Coyote024 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Moze uzyskam jakies wskazowki zeby mniej wiecej oszcowac koszt,chodzi mi o klekotania klepanie silnika ale tylko gdy jest po nocy na zimnym silniku,na wolnych obrotach jest dobrze!, dopiero gdy ruszam okolo 1600-2200 obr slychac to bardzo wyraznie,po przejechaniu kilkuset metrow gdy silnik sie juz lekko zagrzeje jest super,ost jak bylo dosc cieplo i odpalilem auto to praktycznie nie bylo nic slychac,jadac z pod domu mam troche pod gorke i w miare dodawania gazu (zwiekszenia mocy) slychac to bardzo.pytanie co to jest :zawory,popychacze,wtryski? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Generalnie tak jest w każdym dieslu. Należy unikac dużego obciążenia na zimnym silniku. Jeśli masz wyjazd od razu pod górkę należałoby silnik odpalić parę minut wcześniej aby obciążać już rozgrzany silnik. Obciążanie zimnego silnika przynosi katastrofalne skutki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coyote024 Opublikowano 10 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Jak go zapale to ja sobie tez zapale ( kilka minut spokojnie sobie pyrka sam) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 no to powinien się zagrzać . Zawsze na zimnym silniku jak się go depnie to poklekocze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 Mnie też denerwuje ten dziwny klepiący dźwięk jakby zawory były źle ustawione, w okolicach 2000rpm. Ustaje jak depnę na gaz i autko zaczyna żwawo przyspieszać. Później ten paskudny dźwięk pojawia się gdy obroty spadają tak do 2000-2200rpm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enku Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 (edytowane) Ja też to perzrabiam właśnie w Primerce p12 2,2 Di ale powiem Wam nic nie zrobicie. Ciśnienie sprawdziłem jest ok jak zimny silnik i ciepły. Ciśnienie oleju git. Poprostu jak zimny jest taki "twardy" strasznie ale jak złap[ie kilka stopni to już cichutko, Teraz co do klepania jak się przyspiesza np. 2 i gaz słychać od 1500-2000 taki klekot to samo obszukałem co się dało znalazłem to, wyczyszczenie rury aluminiowej i wym. węża i śmiga jak talalla, tylko na zimnym dlaje klepie. Edytowane 11 Marca 2014 przez Enku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klaudek355 Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 (edytowane) Wymień wtryskiwacze i problem zniknie ja miałem to samo. Edytowane 11 Marca 2014 przez klaudek355 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 Diesel musi klekotać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 To nie jest wcale normalne mój lekko klekotał ma zimnym silniku ostatnio zafundowałem mu malutki przeglądzik turbo rozżąd uszczelniacze paski napinacze i teraz pracuje ciszej niż jak go odbierałem z salonu Z takim klepaniem jak opisujecie się nie spotkałem ale Klepanie podczas mocnego obciążania silnika to zazwyczaj wtryskiwacze lub zawory przeważnie występuje 1000-2000obr ale może to być też rozżąd tak jak u mnie łańcuch rozciągnięty na jednym ogniwie lub luzy na panewkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 12 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 (edytowane) Każdy zimny silnik diesla jak dasz mu duże obciążenie to klekocze...... Chyba , że dobrze wyciszony Zanim ruszysz dieslem dobrze jest go trochę potrzymać na wolnych obrotach ok.1-3 min . Potem przez następne parę minut jazdy - styl emeryta - deilkatna noga na gazie. Żadna maszyna cieplna nie lubi zimna i pracy na sucho. Edytowane 12 Marca 2014 przez dzemik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coyote024 Opublikowano 7 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 troche posiedzialem przy aucie ,i jak stoje przodem do auta nawet z podniesiona maska tego nie slychac (czyli eliminuje dzwieki dochodzace z silnika) dopiero z boku slychac wyrazniej i co najlepsze nie zawsze sa dni ze wszystko jest ok nic nie klepie i tak wlasnie daje o sobie znac umierajace kolo dwumasowe,czasami z wlozeniem 2ki mam problem i stawiam na 99% ze to dwumasa,w przyszlym miesiacu dam znac jak wymienie czy ustapilo czy nie.Postanowilem zakupic sztywne kolo i zestaw sprzegla Exedy i lozysko Koyo(japan) podobno dobre. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.