Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Przeglad 70.000km


karol79
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam . mam zamiar wymienic rozrzad w moim qq, 1.5dci. 2010 rok. prosze o porady, za wczesnie ? poczekac ? jezeli jest czas albo kiedy jest ,to co najlepiej powymieniac prewncyjnie podczas takich prac ? zaznaczam nie jestem mechanikiem ,lecz warto powymieniac co trzeba podczas gdy bedzie dojscie do owych czesci i jak bedzie u mechanika . olej sobie sam wymienia co 7000 km . ta wersja silnika jest bez dpf. kod silnika k9k . pozdrawiam i prosze o wszelkie porady .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebieg/czas przy/po którym należy wymienić rozrząd podany jest w książce serwisowej Twojego autka. Czynności i elementy, które należy wymienić również określa producent, przy wymianie rozrządu oprócz jego samego należy wymienić również pompę wody i co oczywiste płyn chłodniczy.

Z tego co pamiętam to QASHQAI 1.5 dCi rozrząd wymienia się co 160000 km lub co 72 miesiące - w zależności co nastąpi pierwsze. Przy obecnym przebiegu nie ma sensu jeszcze wymieniać rozrządu, oczywiście nie ma co czekać do ostatniej chwili - dobrze to zrobić nieco wcześniej

Edytowane przez Fazzi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja bestia jest z maja 2010 i podczas przeglądu serwisowego po 36 miesiącach wymieniono rozrząd podczas akcji serwisowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź po vin w aso, czy twój nie podlega akcji darmowej wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach