Gość J.A.G Opublikowano 26 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 Witam. Zarejestrowałem się gościnnie Robię znajomemu Serenę z takim silnikiem. Problem jest tego typu, że płyn przedostaje się do oleju a olej do płynu. Wymieniano mu wcześniej uszczelkę pod głowicą z myślą, że to ona jest powodem. Okazuje się że raczej nie, pojeździł trochę i nadal to samo. Myślałem, że nie robiono mu płaszczyzny i zdjąłem głowicę ale na na niej ani na bloku żadnego śladu przejść z jednego płynu do drugiego. Moje podejrzenie padło na uszczelnienie dekla rozrządu z pompą wodną. Chcę się upewnić, czy tam na pewno jest kanał wodny przechodzący z bloku do pompy i czy jest to możliwe, by tamtędy następowała wymiana olej-płyn chłodzący? To pierwsze forum na którym po 3 dniach mam zero odzewu przy silniku tak pospolitym w nissanie jak 1.9TDI w grupie VAG... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 Nie znam silnika, ale może jest tam jakaś chłodnica oleju (np.przy filtrze oleju) i tam coś puszcza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.