Andrzej330 Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Nie. Dogrzewa do pewnej temperatury i się wyłącza. I w tym momencie możesz słyszeć pykanie. Jeśli występują jeszcze jakieś pykania, może to być spowodowanie nie doładowanym (zbyt słabym) akumulatorem. Doładuj akumulator przez noc i zobacz wtedy. Ewentualnie mogą być też zaśniedziałe styki na którymś z przekaźników. Ale ja bym zobaczył akumulator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Broster Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Akumulator ładowałem do pełnego zanim włożyłem do auta pierwszy raz i od początku słychać to pykanie. Za każdym razem gdy się zatrzymuje i ruszam. Ale faktycznie wydaje mi sie ze na nagrzanym silniku pyakania już nie ma albo go nie słysze. Musze zwrócić uwagę na to jutro. Dzięki za cierpliwośc i porady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Im wyższe obroty to lepsze ładowanie i przekaźniki działają prawidłowo. Wstaw akumulator o pojemności w granicach 100 AH i prądu rozruchowego w granicach 700 A. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Broster Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 No i rozrząd zrobiony... Troszke to kosztowało więc teraz auto już nie ma wyjścia i musi jeździć Zrobiłem zdjęcie tego kabla zwisającego z mostu tylko nie wiem jak je wkleić na forum :/ No i od razu nasuwa mi się kolejne pytanie czy jest jakiś sposób na sprawdzenie poziomu oleju w moście? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 28 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 Wejść na darmowe serwery przeznaczone do tego np. fotosik, dodać zdjęcie zgodnie z instrukcją i link wkleić na forum do postu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Broster Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 No i w końcu sie udało http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6717bfcbf33740f9.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ea20139a9425a67e.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 Ten przewód idzie do góry popatrz Jest to przewód odpowietrznika. No i od razu nasuwa mi się kolejne pytanie czy jest jakiś sposób na sprawdzenie poziomu oleju w moście? Odkręcasz korek i powinno sie zacząć sączyć, albo normalnie włożyć palucha i sprawdzić czy coś jest. Jest tylko jeden korek, nie ma zalewczego i kontrolnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Broster Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 To znaczy, że aby wymienić olej trzeba stary odsączyć pompka (z tego co widze korek nie jest na dole mostu)? Dzisiaj zerkne jeszcze raz u siebie na ten przewód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Tak jak prawisz. Odsączasz i wlewasz nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Broster Opublikowano 17 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 Oczywiście mam do Ciebie kolejne pytanko... Napisałem w odpowiednim dziale, ale bez żadnego odzewu. Chodzi o układ chłodzenia. Działa tak, że auto bardzo powoli się nagrzewa (ale to pierwszy diesel i może po prostu jestem przyzwyczajony do szybkiego napierania temeratury) Problem w tym, że auto ni eosiąga prawidłowej temperatury pracy. Temperatura rośnie podczas jazdy, ale gdy staje na swiatłach i obroty spadają to temperatura też. Dzisiaj zrobiłem 60km po mieście i tempteratura ani razu nie staneła w połowie skali (jak wysiadłem z auta to wąż na dołe chlodnicy był zimny) Wygląda to tak że wskazówka się podnosi dochodzi prawie do poziomu i opada znowu gdzieś ponad 1/4 skali. I tak w kółko. Nawiew też chodzi tak, że na postoju nie grzeje jak pdczaj jazdy. No i dziwi mnie to, że nawiew jest praktycznie niewyczuwalny między nastawienie m 1-3, dopiero na 4 czuć, że dmucha. Przepraszam, że tak się rozpisałem ale jazda na niedogrzanym jest mało zdrowa dla silnika a w dziale odpowietrzania nikt nic nie napisał (większość porad tyczyła się benzyny) Ten przewód idzie do góry popatrz Jest to przewód odpowietrznika. A tam na górze on ma gdzieś wejść bo żandego miejsca dla niego nie znalazlem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maylo Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Panowie mam takie pytanie - pacjent to Vanette Cargo 2.3d z 2001, totalny golas bo ma tylko el. regulację przednich świateł i grzane tylne szyby. Licznik jest bez obrotomierza, a chciałbym zamontować takowy z obrotomierzem i tu nasuwa mi się pytanie czy wystarczy przepiąć liczniki i obrotek będzie działać tj. czy na kostce jest kabel sygnałowy z alternatora, czy trzeba pociągnąć go samemu? Oczywiście co do samego licznika to już znalazłem sztukę z Sereny 2.3d - od benzyniaka wiem że prawdopodobnie przekłamywałby tj. trzeba by zmieniać opornik wewnątrz licznika, chyba że jest jakaś regulacja. Mniejsza o to chodzi mi wyłącznie o to czy będzie pasować plug&play. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.