alex2009 Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 Witam od niedawna jestem posiadaczem Juke -> przywieziony z Francji rok 2013 1.5 dci Tekna -> pytanie brzymi jak korzystac z w/w systemu kiedy go przełanczać w trakcie jady na luzie na biegu na postoju ???? jaka powinna byz różnica po zmianie trybu eco, normal , sport ? dziekuje za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mexxmen30 Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 ja tam zmieniam w trakcie jazdy, nie smigam na eco tylko na normal i włączam z normal na sport po 3 sek. od razu wyczuwalne jest ze auto jedzie w trybie sport lepiej reaguje na gaz jest bardziej nerwowe bym tak powiedział Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alex2009 Opublikowano 29 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Wielkie dzięki za podpowiedz na razie poznaje swojego Nissan-ka. przetestuje i dam znać a jak spaleanie w trbie normal a sport ? sprawdzałeś to może ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mexxmen30 Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 spalanie to inna bajka wiadomo jak się ma ciężką noge to spali ile wlejesz ......... mi na normalu pali 6,5l benzynki a na sport 6,7l ale to wszystko jest w normalnej jeździe jak człowiek zacznie deptać to te wartości rosna o ponad litr na setkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArtekR Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Te opcje zmieniaja tylko charakterystyke pedalu gazu. Na normal jest prostoliniowa na sport wykladnicza na eco odbicie lustrzane sportu. Moc max pozostaje bez zmian. Ot taki bajer. Przelaczac mozna kiedy tylko mamy ochote. Nawet nie zmienia map wtrysku ani ustawien rozrzadu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emti Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Te opcje zmieniaja tylko charakterystyke pedalu gazu. Na normal jest prostoliniowa na sport wykladnicza na eco odbicie lustrzane sportu. Moc max pozostaje bez zmian. Ot taki bajer. Przelaczac mozna kiedy tylko mamy ochote. Nawet nie zmienia map wtrysku ani ustawien rozrzadu. ale różnice w reakcji na depnięcie i w spalaniu są zauważalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mexxmen30 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 A ja słyszałem od 2 różnych servisantów ze zmienia się ustawienie przepustnicy................ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emti Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 A ja słyszałem od 2 różnych servisantów ze zmienia się ustawienie przepustnicy................ nie wiem, nie znam się - piszę o odczuciach - zauważalna różnica zarówno w spalania jak i w dynamice przyspieszenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArtekR Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Odczuwamy różnicę bo po wciśnięciu pedału na np. 1/2 w trybie sport będzie już np. 3/4 paliwa (otwarcie przepustnicy) w eco 1/3 a w normal właśnie 1/2. Wartości czyzto hipotetyczne bo nissan ich nie podaje. Przy 100% wciśniętym pedale zawsze jest 100% paliwa (przepustnicy) i mocy. Więc odpowiednio 'czule' manewrując pedałem gazu można uzyskać te same spalanie na każdym ustawieniu. Kwestia wprawy aczkolwiek ten sport korci... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alex2009 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Nie ma takiego słowa jak "przełanczać". zmieniać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.