pawelsalata Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 A nowy styk, dałeś już taki z plastikowym elementem, nie tą badziewną gumkę? Czy tylko przylutowałeś stary styk znów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robson22 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Kupilem taki zestawik z allegro: http://allegro.pl/nissan-almera-primera-p11-p12-obudowa-pilot-gratis-i4089590018.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 No i takie to Ci jeszcze poklikają. Te gumiaste badziewia nie powinny w ogóle mieć racji bytu w żadnym pilocie. Po zamontowaniu takich właśnie "klikaczy" można używać pilota przy pomocy źdźbła słomy, siła potrzebna do prawidłowego wciśnięcia klawisza jest minimalna. Bardzo dobra robota. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Hmmm... A ja mam takie pytanie - może zacznę od początku.... przez jakieś ok. pół roku auto było zamykane tylko z kluczyka ( słabawy aku.) .... po wymianie akumulatora - centralny , alarm , nie działa z pilota - muszę zamykać z kluczyka :/ pilot martwy jest Wymieniłam baterię w pilocie i nic.... Moje pytanie do Was koledzy fachowcy - co jest nie tak ? Bateria założona poprawnie. Czy muszę od nowa programować kluczyk / pilota tym szyfrem : "sześć razy..... " itd. ? Czy jest inna przyczyna ? Będę wdzięczna za jakieś sugestie, podpowiedzi , rady .... Z góry dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Na początek - tak, warto spróbować kodowanie kluczyków ową procedurą. Niemniej... nawet bardzo słabawy AKU powinien drzwi pootwierać z pilota. Próbuj najpierw je zaprogramować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Pawle, poprzedni akumulator był słaby i aby go "nie obciążać alarmem" - zamykałam kluczykiem . Obecnie mam nowy i moje zaskoczenie - z pilota nie działa centralny + alarm... Czy przez te pół roku mógł się rozkodować ? Mam obawy, czy przez nieumiejętne kodowanie w/g instrukcji mogę coś innego "spartolić" .... jakieś imo czy coś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robson22 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Ja ostatnio u siebie kodowalem to za pierwszym razem rozkodowal mi sie tez drugi kluczyk ale udalo mi sie zakodowac te dwa kluczyki i zadnych wiecej problemow nie mialem. Dzialaja bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Pawle, poprzedni akumulator był słaby i aby go "nie obciążać alarmem" - zamykałam kluczykiem . Obecnie mam nowy i moje zaskoczenie - z pilota nie działa centralny + alarm... Czy przez te pół roku mógł się rozkodować ? Mam obawy, czy przez nieumiejętne kodowanie w/g instrukcji mogę coś innego "spartolić" .... jakieś imo czy coś ? To zrozumiałe. Niemniej jednak jeśli samochodu używa się codziennie, to alarm nie powinien aż tak bardzo obciążyć AKU aby po nocy nie odpaliło. Kodując piloty od alarmu, niczego innego nie rozprogramujesz. Próbuj, tylko niemal ze stoperem w ręku trzeba pilonować sekwencji sekund. Moja rada - kiedy będziesz kodować piloty, odłącz je od grota klucza, aby mieć same te okrągłe pilotki pod ręką. Przy stacyjce się bardzo niewygodnie wciska kilka razy jeden przycisk, trzymając wciąż wciśnięty ten drugi. Łatwo wtedy popełnić błąd, np. na ułamek sekundy odpuścić przycisk. Dodatkowo - czy jesteś pewna że styki na płytce w pilocie działają poprawnie? Może to w nich jest problem, i mimo iż je naciskasz, nie dają one sygnału dalej. Może warto w obu pilotach zmienić styki na nowe. Jeśli nie masz na miejscu nikogo kto to zrobi, polecam się. Przerabiałem temat już mnóstwo razy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Czyli reasumując - odpinam grot kluczyka , który wędruje do stacyjki . Z pozostałą częścią (czyli tym co Robson22 ma na zdjęciu) stosuję się do instrukcji kodowania..... I ten kluczyk odłączony od przycisków będzie " kompatybilny" podczas rozdwojenia ? Część w stacyjce , a część w ręce ? Nie mam pojęcia czy pilot wysyła sygnał ....a w drugim rozwalone mam te gumki i ten pstyczek nie działa (to wiem na 100 %) Gdzie to mogę sprawdzić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Będzie jak najbardziej kompatybilny. Grot zawiera tylko wkładkę od IMMO. Pilot zaś, to tylko pilot. Inne auta mają pilot osobno, na kółeczku do klucza przypięty A że Nissan to skompaktował Jeśli chodzi o sprawność styków, to tylko zakład (ale porządny) gdzie dorabia się klucze. Mają maszynki które mogą to sprawdzić. Ja jak naprawiam te piloty od Nissana, zawsze sprawdzam czy po naprawie daje się zakodować na moim aucie. Jak pisałem - jeśli chcesz reanimować piloty, możemy się zgadać na priv, prześlesz mi pilot(y), a ja odeślę Ci naprawione. Jeśli masz całe obudowy, te z gumowymi przyciskami, nie trzeba zamawiać zestawów naprawczych z Alledrogo.pl bo same styki posiadam w ilościach sporych. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gabson Opublikowano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 Będzie jak najbardziej kompatybilny. Grot zawiera tylko wkładkę od IMMO. Pilot zaś, to tylko pilot. Inne auta mają pilot osobno, na kółeczku do klucza przypięty A że Nissan to skompaktował Jeśli chodzi o sprawność styków, to tylko zakład (ale porządny) gdzie dorabia się klucze. Mają maszynki które mogą to sprawdzić. Ja jak naprawiam te piloty od Nissana, zawsze sprawdzam czy po naprawie daje się zakodować na moim aucie. Jak pisałem - jeśli chcesz reanimować piloty, możemy się zgadać na priv, prześlesz mi pilot(y), a ja odeślę Ci naprawione. Jeśli masz całe obudowy, te z gumowymi przyciskami, nie trzeba zamawiać zestawów naprawczych z Alledrogo.pl bo same styki posiadam w ilościach sporych. Pawelsalata mógłbyś na priv podesłać mi info ile kosztowałaby u ciebie reanimacja kluczyka ???Mam jeden kluczyk calkiem nowy klika bardzo fajnie ale wymiana baterii nie pomogła. Pozdrawiam Gabdon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.