bartek787 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 WITAM, Od niedawna stałem się szczęśliwym posiadaczem primerki p12 z silnikiem 2.0 140 km moje problemy zaczeły się jakieś 4 dni temu, po koleji samochód odpala raczej normalnie bez większych problemów czy to na zimnym czy też na ciepłym silniku. Problem tkwi w tym że podczas ruszania/przyśpieszania/cofania muszę wkręcić silnik na min 4000 obr/min bo w przeciwnym razie nie chce ruszyć albo idzie jak koń pod mega górę czy może to być wina świec zapłonowych bądź przewodów wysokiego napięcia, dodam jeszcze że po przejechaniu ok 10 km czuć spod maski charakterystyczny zapach jakby obok przejeżdzał właśnie tramwaj, dziwne jest to dla mnie. Przedtem wystraczyło przed wyprzedzaniem innego pojazdu na 5 biegu dźwignąć mu obroty do ok 4 tys obrotów a teraz redukuje do 3 biegu i muszę mieć min 5 tys na obrotomierzu. Proszę o konkretne odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Temat jest brak mocy, ale silnik się wkręca na obroty. A czy to czasem nie wina sprzęgła? Czy hamulce nie zablokowało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek787 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 sprzęgło odpada bo by szarpało przy zmianie biegów a tu nic takiego nie występuje biegi wchodzą gładko bez zgrzytów czy drgań, hamulce też nie podniosłem samochód po obracałem swobodnie każdym kołem na luzie po naciśnięciu hamulca, dzieje się to tylko z silnikiem, dodatkowo wzrosło spalanie o ok 2 litry na 100 km w mieście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.