Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N16] Dziwne zachowanie fabrycznego alarmu/immobilizera


bobroy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj zdarzyła mi się ciekawa historia. Załatwiałem swoje sprawy w banku i widziałem stojącą na trawniku N16. W środku właścicielka z panika w oczach. Co się stało? Okazało się, że włączyły się światła awaryjne i nie można ich wyłączyć, nie można uruchomić silnika, kontrolki się nie palą przy przekręceniu na zapłon, nie działa centralny zamek. Starałem się jej pomóc, ale nie znam się na elektryce i alarmach. Odpiąłem klemy od akumulatora, przeczyściłem dodatkowo styki, ale kicha! ciągle to samo. Liczyłem, że bez zasilania wróci do normy, ale nie.

Potem właścicielka zadzwoniła, chyba do męża i ten powiedział jej co i jak zrobić żeby odpalić maszynę. Okazało się, że trzeba z guzików kluczyka zamknąć samochód, odczekać kilka minut i tak samo otworzyć. O dziwno to zadziałało. Uszczęsliwiona pani odjechała :-) O co chodzi z tym alarmem? Czy to tak zawsze?

Sądziłem, że to immobilizer trzyma, ale pani twierdziła że jest wyłączony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj zdarzyła mi się ciekawa historia. Załatwiałem swoje sprawy w banku i widziałem stojącą na trawniku N16. W środku właścicielka z panika w oczach. Co się stało? Okazało się, że włączyły się światła awaryjne i nie można ich wyłączyć, nie można uruchomić silnika, kontrolki się nie palą przy przekręceniu na zapłon, nie działa centralny zamek. Starałem się jej pomóc, ale nie znam się na elektryce i alarmach. Odpiąłem klemy od akumulatora, przeczyściłem dodatkowo styki, ale kicha! ciągle to samo. Liczyłem, że bez zasilania wróci do normy, ale nie.