pawelekm Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 (edytowane) Panowie, Taka sytuacja http://kolo.x.trail.patrz.pl Ściągałem koło, nic nie zauważyłem. Do przodu obraca się bez problemów, do tyłu .... słychać. Aha, koło lewe - tył. Edytowane 13 Kwietnia 2014 przez pawelekm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 sprawdź osłonę i czy zacisk obija Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 zacisk do rozbiórki i czyszczenia, prowadnice do smarowania... tylko uważaj - ja kiedyś ukręciłem śruby prowadnic w tylnych zaciskach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelekm Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Zdążyłem zdjąć tylko koła. Zacisk wstępnie próbowałem odkręcić, ale śruby ani drgnęły nawet na milimetr ..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 moja rada... jedź do mechanika i powiedz aby Ci wymienił kocki z tyłu. http://allegro.pl/klocki-hamulcowe-tyl-nissan-x-trail-t30-350-z-z33-i4075044962.html normalnie to koszt max 50zł. jak coś urwie to jego problem... a Ty zamkniesz się w 100zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nysska Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Ja ukrecilem prowadnice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelekm Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Dlatego oddałem auto do zrobienia. Może czynność prosta, ale nie chcę nic urwać. Przy okazji naprawią ręczny bo prawie nic nie trzyma Dziś powinienem odebrać samochód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 napisz jakie koszta.... i czy były jakieś problemy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelekm Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 (edytowane) Przed chwilą dzwonił facet: - klocki z tyłu do wymiany - zdarte prawie do zera z jednej strony przy okazji - do wymiany linki hamulca ręcznego Odpowiadam:koszt 800 zł w tym części (o zgrozo ...)Wymieniono, zrobiono:2 szt. linek od hamulca ręcznego + ustawienieWymiana kompletu klocków tył + czyszczenie prowadnic Edytowane 15 Kwietnia 2014 przez pawelekm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 800zł???? za klocki i linki??? to on silnik wyjmował??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 800zł???? za klocki i linki??? to on silnik wyjmował??? jeśli linka była oryginalna to rozumiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 http://allegro.pl/linka-hamulca-recznego-nissan-x-trail-t30-03-07-i4112720018.html + http://allegro.pl/klocki-hamulcowe-tyl-nissan-x-trail-t30-350-z-z33-i4075044962.html znaczy w ASO mają pozłacane wszystkie części... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aabb Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Mi zaśpiewali w ASO za dwie tylne linki do T31 1500 zł , na allegro kupiłem nówki za 200 zł kpl., no ale te nie były oryginalne i pewnie będą gorzej hamować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelekm Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 (edytowane) W pierwszej chwili powiedziałem mu tak samo: Co to była, wymiana silnika ?! Biorąc pod uwagę koszty - linki 2x150 = 300 zł, klocki wyszły 100 zł. Czyli same części 400 zł. Robocizna drugie tyle (odkręcić nie mogli itp. itd. - takie tłumaczanie) i wyszło jak wyszło. Co zrobię. Nie chciałem się już kłócić - tym bardziej, że bez auta jak bez ręki. Aaa, i przy okazji zauważyłem pewną prawidłowość. Jak ktoś już przyjeżdża do warsztatu autem typu SUV to nawet wymiana opon jest już 40% drożej :) (sprawdzone!) Edytowane 17 Kwietnia 2014 przez pawelekm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pumiak Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 No zgolił równo.Ja za komplet 4 tarcz i klocków z wymianą zapłaciłem 950.Oczywiście wszystko wyczyszczone,nasmarowane,wyregulowany ręczny itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.