doronio Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Witam. Od niedawna jestem w posiadaniu mojego drugiego QQ. Pierwszego miałem normalnego Przed FC, teraz mam +2 po FC, obydwa z tym samym silnikiem. Mam pytanie co może być nie tak- Przy zmianie szybkim biegów z 1 na 2 i z 2 na 3 po wcisnięciu sprzęgła rosną mi obroty o ok 200-500obrt/min po czym dopiero spadają, jest to strzasznie denerwujące, czuję się jak na nauce jazdy... miałęm swojego poprzedniego i tak nie było... Im mam wyższe obroty przy zmianie biegów, tym bardziej "skacze" Co może być przyczyną?? Ps. nadmienie, że mam sprzęgło nowe wraz z dwumasem i wysprzęglikiem, ale przed wymianą było tak samo. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
perinoid Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Może kwestia czasu reakcji przepustnicy? Pamiętaj, że teraz to elektronika tym zawiaduje. Jak zdejmiesz obciążenie z silnika wciskając sprzęgło, a nie było to dobrze zsynchronizowane z puszczeniem gazu, to efekt więcej niż pewny. Miewam tak samo, przyzwyczaiłem się. Czasami się pośmiewisko, że komputer zam robi międzygaz na wypadek redukcji biegu :-) Wytaptalkowane na notatniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fergul11 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Ja się zastanawiam czy ma to zjawisko związek z dłuższym odłączeniem aku ? Później komp się nauczy? Miałem podobne spostrzeżenia po zakupie Qq , ale winiłem za te obroty moją nieumiejętność synchronizacji gazu ze sprzęgłem ,bo przesiadałem się na zmianę z innego auta . Teraz zauważyłem że w żony Qq trzeba odrobinę wcześniej zdjąć nogę z gazu zanim wciśnie się sprzęgło . O przyzwyczajeniu migacze wycieraczki pisał nie będę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RychoD Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Witam. Od niedawna jestem w posiadaniu mojego drugiego QQ. Pierwszego miałem normalnego Przed FC, teraz mam +2 po FC, obydwa z tym samym silnikiem. Mam pytanie co może być nie tak- Przy zmianie szybkim biegów z 1 na 2 i z 2 na 3 po wcisnięciu sprzęgła rosną mi obroty o ok 200-500obrt/min po czym dopiero spadają, jest to strzasznie denerwujące, czuję się jak na nauce jazdy... miałęm swojego poprzedniego i tak nie było... Im mam wyższe obroty przy zmianie biegów, tym bardziej "skacze" Co może być przyczyną?? Ps. nadmienie, że mam sprzęgło nowe wraz z dwumasem i wysprzęglikiem, ale przed wymianą było tak samo. Pozdrawiam Cześć, mam podobny efekt od nowości. Ospuszczenie gazu np przy zmianie biegu powuduje delikatne podbicie obrotów. Trzeba się do tego przywyczaic. Mnie to przestało przszkadzać a mam przejechane ponad 100000km. Pozdrawiam R Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.