Grzesiek17 Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Witam,powoli przymierzam się do zbudowania sunnego pod amatorski kjs Mam kilka pytanń, na które nie mogłem do tej pory znaleźć odpowiedzi..a więcpo pierwsze, oczywiście swap silnika na GA16DE, ale to na wrzesień (fundusze), i właśnie..jak lepszy silnik, to i zawias i hamulce, i w tym problem, pownieważ szukam po forach i znaleźć nie mogę..chcę wzmocnić hamulce jakimś niezbyt drogim kosztem..chcę kupić nowe tarcze + klocki, ale nie wiem jak to się ma do moich zwrotnic..teraz siedzi w nim zwykłe 1.4 12V przód tarcze tył bęben..i moje pytanie, czy wsadzenie tarcz wentylowanych 260mm (obecnie 240mm zwykłe) będzie na zasadzie p'n'p? czy da to coś przy seryjnych zaciskach? czy je też wymienić? jak tak, to na jakie? czy taki rozmiar tarcz będzie dobrym wyborem pod felgi 14"?Tyle co do przodu..Co do tyłu, to na początku chciałem wyrzucić bębny i zamienić je na tarcze..później przeczytałem, że ręczny lepiej zachowuje się na bębnach..i moje pytanie, czy polecacie regenerację bębnów, ogólnie całego tego ukłądu z tyłu? czy wsadzenie czegoś innego?z góry dzięki za wszelakie odpowiedzi, temat zakładam, ponieważ nic nie mogłem znaleźć..zaznaczam, że szukam jakiegoś w miarę taniego rozwiązania, choć z kosztami się liczę po prostu, chcę mieć dobry zestaw pod ten silnik, nie chcę mieć żadnych niemiłych niespodzianek.. Dodam jeszcze, że chciałbym oryginalny ręczny zamienić na hydrauliczny, nie mam pojęcia jak się za to zabrać..proszę o pomoc..! Wie ktoś cokolwiek? nie wierzę, że nikt z Was nie robił z tym..Gdzie możnaby dorwać zwrotnice na tył pod tarcze? Znalazłem zwrotnice wraz z tarczami od primery p10 na tył, wie ktokolwiek, czy bez większego problemu będe je mógł założyć?Jeżeli temat był, to proszę o odesłanie, bo nic nie znalazłem..Czy to możliwe, że nikt na tym forum nie robiłtakiej przekładki? nikt nic nie słyszał?.. Nie wiem, czy nie będzie problemu ze stabilizatorem właśnie..Chyba, żeby dopieścić bębny? co myślicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 Raczej pasuje zworotnice od oryginału dać a z tym będzie problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek17 Opublikowano 10 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 Wiem właśnie, jedyne zwrotnice pod tarcze do tyłu do mojego samochodu do zamontowania na zasadzie p'n'p pochodzą od n13 GTI,a zdobycie ich graniczy z cudem..a jak już, to będą w kosmicznej cenie..Raczej zabiorę się za regenerację bębnów, nowe cyl. szczęki, odmalowanie bębna i powinno śmigać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.