Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[J11] NissanConnect 2 - aplikacje i nowości


huckster
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A ja zapytam się czy korzystacie z dodatkowych aplikacji w NC  a szczególnie z "ONLINE SEARCH " potem wybieranie głosowe i wymawiamy  adres lub instytucję która nas interesuje, NC szuka znajduje potwierdzamy i CZASAMI w tym momencie wyskakuje komunikat "uważaj na ruch komunikacyjny niedostępne w trakcie prowadzenia pojazdu"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/karta-nawigacja-nissan-connect-3-europa-v1-i6948926766.html?reco_id=de70d855-961b-11e7-8d35-246e963207c0&ars_rule_id=201

 

Czy to możliwe ze ceny poszły tak w dół? Kilka tyg temu powyżej 300 było? Co sądzicie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest najnowsza karta do NC2 / NC3, stąd taka cena. Info że to karta zawierająca mapę 2017 jest delikatnie rzecz ujmując niezgodne z prawdą. To karta która wyszła na przełomie 2015 / 2016.

Najnowsza karta, która wyszła na przełomie 2016/2017 ma w końcówce oznaczenie V2.

Tutaj masz szczegóły http://allegro.pl/karta-sd-mapa-nawigacja-nissan-connect-lcn-1-2-3-i6948406821.html?reco_id=318d2baf-961e-11e7-befb-246e96106940&ars_rule_id=201#imglayer

... a tu w pewne info ze stajni Nissana http://nissan.navigation.com/product/Catalog/Catalog_Pulsar_2014/Europe-NISSAN-Connect-3-V2/sku/T1000-25359/en_GB/NissanEMEA/EUR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyglada jak moja stara karta z mapami z 2013. Po bezplatnym upgrade map mam już zupełnie inna karte.

 Pierwsza to nowa karta a druga stara

post-103421-0-62057600-1505287194_thumb.jpg

post-103421-0-92211800-1505287228_thumb.jpg

Edytowane przez juras2017
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grika chyba wsadzili Ci jakąś starą kartę ... mam taką samą sytuację jak juras2017.

w czerwcu mi wymienili z karty z oznaczeniem E na te V2 chociaż z tego co testowałem to nie jest ona super nowa - np. tam gdzie mapa wyświetla, że jest stacja Shell to już dawno tej stacji tam nie ma (dobre kilka lat). 

 

btw. dopytywałem dilera czemu nie dostałem karty z oznaczeniem 25359 (link od Andrzeja G) i pokazałem im ich oficjalną stronę gdzie Nissan proponuje właśnie tę kartę za 120EUR no i dostałem odpowiedź, że diler takich nie dostał i że nie wiedzą co mi mają powiedzieć ale, że pod koniec roku mają mieć dostępną "nowszą" kartę.

Edytowane przez Jacoob
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te mapy nie sa najgorsze w NC. Jadac  z Lublina do warszawy byl wypaek. Ciezarowka stuknela sie z jakims i cala jezdnia zablokowana jakies 3 km za Garwolinem w strone Wa-wy. Postalem chwile i zawrocilem do Garwolina a tam w strone "Wisly" a NC pieknie mnie wyprowadzila zaraz za zdarzeniem drogowym wrocilem na "szose" lubelska.

Oczywiscie wiem, ze ma "pewne" niedociagniecia ale da sie z tym zyc :)

POI trzeba sobie update'owac samemu zeby byly w miare aktualne

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Wczoraj zadałem pytanie do serwisu odnośnie bezpłatnej aktualizacji map o oznaczeniu "25920 4EA0C" (samochód kupiony 12.2015). W odpowiedzi otrzymałem:

 

"Pana samochód nie podlega bezpłatnej wymianie karty, mogę jedynie zaproponować odpłatną aktualizacje najnowsza grudzień 2016r w kwocie 525zł brutto"

 

Czy ktoś z forum może potwierdzić prawdziwość tej informacji, czy mnie w ch... robią? Z tego co pamiętam aktualizacja map obowiązuje przez 2 lata, czy jestem w błędzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

"Pana samochód nie podlega bezpłatnej wymianie karty, mogę jedynie zaproponować odpłatną aktualizacje najnowsza grudzień 2016r w kwocie 525zł brutto"

 

 

Rozbój w biały dzień,za taką kasę można kupić trzy nawigacje,aktualne ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozbój w biały dzień,za taką kasę można kupić trzy nawigacje,aktualne ;)

W moim przypadku dostałem za darmo nową kartę- ale prowadziłem korespondencję z Centralą.

 

Do: poland@nissan-services.eu

 

Dzień dobry,

czy mój Nissan Qashqai J11 VIN ASER13427999  z 2015r. jest objęty bezpłatnym programem Map Care i kiedy ewentualnie będzie możliwa aktualizacja map w nawigacji.

---------------------

Od: poland@nissan-services.eu

W nawiązaniu do wcześniej prowadzonej korespondencji w sprawie jednorazowej bezpłatnej aktualizacji map w samochodzie Nissan Qashqai J11 z 2015r. proszę o przesłanie nowej karty SD z aktualnymi mapami z uwagi na to, że w samochodzie zakupionym w XII 2015 roku były starsze mapy.

- mapy w  samochodzie są chyba z 2013 (taka inf. jest w menu map na wyświetlaczu)

- numer rejestracyjny pojazdu;    xxxxxxxxxxxxx

- adres korespondencyjny, na który miałaby zostać wysłana karta SD z aktualizacją map, w przypadku pozytywnie rozpatrzonego wniosku;

Xxxxx

Xxxxxxx

xxxxxxxxx

- numer telefonu do kontaktu; xxxxxxxxxxxxxxx

- aktualny przebieg pojazdu.        xxxxxxxxxxxx

 

Pozdrawiam

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Od: <poland@nissan-services.eu>

Data: kwietnia 2017

Temat: NISSAN POLSKA - Dotyczy aktualizacji map

Do: acdse@gmail.com

 

Szanowny Panie,

 

dziękujemy za kontakt z Biurem Obsługi Klienta Nissan dotyczący karty SD dla Nissana (QASHQAI).

 

Z przyjemnością informujemy, że w dniu dzisiejszym wyślemy do Pana kartę SD listem poleconym z potwierdzeniem odbioru i szacujemy, że dotrze ona do Pana w ciągu 15 dni.

 

Po nadaniu przesyłki żadne modyfikacje w adresie nie będą już możliwe.

 

Informacje o dostawie:

 

----------------

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Wczoraj zadałem pytanie do serwisu odnośnie bezpłatnej aktualizacji map o oznaczeniu "25920 4EA0C" (samochód kupiony 12.2015). W odpowiedzi otrzymałem:

 

"Pana samochód nie podlega bezpłatnej wymianie karty, mogę jedynie zaproponować odpłatną aktualizacje najnowsza grudzień 2016r w kwocie 525zł brutto"

 

Czy ktoś z forum może potwierdzić prawdziwość tej informacji, czy mnie w ch... robią? Z tego co pamiętam aktualizacja map obowiązuje przez 2 lata, czy jestem w błędzie?

ASO chyba chce Ci sprzedać kartę którą dostaną dla Ciebie za darmo :D:P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O widze dyskusje o mapach.

Nie wiecie, czy ta mapa bedzie pasowala do QQ II 2015?

Niby QQ nie jest wypisany w obslugiwanych, ale to mysle, jest blad sprzedawcy.

http://www.ebay.co.uk/itm/2017-V2-NISSAN-CONNECT-2-SD-CARD-EUROPE-MAPS-SAT-NAV-LATEST-VERSION/322574703566?_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIM.MBE%26ao%3D2%26asc%3D46150%26meid%3D72c4e20621b44b8e843d656b913bc323%26pid%3D100623%26rk%3D3%26rkt%3D6%26mehot%3Dag%26sd%3D112466023703&_trksid=p2047675.c100623.m-1

 

A i zamowilem. Jak nie bedzie pasowalo to najwyzej odesle.

Edytowane przez gregson
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ASO chyba chce Ci sprzedać kartę którą dostaną dla Ciebie za darmo :D:P

Zaatakowałem gościa jeszcze raz i dalej idzie w zaparte:

 

"Szanowny Panie,

 Pana samochód o nr.vin: ..... według programu Map Care nie jest objęty bezpłatną aktualizacją, na chwile obecną nie mamy dodatkowych informacji na temat rozszerzenia nr.vin."

 

Trzeba będzie do centrali pisać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaatakowałem gościa jeszcze raz i dalej idzie w zaparte:

 

"Szanowny Panie,

 Pana samochód o nr.vin: ..... według programu Map Care nie jest objęty bezpłatną aktualizacją, na chwile obecną nie mamy dodatkowych informacji na temat rozszerzenia nr.vin."

 

Trzeba będzie do centrali pisać...

Proszę pisać do Centrali, tak jak podałem powyżej. W moim przypadku była to szybka, ale  jednorazowa (bezpłatna) aktualizacja, nie będąca elementem programu Map Care

Edytowane przez wilk53
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mój z sierpnia 2016 jest...  :whistle:

http://newsroom.nissan-europe.com/pl/pl-pl/media/pressreleases/147470/nissan-uruchomil-program-bezplatnej-aktualizacji-map-w-systemie-nawigacji-nissanconnect1

 

"W momencie pojawienia się aktualizacji, dealer Nissana kontaktuje się z klientem w celu umówienia wizyty i przekazania nowej karty."

​to chyba nigdy nie miało miejsca :D:P 

Edytowane przez pawcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem również do centrali, oto odpowiedź jaką otrzymałem:

 

"Wyjaśniamy, że Pana samochód nie jest objęty programem Map Care. Oferta dotyczy wszystkich pojazdów Nissana wyposażonych w system NissanConnect (oprócz modeli  GT-R, 370Z oraz pojazdów LCV za wyjątkiem modeli eNV200 i Navara) sprzedanych po 1 maja 2016 r. i później (1 czerwca 2016 r. w przypadku modelu Juke i 1 listopada 2016 r. w przypadku modelu Navara)."

 

Reasumując Nissan ma w d*pie Klientów, którzy kupili samochody przed 1.05.2016.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P

 

Pisałem również do centrali, oto odpowiedź jaką otrzymałem:

 

"Wyjaśniamy, że Pana samochód nie jest objęty programem Map Care. Oferta dotyczy wszystkich pojazdów Nissana wyposażonych w system NissanConnect (oprócz modeli  GT-R, 370Z oraz pojazdów LCV za wyjątkiem modeli eNV200 i Navara) sprzedanych po 1 maja 2016 r. i później (1 czerwca 2016 r. w przypadku modelu Juke i 1 listopada 2016 r. w przypadku modelu Navara)."

 

Reasumując Nissan ma w d*pie Klientów, którzy kupili samochody przed 1.05.2016.

Proszę napisać jeszcze raz do Centrali, tak jak wcześniej ja napisałem. Ja uzasadniałem to tym, że na moment odbioru samochodu nie otrzymałem aktualnej dostępnej karty z NC. Podesłałem im również zrzut z ekranu...... Uznali, że w moim przypadku otrzymam jednorazowo aktualizację. QQ zakupiłem w XII 2015r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No sorry ale jakiej odpowiedzi oczekiwales skoro powolujesz sie na Map Care?

Gdybys  napisal jak radzil Ci @wilk53 to moze bys cos zalatwil.

Nie zgoze sie rowniez ze swtierdzeniem ze w tej konkretnej sytuacji Nissan mial Cie w 4 literach - przeciez Twoje auto nie spelnialo wymagan okreslonych w regulaminie "promocji".

Granice mozna ciagle przesuwac i na koncu okaze sie ze powinni wszystkie sprzedane auta obslugiwac aktualnymi promocjami. Cos sie zmienilo to ja tez musze to miec, przeciez kupilem od nich samochod!!! Nigdzie tak nie ma i raczej nigdy nie bedzie

Wychodze troche na adwokata diabla ale rozsadek "kolegi", rozsadek a nie tylko roszczenia.

Kupiles przed "promocjami" to masz pecha i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@juras2017 - widzę, że masz podobne zdanie jak ja - w Polsce z zakupem samochodu ludziom się w pupach przewraca i wymagają by ich do końca życia ASO za to po sygnecie całowało....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...