parzyh Opublikowano 8 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 (edytowane) Witam. Od razu napisze, że nie znam się na mechanice dlatego postanowiłem zapytać się Was Szukałem podobnego tematu na forach ale wszędzie wszyscy pisali o podnoszeniu mocy w tym silniku o 15-20KM a nie tego szukam, więc:Posiadam Nissana Almerę N15 wersja SR z silnikiem GA16DE chciałbym trochę w niego zainwestować (nie będzie to autko na co dzień ale dalej ma to być "seria" czyt. bez wyrzucania foteli pasażera itp.) Co zrobić i jaki na oko mógłby być koszt podniesienia mocy z tych 99KM do około 200-220 przy pomocy turbo? Czy bardziej opłaca się zrobienie swapa z SR20DE (około 150KM) i wtedy grzebać dalej? Co trzeba byłoby wymienić dodatkowo przy instalacji turbo do GA16DE (hamulce, zawieszenie to wiadomo) co z resztą? Jaki budżet byłby potrzebny do takiego projektu? Lubie to autko i na pewno go nie sprzedam dlatego myślę nad zainwestowaniem w nie. Służyłoby do wieczornych jazd po Wrocławiu i wywalaniu na światłach gości w E46 hehe Jak to mówią "Drugie auto w rodzinie" Edytowane 8 Maja 2014 przez parzyh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 Turbo nie !!!! SR20 prędzej hamulce na pewno jeden kolega miał 100 nxa ga zmienił na SR20 i chce tz ma planach tajnych wywalić to sR20 wiec pełny zestaw do swapa byś miał silnik skrzynia wiązka komp itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
parzyh Opublikowano 10 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 Jaka przewidywalna cena? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 nie mam pojęcia wiem że go miał w rozsądnych pieniążkach wiem że jeszcze go ma w aucie wiec szansa na sprawdzenie jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gavron06 Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 Mogę się mylić, ale GA16 Potrzebowałby na 200 km grubo ponad 1 bara.Bez zakucia i natrysku oleju na denka tłoków raczej po połowie godziny katowania sprzedawałbyś turbinkę xDSR20DE w tej budzie już w serii by robotę robił. Ja swoja P11 SRi 130km odstawiłem E46 2.8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
parzyh Opublikowano 12 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 (edytowane) Czyli w SR20 tak do 0,4 bara by wyciągneło ponad 200km? No właśnie o to mi chodzi pocisnąc takiego cwaniaka w seryjnej e46 od taty. Jaki mógłby być kosz swapa (jakie części trzeba dokupić do silnika)? bo sama wymiana to 500zł Edytowane 12 Maja 2014 przez parzyh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 gotowe swapy po 1.5zl chodza ze wszystkim.Ciezko ci bedzie kogos znalezc kto za 500zl bedzie sie w to babral niejest to 5 min roboty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Ja swoja P11 SRi 130km odstawiłem E46 2.8 A ten z E46 w ogóle wiedział, że się ścigacie? Czy sobie normalnie jechał a Ty gnałeś z gazem w podłodze? Primera 2.0 130KM ma prawie 10s do setki, E46 ma 7s i do tego tylny napęd. Pisanie, że Primerą wzięło się E46 mocniejszą o ponad 60KM można sobie włożyć między bajki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
parzyh Opublikowano 13 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 (edytowane) ee to nie tak dużo myslałem, że to wieksze kwoty. Znajomy robił swapa w e36 to płacił 500zł za robote. Dalej podbijam w sprawie turbo, miał ktoś z tym stycznośc w tych silnikach i wie jakie to koszta? Edytowane 13 Maja 2014 przez parzyh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Wiem że poprzedni poprzedni właściciel u turbił SR20 i był zadowolony .. po 15 tyś wał zajechany na 2 szlify jak chcesz poważnie myśleć to masz do zakupienia ale SR20VE za 3200 zł w seri masz 183 KM zmienne fazy silnik mocniejszy -natrysk oleju na denka tłoka itp ... SR20 bym nie uturbiał ja mam 1.9 od Volva i potrzebuje 0.9 Bara by uzyskać 200 KM choć turbo malutkie i dmucha jak kompresor czy disel od 2500 Rpm . SR20 Tego nie pociągnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
parzyh Opublikowano 14 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 (edytowane) Właśnie dlatego pytam co wsadzić, żeby nie zajechać silnika po pół roku. Bo z 1.6 można zrobić 300km tylko pozostaje kwestia wytrzymałości silnika. Dajmy, że kupuję SR20VE za około 3200. Jakie rzeczy będą jeszcze potrzebne? Jakie turbo nadaje się do tego silnika? Chciałbym się dowiedzieć dokładnie czego potrzebowałbym do pełnego zestawu SR20VE plus turbo, tak jak wspominałem nie znam się na tym i chciałbym podliczyć koszta (na oko, włacznie z częściami takimi jak hamulce) Znacie może ludzi zajmujących się takimi rzeczami we Wrocławiu lub okolicy? To jest na "stock'u" czy po grzebaniu? Edytowane 14 Maja 2014 przez parzyh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hansrpg Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 A ten z E46 w ogóle wiedział, że się ścigacie? . . . Pisanie, że Primerą wzięło się E46 mocniejszą o ponad 60KM można sobie włożyć między bajki. Ja kiedyś trabantem wyprzedziłem subaru imprezę, z kumplem cieszyliśmy się mocno do chwili gdy w lusterku zauważyłem że subaru skręca na cpn. Tu mogło być podobnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 No i tędy droga jak swapować to na VE Najlepiej na części kupić całą GTI zgniłą pordzewiałą z niej pobrać graty na swap + do tego VE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vixo Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 Mam kit kompresor na handel do SR'ki jak coś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Wwa Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 Podeślij fotkę tego kompresora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomol Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Ja mam sunny nadmuchane 1.6 budrzetowo na GAZIE. E30 ze swapem z 3.5 z piątki którą zrobilismy idzie łeb w łeb... Fajna sprawa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.