Karl Gregorson Opublikowano 16 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 Witam, Tak jak napisałem w temacie, posiadam Primerę P11 z września '96 r. z motorem CD20T na złączu OBD1. Kiedyś, gdy check engine nie palił się (ostatni raz ok rok temu) robiłem autodiagnostykę metodą na spinacza i wymrugiwał mi kod 55. Natomiast tydzień temu, gdy check zapalił się (w przeciągu kilku minut zapalał się i gasł, następnie zaświecił się permanentnie) próbowałem wymigać błąd ośmioma różnego rodzaju zworkami zawsze zwierając dwa skrajne prawe górne piny co nie przyniosło żadnego efektu... Akumulator też był na próbę odpięty i nic to nie zmieniło. Czy ma ktoś może jakieś sugestie co może być nie tak? Nie mogę się w żaden sposób połączyć aby dowiedzieć się jaki jest kod błędu, charakterystyka pracy auta zdaje mi się subiektywnie, że się nie zmieniła w żaden sposób...I ewentualnie czy jest może ktoś ze Śląska w posiadaniu takiego samego Nismo i czy byłaby możliwość żebym go odwiedził i przepiął jego sterownik silnika do siebie i sprawdził czy się zapali check, wtedy miałbym pewność, że to właśnie on zawiódł i trzeba kupić nowy skoro nie można się z nim połączyć Z góry dziękuję za odpowiedzi, Karol. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 16 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 zacznij od sprawdzenia czy żarówka się nie spaliła, może dlatego nie świeci. po włączeniu zapłonu zapala się kontrolka? podmiana sterownika raczej nie pomoże bo zostaje immo jeszcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 16 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 może źle zwierasz albo za płytko wkładasz "przyrząd diagnostyczny" Użyj spinacza biurowego http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/18527-p11wp11-td-kody-bledow/ PS zapala się check po włączeniu zapłonu. Jeśli nie to żarówka się spaliła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karl Gregorson Opublikowano 16 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 Dziękuję za szybkie odpowiedzi, jednak napisałem, że zapalała się i gasła przez kilka minut po czym zapaliła się i już nie zgasła, czy to przy zgaszonym aucie na II stopniu stacyjki czy po zapłonie-cały czas się pali check... Spróbuję jeszcze raz z grubym i długim spinaczem biurowym wsuniętym do samego końca w piny.P.S. gdyby się nawet okazało, że jednak sterownik silnika jest niesprawny i zaszła by konieczność kupienia używanego na podmianę, to będę zmuszony przekodować immobilizer? A w przypadku gdy ktoś sprzedaje moduł ze stacyjką i kluczykiem, to wtedy będzie wszystko banglało na tym zestawie, który kupię, a żeby mieć zapas będę musiał przeprogramować stary kluczyk, tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 16 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 Jakby ECU siadło to by nie palił. Bardziej bym się skłaniał do uszkodzenia kabli przy gnieździe na którymś pinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 16 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 zestaw ecu i immo to komputer, elektronika która jest na stacyjce i pestki do kluczyka ( te czerwone wkładki ) tutaj masz aukcję chłopaka z forum nissana tylko cenę byś musiał lepszą wynegocjować: http://allegro.pl/komputer-stacyjka-sterowni-primera-p11-2-0td-zexel-i4206442395.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karl Gregorson Opublikowano 13 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2014 Witam, co byście koledzy forumowicze nie myśleli, że temat umarł, to go odświeże i powiem, że problem został prawie rozwiązany... Prawie tzn. do dziś nie udało mi się wymrugać błędu, czego przyczyny nie jestem w stanie określić, natomiast w czasie sprawdzania niektórych elementów osprzętu metodą prób i błędów okazało się, że przy czujniku doładowania turbiny wiązka padła. Sam czujnik był sprawny, ale kable były w tragicznym stanie. Po ich wymianie i odpaleniu auta check nie pojawia się, zatem usterka usunięta, tylko pozostaje niedosyt, że nadal nie wiem czemu nie mogę met. na zworkę wymrugać ew. błędów. P.S. żebyście nie myśleli, że tak opieszale do tego podchodziłem, to przez te pół roku od założenia tematu Nitto dostał nową podłogę, progi i przedni pas, a ponad to trochę części wpadło Pzd, Karol. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 14 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 w primerze niema żadnego czujnik doładowania turbiny, także napisz w którym miejscu przy silniku jest ten czujnik przy którym wymieniłeś kabel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 Na dolocie jest tylko przepływomierz, pewnie o niego chodziło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.