Tomstat Opublikowano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 Witam, wczoraj moja piękna była zatankować i mi dzwoni, że się nie otwiera klapka wlewu paliwa tym dzyndzlem przy fotelu kierownika. Obejrzałem i faktycznie podczas ciągnięcia, słychać że linka pracuje, cięgno powraca na pozycję ale drzwiczki ani drgną. Otworzyłem je śrubokrętem na tzw chama ale nic tam nie widać jakby miało być uszkodzone. Pytanko do znawców, czy cięgno służy jedynie do odciągnięcia blokady zamka drzwiczek a za ptawrcie odpowiedzialna jest blaszka w środku? Gdzie można się dostać do linki? Jest to trudny proces? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wedrowiec Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 Miałem podobnie, ponieważ rzadko tankuję ( lpg) to zaśniedziały/zabrudziły się zawiasy od klapki, a sprężyna jest za słaba aby otworzyć klapkę, przeczyściłem zawias ( wd40) i przesmarowałem - smar grafitowy w sprayu, w miejscu gdzie blaszko sprężyna dochodzi główką do podstawy ( wytarte miejsce przez blaszkę) przykleiłem żelowy 5 mm odbojnik ( do kupienia w sklepie meblowym, castoramie itp), teraz klapka otwiera się elegancko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.