Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

1,5 dci jaki jest? - plusy i minusy


p_flori
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przymiarka do zakupu nowej Almery i no właśnie - Almera na pewno (na Primere mnie nie stać), tylko jaki silnik? Znajomi jeżdżą 1,8 - taką bym zagazował ze względu na duże ilości km robionych rocznie.

Nie mam doświadczenia jesli chodzi o silnik 1,5 dci - Interesuje mnie wasze zdanie na jego temat, i doradźcie - benzyna i w gaz?, czy dci?

Nie ukrywam, ze potrzebuje silnika oszczędnego i w miarę dynamicznego - długie trasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na długie trasy to chyba najlepiej 2.2 dCi albo 1.8.

Przy dzisiejszych cenach ropy to jednak gaz wychodzi sporo taniej...

 

Gdybym ja potrzebował autka na długie trasy to bez wahania kupiłbym bym Primerę 2.0 roczniki tak 99-00 (dostaniesz ją sporo taniej niż nową Almerę dCi a niezawodność i komfort jazdy powinny być lepsze).

 

Jeżeli upierasz się przy nowym...no cóż w cenie Almery trudno znaleźć coś lepszego niż Almera ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż, w Polsce almy 2.2 dCi nie sprzedają, a szkoda bo to silnik japoński jest. Co do 1.5dCi to poszukaj też na forach Renault :evil: :evil: :x . Swoją drogą ten silnik ma np.w megance wersje 100KM a japończykom mula wcisnęli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż, w Polsce almy 2.2 dCi nie sprzedają, a szkoda bo to silnik japoński jest.
2.2 dCi jest w Primerach i to jest silnik francuski. W Almach jest 2.2 Di. Ale według mnie jeśli koniecznie nowe: Almera 1,8 + gaz, a jeśli niekoniecznie to tak jak napisał Mike. 8)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.2 dCi jest w Primerach i to jest silnik francuski

 

LOL. Symbol tego silnika to YD22DDTi (common rail), a di to YD22DDT (nie common rail). To prawda jest!