Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[P10] GT - różnice


Guest Brodacz
 Share

Recommended Posts

Guest Brodacz

Przyglądałem się autom klubowiczów.

Głównie Primery GT.

Znalazłem dwa takie auta, ale z nieco inaczej rozwiązanym kolektorem:

1-

http://www.nissanklub.pl/nasze_auta.php?pi...tid=46&p=40

2-

http://www.nissanklub.pl/nasze_auta.php?pi...tid=73&p=40

 

Czy ktoś wie czemu różnią się te motory?

Czy to były jakieś określone serie produkcyjne?

Ta starsza wygląda jakby w ogóle nie miała kolektora...

:shock:

Link to comment
Share on other sites

witam. nie widziałem może wszystkich modeli....... ale spotkałem się z różnymi osłonami termicznymi. ,,,,tymi blaszanymi,,,,,. w niektórych może ktoś zmieniał kolektor wydechowy na model z p11. zależy gdzie macie sonde lambda....stąd może różnice.... pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Guest TatoTurbo

ale chodzi o dolot :)

 

kolektor wylotowy jest tez inny w GT

w mojej zwyklej p10

jest 4-1 a w GT 4-2-1

(moge sie mylic) ale jestem na etapie "myslenia" o kolektorze castomowym ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest pavoolon

na tych dwoch zdjeciach kolektory wydechowe sa identyczne i sa to tak jak pisze TatoTurbo kolektory 4-2-1 bo takie seryjnie wystepowaly w primerach GT, almerach GTI itd choc chyba troche sie roznily dlugoscia, u mnie siedzi z almery wlasnie i jest dosc krotki, niemniej jednak zmiana w osiagach od razu wyraznie wyczuwalna - w polaczeniu ze skasowaniem katow i grubsza rura. lambda jest wkrecana do kolektora

Link to comment
Share on other sites

Guest Brodacz

No własnie.

Kolektory wydechowe są identyczne( sprawdzę jaki ja mam...)

A kolektor dolotowy?

Ten z 2 serii zdjęć jest identyczny jak w mojej Primerze, tyle że mam kolor pokrywy zwykły - aluminiowy i nie GT.

Myślałem, że motory GT miały tylko taki kolektor jak w 1.

Gdzieś na forum wyczytałem że od zwykłych 2,0 różnią się wałkami, a te tutaj różnią się jeszcze od siebie...

#-o

Link to comment
Share on other sites

Guest Rachel

He a ja mam - tak mi się wydaje - też wersję GT ale z silnikiem SR20DI, czyli z szarą pokrywą, kolektor wylotowy 4-2-1, na jednopunktowym wtrysku :lol:

Link to comment
Share on other sites

Kolektory dolotowe w Priemrach GT w latach 90-94 były LOW Port czyli zawinięte do dołu (takie jak w sunnych GTI, 100NX GTi...)

 

W nowszych Priemrach GT (koniec roku 94) zastosowano HIGH Port czyli takie jak w normalnych wersjach o wielopunktowym wtrsyku...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...