Guest Brodacz Posted October 1, 2005 Share Posted October 1, 2005 Przyglądałem się autom klubowiczów. Głównie Primery GT. Znalazłem dwa takie auta, ale z nieco inaczej rozwiązanym kolektorem: 1- http://www.nissanklub.pl/nasze_auta.php?pi...tid=46&p=40 2- http://www.nissanklub.pl/nasze_auta.php?pi...tid=73&p=40 Czy ktoś wie czemu różnią się te motory? Czy to były jakieś określone serie produkcyjne? Ta starsza wygląda jakby w ogóle nie miała kolektora... :shock: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TatoTurbo Posted October 2, 2005 Share Posted October 2, 2005 ma kolektor tylko on jakos podspodem idzie ale dopisuje sie sam do tego pytania wg ten pierwszy bedzie starszy ale jest lepszy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
artur Posted October 2, 2005 Share Posted October 2, 2005 witam. nie widziałem może wszystkich modeli....... ale spotkałem się z różnymi osłonami termicznymi. ,,,,tymi blaszanymi,,,,,. w niektórych może ktoś zmieniał kolektor wydechowy na model z p11. zależy gdzie macie sonde lambda....stąd może różnice.... pozdrawiam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TatoTurbo Posted October 2, 2005 Share Posted October 2, 2005 ale chodzi o dolot kolektor wylotowy jest tez inny w GT w mojej zwyklej p10 jest 4-1 a w GT 4-2-1 (moge sie mylic) ale jestem na etapie "myslenia" o kolektorze castomowym Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pavoolon Posted October 2, 2005 Share Posted October 2, 2005 na tych dwoch zdjeciach kolektory wydechowe sa identyczne i sa to tak jak pisze TatoTurbo kolektory 4-2-1 bo takie seryjnie wystepowaly w primerach GT, almerach GTI itd choc chyba troche sie roznily dlugoscia, u mnie siedzi z almery wlasnie i jest dosc krotki, niemniej jednak zmiana w osiagach od razu wyraznie wyczuwalna - w polaczeniu ze skasowaniem katow i grubsza rura. lambda jest wkrecana do kolektora Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Brodacz Posted October 2, 2005 Share Posted October 2, 2005 No własnie. Kolektory wydechowe są identyczne( sprawdzę jaki ja mam...) A kolektor dolotowy? Ten z 2 serii zdjęć jest identyczny jak w mojej Primerze, tyle że mam kolor pokrywy zwykły - aluminiowy i nie GT. Myślałem, że motory GT miały tylko taki kolektor jak w 1. Gdzieś na forum wyczytałem że od zwykłych 2,0 różnią się wałkami, a te tutaj różnią się jeszcze od siebie... #-o Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fenol Posted October 3, 2005 Share Posted October 3, 2005 Moja P10 GT '95 ma dolot jak na drugich obrazkach. Wydaje sie że w 93 roku była jakaś zmiana konstrukcyjna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rachel Posted October 3, 2005 Share Posted October 3, 2005 He a ja mam - tak mi się wydaje - też wersję GT ale z silnikiem SR20DI, czyli z szarą pokrywą, kolektor wylotowy 4-2-1, na jednopunktowym wtrysku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted October 3, 2005 Share Posted October 3, 2005 Kolektory dolotowe w Priemrach GT w latach 90-94 były LOW Port czyli zawinięte do dołu (takie jak w sunnych GTI, 100NX GTi...) W nowszych Priemrach GT (koniec roku 94) zastosowano HIGH Port czyli takie jak w normalnych wersjach o wielopunktowym wtrsyku... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Brodacz Posted October 3, 2005 Share Posted October 3, 2005 No i wszystko jasne. Dzięki Coobcio za wyjaśnienie, o to mi chodziło. Pozdrawiam wszystkich zainteresowanych tematem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.