Guest Cartman Posted October 2, 2005 Share Posted October 2, 2005 Mam problem z wyskakującą piątką w P10 2.0 . czy ktoś może mi po wiedzieć jaki jest koszt naprawy skrzyni i może ktoś zna wartego polecenia mechanika od skrzyń z okolic Rzeszowa?? I czy można tak jeździć czy nie spowoduje to dalszego uszkodzenia skrzyni?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Griszka Posted October 2, 2005 Share Posted October 2, 2005 to chyba jest najlepszy zakład, ale niestety dla Ciebie trochę daleko.... http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...3&view=next Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dżodżo Posted October 2, 2005 Share Posted October 2, 2005 Daleko, ale podobno warto. POZDRAWIAM..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest so.mar Posted October 2, 2005 Share Posted October 2, 2005 Jeżdzę do zakładu w Trzebownisku telefon do gościa to 17/7722406 Zadzwoń najlepiej sam i pogadaj ile i jak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jarkk Posted October 3, 2005 Share Posted October 3, 2005 Jak chcesz rozkurzyc skrzynie to możesz jeździć tak dalej. Rozmawiałem ze swoim mechesem, który robił ten sam przypadek przy Sunny z 94r. Pewnie w Twojej Primerze jest podobnie. Mianowicie wałek, który odpowiedzialny jest za wrzucanie odpowiednich biegów przytrzymywany jest sprężyną. Załączając biegi sprężyna dociska wałek tak aby one nie wylatywały. Najczęstszy problem sprawia przeważnie V (nie wiem dlaczego). Lepiej zrób z tym jak najszybciej. Do wymiany powinna iść tylko ta sprężynka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kolter Posted October 3, 2005 Share Posted October 3, 2005 Proponuje zadzwonić do gościa z Siedlec.Może wysłać ci wszystkie niezbędne części do naprawy 5-ki.A i doradzi co i jak.Twoim zadaniem będzie znależć mechanika od skrzyń który ci to złoży.I na pewno nie jest to żadna sprężynka (chodzi o koła zębate 5-go biegu)Powodzenia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gre Posted October 3, 2005 Share Posted October 3, 2005 jak bylem w siedlacach(tez mi 5ka wyskakiwala a potem juz wchodzila 3 i 4ka tylko), to master od skrzyn powiedzial ze 5ki sa mega slabe w nyskach, za wązkie jest kolo zębate i dlatego sie tak dzieje !ja za wymiane w jego warsztacie zaplacilem 700pln ale w 2 h sie uporal :shock: znaczy szybko!! ale skrzynia znowu świszczy co jest oznaką zuzywania sie ale nie wiem czy to wina ich roboty czy mocy w moim aucie :roll: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jarkk Posted October 3, 2005 Share Posted October 3, 2005 No to w wyżej wspomnianym Sunny wyniosło gościa 150 zł, z tym że zębatkę przytaskał od takiego samego Sunniaka tylko że Dieselka. I od roku jest OK. Jedno co, to to że ta piątka od dieasla jest szybsza. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest misiek_83 Posted October 6, 2005 Share Posted October 6, 2005 Moze poduszki pod skrzynia sa zuzyte i wypada :shock: Pozdro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Elmis Posted October 13, 2005 Share Posted October 13, 2005 gre13 ma rację już ten temat przerabiałem dwa razy.Gość w Siedlcach zrobił nareszcie porządnie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.