pitermi Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Witam od miesiąca jestem w posiadaniu Nissana Primere p11 2.0 td Kombi. Auto kupiłem dośc zaniedbane i po kolei zacząłem je robić. Auto miało kompletny przegląd silnika. wymiana pasków płynów filtrów. i przez tydzień cieszyło na nowo. Miałem połamany przedni zderzak który mnie dobijał, znalazłem ładny w kolorze nadwozia pojechałem kupiłem i postanowiłem dziś go zmienić. Pojechałem do dogadanego znajomego i zmieniliśmy go. wróciłem autem do domu. Po paru godzinach chciałem jechać a tu lipa. Auto kreci jak szalone a nic nie łapie jakby nie dostawało wcale paliwa. jest niedziela wiec o tej porze juz nic nie będe robił ale jakieś podpowiedzi jak szybko zdiagnozować co zawodzi mojej primerce. Chciałem jej dać 2 młodość a ona mi takie niespodzianki. Witam od miesiąca jestem w posiadaniu Nissana Primere p11 2.0 td Kombi. Auto kupiłem dośc zaniedbane i po kolei zacząłem je robić. Auto miało kompletny przegląd silnika. wymiana pasków płynów filtrów. i przez tydzień cieszyło na nowo. Miałem połamany przedni zderzak który mnie dobijał, znalazłem ładny w kolorze nadwozia pojechałem kupiłem i postanowiłem dziś go zmienić. Pojechałem do dogadanego znajomego i zmieniliśmy go. wróciłem autem do domu. Po paru godzinach chciałem jechać a tu lipa. Auto kreci jak szalone a nic nie łapie jakby nie dostawało wcale paliwa. jest niedziela wiec o tej porze juz nic nie będe robił ale jakieś podpowiedzi jak szybko zdiagnozować co zawodzi mojej primerce. Chciałem jej dać 2 młodość a ona mi takie niespodzianki. Nie pisałem dokładnie jakie to auto i silnik. Autko pochodzi z 1998 roku i ma ten słabszy diselek. dodaje rysunek pogladowy silnika. Imo sprawne raczej gaśnie dioda jak kręce i miga jak kluczyk wyjety. Stawiam na brak zasilnia paliwem wiec albo padła pompka paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 w primerze P11 od 1996r do 2001r jest taki sam silnik, możliwe że padł czujnik położenia wału, aczkolwiek zrób diagnostykę spinaczem to raz i druga kwestia to sprawdź czy po przekręceniu kluczyka masz 12v na elektrozaworze odcinającym paliwo, elektrozawór jest z góry na jeden kabel na pompie wtryskowej, zaraz przy wyjściu przewodów na wtryskiwacze. http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/18527-p11wp11-td-kody-bledow/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 JA obstawiam na 99 % czujnik wału.Przygotuj się na podstawowe wymiany w najbliższymn czasie tj. czujnik wału,nastawnik, przepływomierz bo pewnie bedzie po kolei wszystko padało.Jak kupiłem moją to też cieszyłem się nią może 3 msc. JAk zaczeło padać to wszystko ale po wymianie zrobiłem już 30 tys i nie dołożyłem nic Jak zadbasz to bedzie długo chodzić.Tu poczytaj,to są podstawowe problemy jakie trapią 2.0 TD. http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/60477-p11-i-p11144-faq-silnik-cd20t-diesel/Jak coś nie bd wiedział to pytaj 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitermi Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Jest jakiś kumaty Forumowicz z Poznania który mógłby pomóc? Chyba ze jakieś namiary na mechanika który zna te auta. Kiedyś miałem nismo suny n13 i było super auto ale rdza go zjadała przewody paliwowe wstawiłem wtedy w nim miedziane ale jak hamulcowe mechanik powiedział do wymiany całość sprzedałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 W tym nie ma nic trudnego.Wkładasz w gniazdo zwykły spinacz biurowy i widzisz co jest grane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitermi Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Test spinaczowy robię w tej kostce w pinach 2 górnych prawych? zaznaczyłem na zdjęci żółtymi liniami. Kostka może leżeć do góry nogami i wtedy prawe górne są gdzie indziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Górne krańcowe po prawej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 eh tak w błąd wprowadzać.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 eh tak w błąd wprowadzać.. Przepraszam ale za każdym razem mi się to myli. Górne krańcowe po prawej to tak jak on zaznaczył. To co Ty to ostatni i przedostatni górny pin po prawej. Musze to zmienić w opisie bo za każdym razem się będą pytać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitermi Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 (edytowane) Witam .dziś próbowałem zrobić test spinaczowy i lipa. zero reakcji. Wygląda że interfejs uszkodzony Sprawdziłem dodatkowo czy na pompie paliwa jest 12 v, i jest , ale wyszły kwiatki pompa paliwa jest podpięta przewodem dodatkowo na krótko pod przekaźnik. przewód czarny i ładnie zakamuflowany że go nie widać. Bez tego przewodu nie ma zasilania na pompę paliwa.Zauważyłem jeszcze dziwny objaw czego nie zauważyłem wcześniej jeden z przekaźników cyka regularnie po włączeniu zapłonu.Chyba auto trafi na jakiś warsztat bo sam teraz se nie poradzę. ktoś wcisnął mi chłam i ładnie zakamuflował. w załączniku zdjęcie z zaznaczonym przekaźnikiem który regularnie cyka. Lampka check u mnie wcale się nie pali nawet przy odpalaniu.. Wygrzebałem dziś czujnik wału kompletnie się rozsypał. kawałek siedzi w obudowie. Spróbuje ten kawałek wyciągnąć. A to fotka uwalonego czujnika. Jutro postaram się kupić nowy i wstawić. Dzięki za pomoc. Nowy czujnik Nowy czujnik Edytowane 6 Sierpnia 2014 przez pitermi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 i pińcet na czujnik wydałeś zamiast stówkę za zamiennik z opla :/ teraz pali? a przy pompie nie powinno być żadnego przekaźnika, musisz sprawdzić czy żarówka od check się nie spaliła i dojść do ładu z elektryką, pod szybą czerwona dioda mruga? możliwe że masz immo usunięte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitermi Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 (edytowane) i pińcet na czujnik wydałeś zamiast stówkę za zamiennik z opla :/ teraz pali? a przy pompie nie powinno być żadnego przekaźnika, musisz sprawdzić czy żarówka od check się nie spaliła i dojść do ładu z elektryką, pod szybą czerwona dioda mruga? możliwe że masz immo usunięte Jeszcze nie wydałem a jaki czujnik pasuje od opla? bo nie znalazłem żadnych informacjii. Dioda pod szyba miga i gaśnie jak włożę kluczyk. Klucz jest oryginalny z kostką.Szybciej uszkodzona kostka w stacyjce, brak napięcia na pompę i ktoś podpiał na krótko pod przekaźniki zasilanie na pompę. Znalazłem oryginalny czujnik za 350 zł wysyłka 16 zł. Jestem automatykiem wiec powoli dojde do ładu z instalacja. własnie szukam schematów instalacji. Edytowane 7 Sierpnia 2014 przez pitermi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 http://chomikuj.pl/sethq/Dokumenty/Nissan/Primera+P11+service+manual+-+European+version 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitermi Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Auto zrobione, wstawiłem jednak oryginalny czujnik siedział oryginał wiec tak zostawiam. Pokasowane błędy i spokój. nie cyka juz przekaźnik bez powodu. Jedyne co mnie czeka to reanimacja Tablicy rozdzielczej bo już kompletnie pada. Nie pali sie przy odpalaniu chek i czujnik oleju i spryskiwaczy. Temat zamykam dzięki za info i pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 I dobrze zrobiles. Ja tez wstawilem orii,mam spokój bez przerabiania. Temat polacze w przyszłości z,pozostalymi tematami o czujniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Primera.P11.2.0TD Opublikowano 1 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2023 Witam. Mam wlasnie ten problem, ze odpalilem pochodzil chwile i zgasl. Kreci normalnie ale nie odpala. Silnik 2.0 td. Mam pytanie z tym spinaczem, jak go wloze w ta kostke to mam sprobowac odpalic czy tylko sprawdzic blad?? Dzieki za odp. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.