Lepix Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Witam, Silnik stojąc osiąga koło 750 obrotów, w momencie opuszczenia szyby bądź podnoszenia jej obroty spadają do około 500 i samochód wchodzi w wibracje jakby tracił moc. Zwróciłem uwagę, że dzieje się tak też włączając ogrzewanie tylnej szyby i inne wbudowane akcesoria które powodują dodatkowy pobór mocy. Co może być tego powodem bądź może ktoś spotkał się z takim zjawiskiem? Dodam, że auto jest w wersji 360, silnik 1.6 115KM. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 sprawdź alternator, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Miałem tak w różnych samochodach. Jak silnik chodził na jałowym, włączenie czegoś co pobiera dużo prądu powodowało lekkie chwilow przyduszenie silnika. Zawsze powodem był nie nowy akumulator. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lepix Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Miałem tak w różnych samochodach. Jak silnik chodził na jałowym, włączenie czegoś co pobiera dużo prądu powodowało lekkie chwilow przyduszenie silnika. Zawsze powodem był nie nowy akumulator. Sęk w tym, że póki nie wyłączę np. ogrzewania tylnej szyby bądź nie puszcze przycisku od sterowania szyb cały czas stojąc silnik się przydusza. Wchodzi wtedy w wibracje i jest wrażenie że przygasa, a na obrotomierzu widać spory spadek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maper Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Czasami miałem takie objawy jak był problem z masą. Jak objawy są podczas włączenia odbiorników "prądożernych" sprawdziłbym podłączenie masy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marib Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 W moim przypadku pomogła wymiana kostki w lewej tylnej lampie. Było zwarcie. W rzyciu bym tego nie powiązał gdyby ktoś na cb nie powiedział mi że mam choinkę ponwłączeniu kierunkowskazy. Po wymianie kostki skończyły się problemy ze spadkiem obrotów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Popek82 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 W moim mniemaniu akumulator nie ma wiele do gadania, w końcu gdy pracuje silnik, to on zabezpiecza pracę sieci elektrycznej auta. Powodów może byc milion (przez układ elektryczny po tematy mechaniczne), czas na dobrą diagnostykę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Wysztkie odbiorniki czerpią prąd z akumulatora. Alternator ładuje akumulator. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.