lukas Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 Czy jest możlwe zastosowanie instalacji podtlenkiem przy zasilaniu lpg,jakie są warunki takiej instalki i jaki przyrost power????????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Polak Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 Przejrzyj to forum http://forum.fordclubpolska.org/viewtopic.php?t=5828 Nie pamietam dokladnie ale chyba ktos tam poruszyl ten temat. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Butryn Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 nie rozumie czegos takiego no ale co tam jesli ktos wklada lpg to chyba sie musi liczyc z tym ze patrzy teraz na ekonomie a nie na power'a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Polak Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 nie rozumie czegos takiego no ale co tam jesli ktos wklada lpg to chyba sie musi liczyc z tym ze patrzy teraz na ekonomie a nie na power'a A moze chodzi o instalacje gazowa zasilana podtlenkiem azotu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 Co za problem... NOS do tego dodatkowe wtryskiwacze, mowa oczywiście o sekwencyjnej instalacji gazowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 3 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 Dzieki za podpowiedzi .lpg żeczywiscie ma być economic,ale byłem ciekaw czy jeśli coś mi odbije to czy da się to zrobić :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 4 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2005 Co za problem...NOS do tego dodatkowe wtryskiwacze, mowa oczywiście o sekwencyjnej instalacji gazowej. ja mam z grubsza opisany tego typu wynalazek. almera n-15 na dwooch instalacjach gazowych (butan-nitro). jak bedziesz mial chwile lukasz to wpadnij do mnie albo na spot w piatek to ci pozycze i sobie poczytasz z tego co pamietam to chyba nie byla sekwencyjna instalka ale moge sie mylic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BRS Opublikowano 4 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2005 nie rozumie czegos takiego no ale co tam jesli ktos wklada lpg to chyba sie musi liczyc z tym ze patrzy teraz na ekonomie a nie na power'a a dlaczego gaz maa byc tylko na ekonomie? teraz jaa nierozumie gaz ma inna teperature spalania, a czesto przy instalacji gazowej nie ma odciecia... pokojnie mozna odzykac moc seryjna a jak ma sie szczescie i auto jest podatne to niutek moze by c nawet wyzszy... najlepszym przykladem jest dewu nexia startujaca i na sss i na innych eliminajach... w hradcu wykrecila 16,6 a normlnie wysokie 16 i minimalne 17stki.. ps: 1,5 16v lpg wracajac do tematu.....pomieszanie lpg i podtlenku azotu jest bezsensowne w przeciwienstwie do aut zasilanych pb w autach z lpg lepiej nieschladzaac powietrza i niezwiekszac jego daawki, a takie zadanie wlasnie maja instalacje "nos" "nx" "zex" itd co do samego montazu......rozkminialem taki pomysl by zrobic furore na sss ale niestety koszzta wymiany wtryskow , elekroniki strujacej i przewodow aby "mokry" podtlenek mogl "leciec" z instalki "pseudogazowej" jest niewiele mniejszy niz koszt uzywanej (calej) instalacji renomowanej firmy.... reasumujaac.....rownocesnie podtlenek i lpg to nic innego jak bubel pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 4 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2005 nie rozumie czegos takiego no ale co tam jesli ktos wklada lpg to chyba sie musi liczyc z tym ze patrzy teraz na ekonomie a nie na power'a a dlaczego gaz maa byc tylko na ekonomie? teraz jaa nierozumie gaz ma inna teperature spalania, a czesto przy instalacji gazowej nie ma odciecia... pokojnie mozna odzykac moc seryjna a jak ma sie szczescie i auto jest podatne to niutek moze by c nawet wyzszy... najlepszym przykladem jest dewu nexia startujaca i na sss i na innych eliminajach...pzdr Na sewkencyjnym wtrysku gazu w fazie ciekłej można uzyskać więcej mocy na benzynie. Dodatkowo, majac do dyspozycji wyższą liczbę oktanową można sobie pozwolić na większe planowanie głowicy niż dla benzyny. W obu przypadkach sprawa rozbija się o ekonomię...takie przeróbki i instalacje niestety kosztują, a z załorzenia lpg ma być tanie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2005 niezgodze się z tym... GAz ma większą liczbe oktanową ale za to mniejszą kaloryczność, wzgledem seri mozna uzyskać większą moć ale można takżę wystroić serje że będzię lepsza od gazu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 4 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2005 wedlug mnie jest tak jak moowi kuba, nic dodac nic ujac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.