lukas Posted October 3, 2005 Share Posted October 3, 2005 Czy jest możlwe zastosowanie instalacji podtlenkiem przy zasilaniu lpg,jakie są warunki takiej instalki i jaki przyrost power????????????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polak Posted October 3, 2005 Share Posted October 3, 2005 Przejrzyj to forum http://forum.fordclubpolska.org/viewtopic.php?t=5828 Nie pamietam dokladnie ale chyba ktos tam poruszyl ten temat. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Butryn Posted October 3, 2005 Share Posted October 3, 2005 nie rozumie czegos takiego no ale co tam jesli ktos wklada lpg to chyba sie musi liczyc z tym ze patrzy teraz na ekonomie a nie na power'a Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polak Posted October 3, 2005 Share Posted October 3, 2005 nie rozumie czegos takiego no ale co tam jesli ktos wklada lpg to chyba sie musi liczyc z tym ze patrzy teraz na ekonomie a nie na power'a A moze chodzi o instalacje gazowa zasilana podtlenkiem azotu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted October 3, 2005 Share Posted October 3, 2005 Co za problem... NOS do tego dodatkowe wtryskiwacze, mowa oczywiście o sekwencyjnej instalacji gazowej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukas Posted October 3, 2005 Author Share Posted October 3, 2005 Dzieki za podpowiedzi .lpg żeczywiscie ma być economic,ale byłem ciekaw czy jeśli coś mi odbije to czy da się to zrobić :roll: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onyx Posted October 4, 2005 Share Posted October 4, 2005 Co za problem...NOS do tego dodatkowe wtryskiwacze, mowa oczywiście o sekwencyjnej instalacji gazowej. ja mam z grubsza opisany tego typu wynalazek. almera n-15 na dwooch instalacjach gazowych (butan-nitro). jak bedziesz mial chwile lukasz to wpadnij do mnie albo na spot w piatek to ci pozycze i sobie poczytasz z tego co pamietam to chyba nie byla sekwencyjna instalka ale moge sie mylic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BRS Posted October 4, 2005 Share Posted October 4, 2005 nie rozumie czegos takiego no ale co tam jesli ktos wklada lpg to chyba sie musi liczyc z tym ze patrzy teraz na ekonomie a nie na power'a a dlaczego gaz maa byc tylko na ekonomie? teraz jaa nierozumie gaz ma inna teperature spalania, a czesto przy instalacji gazowej nie ma odciecia... pokojnie mozna odzykac moc seryjna a jak ma sie szczescie i auto jest podatne to niutek moze by c nawet wyzszy... najlepszym przykladem jest dewu nexia startujaca i na sss i na innych eliminajach... w hradcu wykrecila 16,6 a normlnie wysokie 16 i minimalne 17stki.. ps: 1,5 16v lpg wracajac do tematu.....pomieszanie lpg i podtlenku azotu jest bezsensowne w przeciwienstwie do aut zasilanych pb w autach z lpg lepiej nieschladzaac powietrza i niezwiekszac jego daawki, a takie zadanie wlasnie maja instalacje "nos" "nx" "zex" itd co do samego montazu......rozkminialem taki pomysl by zrobic furore na sss ale niestety koszzta wymiany wtryskow , elekroniki strujacej i przewodow aby "mokry" podtlenek mogl "leciec" z instalki "pseudogazowej" jest niewiele mniejszy niz koszt uzywanej (calej) instalacji renomowanej firmy.... reasumujaac.....rownocesnie podtlenek i lpg to nic innego jak bubel pzdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted October 4, 2005 Share Posted October 4, 2005 nie rozumie czegos takiego no ale co tam jesli ktos wklada lpg to chyba sie musi liczyc z tym ze patrzy teraz na ekonomie a nie na power'a a dlaczego gaz maa byc tylko na ekonomie? teraz jaa nierozumie gaz ma inna teperature spalania, a czesto przy instalacji gazowej nie ma odciecia... pokojnie mozna odzykac moc seryjna a jak ma sie szczescie i auto jest podatne to niutek moze by c nawet wyzszy... najlepszym przykladem jest dewu nexia startujaca i na sss i na innych eliminajach...pzdr Na sewkencyjnym wtrysku gazu w fazie ciekłej można uzyskać więcej mocy na benzynie. Dodatkowo, majac do dyspozycji wyższą liczbę oktanową można sobie pozwolić na większe planowanie głowicy niż dla benzyny. W obu przypadkach sprawa rozbija się o ekonomię...takie przeróbki i instalacje niestety kosztują, a z załorzenia lpg ma być tanie... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted October 4, 2005 Share Posted October 4, 2005 niezgodze się z tym... GAz ma większą liczbe oktanową ale za to mniejszą kaloryczność, wzgledem seri mozna uzyskać większą moć ale można takżę wystroić serje że będzię lepsza od gazu... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onyx Posted October 4, 2005 Share Posted October 4, 2005 wedlug mnie jest tak jak moowi kuba, nic dodac nic ujac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.