norbert75 Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 Witam wszystkich,przejdę do rzeczy,turbina mi padła,została oddana do regeneracji,wróciła i została założona jak należy. Niestety załącza się od 2,5-3 tys obrotów,przed regeneracja zanim padła było podobnie. Silnik chodzi równo nic nie kopci,natomiast zaczyna ożywać od 2,5-3 tys obrotów wcześniej jest strasznie zamulony,jakby turbina nie miała "dołu". Jakieś rady? Może ktoś miał podobny problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 (edytowane) Jaki silnik? Di czy Dci? Uzupełnij profil . Edytowane 11 Września 2014 przez Grzmot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norbert75 Opublikowano 11 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 Sorki silnik to 2.2 DI 02 rok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 Więc chyba wszystko jasne. To jest turbo diesel a nie common rail. Bedzie ciągnąć pow. 2000 obr/min. a nie "od dołu". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norbert75 Opublikowano 11 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 Niby racja,ale.....samochod na niskich obrotach jest nienaturalnie zamulony,dosłownie się toczy a nie jedzie,a to nie jest normalne.Miałem porównanie,jeżdziłem już takim samym Nissanem i różnica była znaczna..... Przepływka w porządku,także sam nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackoj1 Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 A jak ze spalaniem? Jeśli pali więcej niż powinien to możliwe że zawór EGR się zawiesił i kotłuje Ci spaliny do silnika i zabiera moc. U mnie tak było. Po zaślepieniu zaworka nastąpiła kolosalna poprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norbert75 Opublikowano 11 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 Spalanie w normie ale spróbuje zaślepić jak mówisz i sprawdzimy czy coś to da. Ma ktoś jeszcze jakies pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 (edytowane) za 600zł mozesz sobie chipa wlozyc i nie bedziesz narzekał na brak mocy tak pozatym o zamulonej almerze było juz sporo tematow poszukaj w dziale n16 tam jest identyczny silnik zamulajace rzeczy w 2.2di -temperatura otoczenia -przytkany katalizator -syf w dolocie (głownie za egr) -wadliwa praca egr -zły wlot powietrza(zasysa cieple powietrze) -uszkodzony przeplywomierz badź brudny -nieszczelne przewody powietrza/turbiny za przeplywka spirala gumowa lubi pekać -filtr powietrza budny chyba to wszystko Edytowane 17 Września 2014 przez jacek22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 raczej gruszka jest źle ustawiona ( na za duże ciśnienie ) i dlatego późno "wstaje". jest regulacja na cięgle? masz foto tej swojej turbiny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 jak by byla na wieksze cisnienie to szybciej wstaje a poza tym to kazda turbina powinna byc wywazana i sprawdzana i jakis wydruk powinni dac przynajmniej mi dali ustawiona na originalnie cisnienie 0,8bara a ile zaspiewali za regeneracje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 13 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2014 Di w Tino powinien "wstawać" od 1800-2000obr, a nie od 2500. Obstawiam EGR / syf w dolocie / brudny filtr / słabe paliwo. Mocniejszy dół mam na Vervie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norbert75 Opublikowano 17 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 Więc tak,zasyfiały był egr,po przeczyszczeniu spora poprawa.....ale jeszcze nie to co powinno byc,wiec sprawdzilismy przepływke,ogolnie nie pokazywała błędów,ale po włożeniu nowej spora różnica. Regeneracja turbiny kompleksowa 940pln z przesyłką,nosiłem się z zamiarem kupna używki na allegro,ale tak naprawde kupujesz kota w worku,wiec regenerowałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 A jaki olej masz zalany?U mnie po przesiadce z 15W40, na 5W40 turbina zaczęła reagować znacznie żwawiej. Teraz jeżdżę na pełnym systetyku (przez 2 wymiany był Hydrokrak) i "kop" jest znacznie większy niż na oleju, na którym kupiłem Nyskę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 przy czyszczeniu egr mogles odrazu zaslepic po obu stronach zimnej i goracej roznica kolosalna reakcja na gaz prawie natychmiastowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.