PrzeRuSco Opublikowano 19 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 (edytowane) -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 20.12.2011 rozbiłem swoja poprzednią primerę p11 1.6 96' w związku z powyższym zacząłem szukać następnej wymogi ze względu na rodzinę WP11.144 2.0 benzyna docelowo gaz. 13.01.2012 znalazłem taka sztukę na allegro szybki telefon i rezerwacja, z rana wycieczka do Świecia na miejscu potwierdziło się:- pierwszy właściciel 65 lat :-)- serwisowany w ASO (wszystkie wydruki)- przebieg 225.000 km- po stłuczce - wymienione przednie lampy + zderzak z AC w ASO (uszkodzone dostałem)- ruda na tylnej klapiei tak droga kupna nabyłem ten pojazd.MODEL: WP11.144SILNIK: SR20DE (mod rozrządu +6* na ssącym, przyspieszony zapłon)LPG: LPGTECH 504, Hana 2000 zielone, Zavoli Zeta NOLEJ: Valvoline 5w50 VR1 RacingMOC: ?UKŁAD DOLOTOWY: Stożek SimotaUKŁAD WYDECHOWY: SSAC 2,5" + 2,25" przelot środkowy i końcowyELEKTRONIKA: SeriaZAWIESZENIE: Tył WP12UKŁAD HAMULCOWY: SeriaKOŁA: Lato 17" 215/45, zima 16" 205/55BODY-KIT: Nakładki na przednie lampy + przyciemniane szybyŚRODEK: SeriaCAR-AUDIO: SeriaZROBIONE:- montaż LPG- wymieniona przepływka,- montaż tylnych nadkoli,- konserwacja progów,- zmiana tylnych kolumn na WP12,- filtr stożkowy simota,- regeneracja tylnych zacisków + wymiana tarcz (niestety 258mm) i klocków,- wymiana lamp na oryginalne xenony,- wpadły na lato felgi 17 z oponami Federal 595 EVO,- płukanka silnika + czyszczenie miski (zanik oleju ~1L/1k km obecnie ~0,5L/1k km)- kolektor wydechowy P10 GT -> SSAC 2,5 + 2,25 przelot środkowy i końcowy,- mod rozrządu +6* na ssącym (regulowane kółko),- wymieniona tylna klapa pod kolor,- wymiana górnych wahaczy na łożyskowane SWAG,- wymiana mechanizmu wycieraczek z P10,PLANY:- zaciski przednie od 300ZX (leżą i czekają)- obniżyć auto - sprężyny eibach + Ultra SR na przód + AGX na tył (leża i czekają)- wyremontować i zmodzić posiadanego DEH'a lub zapodać VE Edytowane 11 Stycznia 2015 przez Tofu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ad@mus Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 już wiem ze up w temacie jest dość spory wiec odswierz co nieco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 już wiem ze up w temacie jest dość spory wiec odswierz co nieco Myślałem że szpadel miesiąca trzeba dać ,,,a to widze zachęta do pisania od siebie sprostuje Techa masz jak już 204 a to stara wersja potem było 214 i 224 obecnie Z gazu to zavoli N jest do 150 KM a S jest mocniejszy wiec jakiś błąd Nka się nie będzie wyrabiać za dobrze .. wydech z p10 GT to 4-2-1 ale sondę ma na 12 mm pewnie było rozwiercanie i wkładanie 18 mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 10 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 (edytowane) Aktualizację zrobię jak tylko znajdę chwilę czasu. Techa masz jak już 204 a to stara wersja potem było 214 i 224 obecnie Z gazu to zavoli N jest do 150 KM a S jest mocniejszy wiec jakiś błąd Nka się nie będzie wyrabiać za dobrze .. wydech z p10 GT to 4-2-1 ale sondę ma na 12 mm pewnie było rozwiercanie i wkładanie 18 mm A dlaczego miałbym nie mieć 504? Reduktor faktycznie na granicy ale zmienię jak skończę z silnikiem. Kolektor a właściwie dwururka miała gwint 18 i tam podłączyłem pierwszą sondę, a na drugą wspawałem dalej drugie gniazdo. Teraz i tak nie ważne bo jest już ssac. Jak zedytować pierwszy post? Edytowane 10 Stycznia 2015 przez PrzeRuSco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 nie ma takiego techa to raz jak zedytować post napisz w ostatnim a ja Ci przeleje .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 10 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 (edytowane) To co powiesz na to Co prawda został już wycofany Edytowane 10 Stycznia 2015 przez Tofu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Faktycznie było taka seria na początku kojarzyłem wersje na 6 i na 8 garów a do wersji 4 cyl bardziej były 104 i 204 ... o 504 zapomniałem skleroza bo to już dawno .. jakiego używasz blutacza do obsługi druida oryginał czy coś z allegro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 10 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Dzięki za foto, BT z allegro coś jak to http://allegro.pl/interfejs-lpg-bluetooth-bt-stag-4-200-300-plus-i4922183166.htmltylko do LPGTECH'a nawet od tego gościa ale chyba ich teraz nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Gadałem z nim mówi że programuje to i się potem da przeprogramować na staga i inne bo mam 2 układy jeden niby przeprogramowałem ale nie chciał gadać a mam drugi niby wchodzi w stan programowania ale i tak komend nie przyjmuje chińczyk za 20 zł ...jak działa ci to poprawnie to się skuszę bo mało osób ma Techa a to fajny sterownik mam 2 auta z techem oba zakładałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 10 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Działa bezproblemowo, najpierw próbowałem podłączyć fejsa brata takiego samego tylko od staga to nie działał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Stag i tech ma w wersji BT inne parametry transmisyjne choć kable zwykłe usb działają naprzemiennie musiał byś przekodować swojego na inną szybkość parzystość i chyba tyle .. tech jest szybszy ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 10 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 (edytowane) W sumie za dużo to jeszcze nie zrobiłem, z rzeczy najważniejszych to jest już ssac z wydechem 2,25 na dwóch przelotach chodź niestety jeszcze do poprawki więc fot nie ma. Wymieniłem też mechanizm wycieraczek na ten z p10, wycieraczka od strony pasażera skrzypiała potwornie, okazało się że sworzeń jest tak zardzewiały że nie da się w w ręku obrócić, za to od kierowcy był tak wyrobiony że ramię wycieraczki prawie zachodziło na maskę.Przy okazji zakleiłem legendarną zieloną spinkę od strony pasażera.Przy odkręcaniu mechanizmu wycieraczki pasażera ukręciłem 3 śrubki więc teraz dałem trochę smaru na nie.No i wszystko złożoneMusiałem tez dać jeden wkręt zamiast spinki dociskającej podszybie przy sworzniu wycieraczki kierowcy bo spinka wyskakiwała i nie dociskała dobrze podszybia, ale wkręt wchodzi w plastikowy kołnierzyk więc z korozją nie powinno być problemu. Za nabyłem też coś takiego ale wleci do auta dopiero na wiosnę bo nie mam warunków (brak garażu a pod blokiem mokro i zimno) a wszystko chce robić sam a nie u mechanika. Wszedłem tez posiadanie SR20DEH bez wałków (zakupione i czekam na dostawę) niestety stan nieznany. Więc uznałem że remontuje DEH'a (nigdy nie rozbierałem silnika ale chyba mając manuala i haynes'a da się go złożyć?) Mam zamiar wrzucić tłoki od VG30DE z 300zx, porting głowicy, macie jeszcze jakieś propozycję? Ale to wszystko zacznę na wiosnę chyba że jednak skusze się na VE a właściwie to zbiorę kasę. Edytowane 11 Stycznia 2015 przez PrzeRuSco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killer2000 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 paczka doszła ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vixo Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 Chyba mam wałki od DEHa GT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 21 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 Spóźniłeś się vixo bo właśnie wczoraj doszła paczuszka od killera z wałkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.