Gość staneks Opublikowano 4 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2005 Witam wszystkich na Forum Byś może ten temat wyda się komuś już znany z Forum, ale przeglądając archiwa nie spotkałem się dokładnie z takimi samymi problemami jaki chciałem omówić. Mianowicie. Mój Nissanek P11 144 1.8 benzyna od pewnego czasu dziwnie się zachowuje. Podczas silnego naciśnięcia na pedał gazu czuc wyraźnie iz tracę moc na silniku, zamiast go zwiekszać. Ponadto przy prędkościach powyżej 80km dochodzi nieprzyjemne szarpanie. Konsultowałem sie już z mechanikiem ,ale raczej wykluczył silnik krokowy, gdyż obroty na luzie są idealne, bez wachań. Ponadto kiedy przyspieszam delikatnie nie mam żadnych z wyżej wymienionych problemów. Nie zauważyłem zwiększenia pobory paliwa (benzynka), więc raczej przepływościomierz i sonda jest raczek OK. Generalnie silnik chodzi kulturka, kiedy nie przyspieszam i wogóle. Prosze o jakiekolwiek wskazówki, które pomogą mi określić gdzie tkwi problem. PS. filtr paliwa oraz świece są nowe (wymieniałem miesiąc temu) I jeszcze jedno. Do tych problemów dochodzi jescze dziwny objaw: Jeżeli utrzymuję przez chilę duże obroty silnika na luzie, to po zdjęciu nogi z gazu wskazówka obrotomierza ładnie opada aż do ... 0 i silnik czasami się wyłącza. Jeszcze raz proszę o pomoc Sławomir Stanek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 4 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2005 szarpanie i brak mocy to moze nie dostawac odpowiedniej ilosci paliwa. moze to byc wina pompy, najlepiej sprawdzic cisnienie paliwa na przewodzie doprowadzajacym - odpiac filtr paliwa i wpiac miernik spadek obrotow i gasniecie na luze to moze byc wina przepustnicy ktora wystarczy przeczyscic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kmich76 Opublikowano 4 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2005 spadek obrotow i gasniecie na luze to moze byc wina przepustnicy lub jednak przeplywomierza... :x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość stani Opublikowano 4 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2005 Myślę, że przyczyną może być paliwo (woda)miałem kiedyś podobne objawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gutekv6 Opublikowano 4 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2005 jako nowy na forum, witam wszystkich ;] bardzo podobne objawy wystepuja u mnie, z powodu malego cisnienia paliwa, zapchany filtr paliwa zabieral az 1bara. ps. jakie cisnienie powinien dawac regulator cisnienia paliwa w primerze gt '97 pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 5 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 PS. filtr paliwa oraz świece są nowe (wymieniałem miesiąc temu) A kable? one tez czasem dają popalić. Miałem podobny problem w Maździe i też byłem pewny że to nie filtr paliwa bo wcześniej był wymieniany. Ale to co się czasem tankuje potrafi zamulić nawet niedawno wymieniony filtr. Jeżeli chcesz to sprawdzić to po prostu załóż filtr od 126p za około 4zł i spróbój, niewielki wydatek a może wskazać problem. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość staneks Opublikowano 5 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 Jeżeli chodzi o paliwko to sprawdzę przy następnym tankowaniu. Może faktycznie to. Staram się jednak tankować Orlena, więc raczej powinno być dobre. Natomiast filtr sprawdzę w serwisie ciśnieniomierzem. Thanx Sławomir Stanek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dudi Opublikowano 5 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 Ja bym sprawdził czujnik położenia przepustnicy. Brak mocy przy przyspieszaniu. Komputer nie wzbogaca mieszanki przy gwałtownym otwarciu przepustnicy, do tego w tym czjniku znajduje się styk załanczający mapę biegu jałowego. Nie wiem jak dokładnie jest to w P11,144 1,8 ale we wszystkich znanych mi Nissanach znajduje się przy przepustnicy lub zabudowany razem z silniczkiem krokowym, sprawdzić go można omomierzem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 5 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 a może gdzieś łyka lewe powietrze, przewód jakiś pękniety albo coś innego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 5 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 ja stawiam na dwie rzeczy, a mianowicie: przeplywomierz to raz a dwa czyjnik polozenia walu, jak ten jest zwalony to na biegu jalowym silnik sie kreci bez problemow az do odcinki, pod obciazenie natomiast a zwlaszcza przy gwaltownym przyspieszaniu bedzie szarpac. ja to mialem w maximie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.