Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Nissan 350z by Dodek


Doodek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Która gała? :D Chyba węgiel nie? Docelowo chciałem panel z węgla dać. Tylko troche wąska jest na dole i mocowanie mieszka chyba będzie wystawać...

 

galy.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fabryczna jest już zniszczona i średnio mi się podoba. Jakość wykonania elementów środka tego samochodu jest po prostu tragiczna. Plastiki czinkłeczento mogą spokojnie konkurować z Zetką. Chciałbym większość deski obszyć alkantarą i powrzucać elementy węglowe. Wiadomo - z carbonem najwięcej gwiazdek prestiżu ;)

Prawie jak superlaggera :P

 

img-7697.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weź pod uwagę ze obszyjesz air bag pasażera ,pytanie jaka będzie sprawnośc poduszki podczas wystrzału i czy nie wyrwie całej deski z zaczepów i nie połamie nosa pasażerowi:)

 

PS Gałka OEM najlepsza z tych trzech. Jak masz zniszczoną możesz ją reanimować

Edytowane przez daniel.tymek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ten gość z wroclawia czy gdzieś bliżej centralnej Polski? Wrzuć foty wnętrza na swój temat jak możesz. Ja jestem zainteresowany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fotka jest w moim temacie, nie chce mi się wklejać.

ja robilem u gościa który niestety już tego nie robi, a robił mega dokładnie i za śmieszne pieniądze.

we Wro robiłem tylko daszek licznika i w sumie słaby przelicznik cena/jakość

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie konsekwencje z kompem moge mieć po usunięciu katów? I czy na oryginalnym wydechu bez katów (i bez tłumika :dribble: ) bedzie występował 'Poldek sound' o ktorym wspominał Coobcio przy swojej produkcji Y-pipie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Usuniesz katy to tylko Check Engine grozi, który absolutnie nie wpływa na pracę silnika...

Co do odgłosów to będzie głośniej i zaleci polonezem z deka :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

załuż sobie instalacje nx   

jak coobcio nie zrobi to nikt nie zrobi  

problem jest taki że nawet jak osiągniesz te 100km z litra pojemności to auto będzie mocno nieużytkowe 

ostre wałki a to już problem z wolnymi obrotami  brak elastyczności  i ogromne spalanie wysoko oktanowej bęzyny 

a koszt przewyszy koszt uturbienia 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno bez doładowania idzie wyciągnąć DE coś pod 350hp to prawda?

Ja swoją zetkę długo już grzebie w N/A i dołożyłem jej blisko 50KM, przyspiesza milion razy lepiej od serii... W tej chwili ma ok 310KM do 350KM daleka droga... :D

 

Tak wygląda jej porównanie z 370Z z miejsca:

 

A tak do seryjnej 350Z ale lekkiej + lekkie koła 17:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem cos znaleźć ale mi nie wyszło. Jak działają zmienne fazy w DE? Przy jakich obrotach cos sie zmienia? I czy spadek mocy i momentu powyżej 5k obrotów może byc związany z niedziałającym czujnikiem spalania stukowego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U Ciebie zmienne fazy prawidłowo działają :D

Przy ok 2700obr.min masz maks wyprzedzenie wałków ssących i z obrotami się one cofają, od 5800 są już na zero - czyli tak jak na wolnych obrotach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Zaraz zabieram się za smarowanie wieloklinu półosi przy dyferencjale. Kilka osób potwierdziło, że to może być źródło tego stukania. Myślicie, że nada się do tego zwykły smar do łożysk ŁT-43? Czy może jakiś smar grafitowy?

 

Pomogło smarowanie czy przyczyna była inna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy moc powróciła :D ?

 

"Hamownia prawdę powie"

Nasmarowałem zwykłym ŁT-43 i jest cisza :D Przynajmniej narazie... ale ewidentnie półoś nie pukała w czerwonym kierunku, tylko zielonym (tak chyba powinno być - musi pracować)

axl1.jpg

 

Ogólnie polecam odkręcić stabilizator z obu stron żeby mieć więcej miejsca do wyciągania tego ustrojstwa... Do tego celu trzeba chyba podnieść całą dupkę, a ja nie miałem takiej możliwości i dawno nie posłałem tylu wymyślnych epitetów...  Ten zielony łącznik i taki sam z drugiej strony.

axl2.jpg

 

Póki co jest ok i mam nadzieje, że tak zostanie bo przesunął mi się przy tym wszystkim dysk i ledwo chodzę... Także fajrant  :beer:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze że nie zdejmowałeś tak jak ja głowic z tego silnika do wymiany uszczelek pod nimi , robiłem to w moim FX35 .

Przy zecie grzebiesz w silniku z garbem na plecach a przy fx trzeba sobie podkładac dech na około auta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

LUDZIE TRZYMAJCIE MNIE! Czekałem na pasy miesiąć, bo.. mniejsza z tym.. Wszystko zamontowałem, podłączyłem - cacy. Usiadłem wygodnie w fotelu i sprobowałem się zapiąć... w efekcie wykrzyczałem tak siarczystą ku..wę, że zleciała się cała moja rodzina jak na obiad. Klamra okazała się za szeroka i nie wchodzi w zamek w fotelu. Powiedzcie mi proszę, jakie macie szerokości klamr w pasach???

 

Pasy zrobione, nie ma błędów - chyba moge się już czuć bezpiecznie :D

 

PS: Cały zestaw leży sobie w szafie i mnie kusi ;) Robić czy nie robić?

 

nitro.jpg

Edytowane przez Doodek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...