Doodek Opublikowano 30 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Która gała? Chyba węgiel nie? Docelowo chciałem panel z węgla dać. Tylko troche wąska jest na dole i mocowanie mieszka chyba będzie wystawać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 żadna fabryczna jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 J.W. oem jest fajna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doodek Opublikowano 30 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 fabryczna jest już zniszczona i średnio mi się podoba. Jakość wykonania elementów środka tego samochodu jest po prostu tragiczna. Plastiki czinkłeczento mogą spokojnie konkurować z Zetką. Chciałbym większość deski obszyć alkantarą i powrzucać elementy węglowe. Wiadomo - z carbonem najwięcej gwiazdek prestiżu Prawie jak superlaggera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Carbonik robi robotę bezcenne tworzywo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel.tymek Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 (edytowane) Weź pod uwagę ze obszyjesz air bag pasażera ,pytanie jaka będzie sprawnośc poduszki podczas wystrzału i czy nie wyrwie całej deski z zaczepów i nie połamie nosa pasażerowi:) PS Gałka OEM najlepsza z tych trzech. Jak masz zniszczoną możesz ją reanimować Edytowane 30 Września 2014 przez daniel.tymek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 ja mam większość wnętrza w carbonie, mogę ci dac namiar do gościa ale licz +1000zł za taką usługę jak nie wiecej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 A ten gość z wroclawia czy gdzieś bliżej centralnej Polski? Wrzuć foty wnętrza na swój temat jak możesz. Ja jestem zainteresowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 fotka jest w moim temacie, nie chce mi się wklejać. ja robilem u gościa który niestety już tego nie robi, a robił mega dokładnie i za śmieszne pieniądze. we Wro robiłem tylko daszek licznika i w sumie słaby przelicznik cena/jakość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doodek Opublikowano 3 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 Jakie konsekwencje z kompem moge mieć po usunięciu katów? I czy na oryginalnym wydechu bez katów (i bez tłumika ) bedzie występował 'Poldek sound' o ktorym wspominał Coobcio przy swojej produkcji Y-pipie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 Usuniesz katy to tylko Check Engine grozi, który absolutnie nie wpływa na pracę silnika... Co do odgłosów to będzie głośniej i zaleci polonezem z deka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doodek Opublikowano 4 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2014 Podobno bez doładowania idzie wyciągnąć DE coś pod 350hp to prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubas Opublikowano 5 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 chyba jeszcze nikt 320 nie wyszarpał przynajmniej nie słyszałem ,a gdzie tu 350 ,a może ktoś zrobił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 5 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 załuż sobie instalacje nx jak coobcio nie zrobi to nikt nie zrobi problem jest taki że nawet jak osiągniesz te 100km z litra pojemności to auto będzie mocno nieużytkowe ostre wałki a to już problem z wolnymi obrotami brak elastyczności i ogromne spalanie wysoko oktanowej bęzyny a koszt przewyszy koszt uturbienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 5 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Zeby chociaz te 300 udalo Ci sie osiagnac najpierw to bedzie dobrze bo pytanie ile mu zostalo z tej "serii" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Podobno bez doładowania idzie wyciągnąć DE coś pod 350hp to prawda? Ja swoją zetkę długo już grzebie w N/A i dołożyłem jej blisko 50KM, przyspiesza milion razy lepiej od serii... W tej chwili ma ok 310KM do 350KM daleka droga... Tak wygląda jej porównanie z 370Z z miejsca: A tak do seryjnej 350Z ale lekkiej + lekkie koła 17: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doodek Opublikowano 7 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 Próbowałem cos znaleźć ale mi nie wyszło. Jak działają zmienne fazy w DE? Przy jakich obrotach cos sie zmienia? I czy spadek mocy i momentu powyżej 5k obrotów może byc związany z niedziałającym czujnikiem spalania stukowego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2014 U Ciebie zmienne fazy prawidłowo działają Przy ok 2700obr.min masz maks wyprzedzenie wałków ssących i z obrotami się one cofają, od 5800 są już na zero - czyli tak jak na wolnych obrotach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masir Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 Zaraz zabieram się za smarowanie wieloklinu półosi przy dyferencjale. Kilka osób potwierdziło, że to może być źródło tego stukania. Myślicie, że nada się do tego zwykły smar do łożysk ŁT-43? Czy może jakiś smar grafitowy? Pomogło smarowanie czy przyczyna była inna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 Mnie tam nie przeszkadza to cykanie ale też jestem ciekawy czy pomoglo Mnie tam nie przeszkadza to cykanie ale też jestem ciekawy czy pomoglo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doodek Opublikowano 11 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 Jutro powiem jak z cykaniem. Dziś wymieniałem czujnik stuku. Jak coś to moje wypociny http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/96966-jak-wymieni%C4%87-czujnik-spalania-stukowego-w-350z-vq35de/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 Czy moc powróciła ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doodek Opublikowano 12 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 Czy moc powróciła ? "Hamownia prawdę powie" Nasmarowałem zwykłym ŁT-43 i jest cisza Przynajmniej narazie... ale ewidentnie półoś nie pukała w czerwonym kierunku, tylko zielonym (tak chyba powinno być - musi pracować) Ogólnie polecam odkręcić stabilizator z obu stron żeby mieć więcej miejsca do wyciągania tego ustrojstwa... Do tego celu trzeba chyba podnieść całą dupkę, a ja nie miałem takiej możliwości i dawno nie posłałem tylu wymyślnych epitetów... Ten zielony łącznik i taki sam z drugiej strony. Póki co jest ok i mam nadzieje, że tak zostanie bo przesunął mi się przy tym wszystkim dysk i ledwo chodzę... Także fajrant Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 12 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 Dobrze że nie zdejmowałeś tak jak ja głowic z tego silnika do wymiany uszczelek pod nimi , robiłem to w moim FX35 . Przy zecie grzebiesz w silniku z garbem na plecach a przy fx trzeba sobie podkładac dech na około auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doodek Opublikowano 6 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 (edytowane) LUDZIE TRZYMAJCIE MNIE! Czekałem na pasy miesiąć, bo.. mniejsza z tym.. Wszystko zamontowałem, podłączyłem - cacy. Usiadłem wygodnie w fotelu i sprobowałem się zapiąć... w efekcie wykrzyczałem tak siarczystą ku..wę, że zleciała się cała moja rodzina jak na obiad. Klamra okazała się za szeroka i nie wchodzi w zamek w fotelu. Powiedzcie mi proszę, jakie macie szerokości klamr w pasach??? Pasy zrobione, nie ma błędów - chyba moge się już czuć bezpiecznie PS: Cały zestaw leży sobie w szafie i mnie kusi Robić czy nie robić? Edytowane 6 Listopada 2014 przez Doodek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.