hugh_h Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 jak tam idzie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 16 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 Przed chwila skonczylem skladac skrzynie i mam maly problem. Jak jest rozwiazana ta blokata zeby z 5 na R nie wrzucic, bo u mnie jej obecnie nie ma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 podf dekielkiem z wajchą, gdzieś przy brzegu powinna być sprężynka (chyba z dźwigienką ... nie pamiętam, to ze 3 lata temu rozbierałem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 nie ma czy nie działa ? nie pamiętam teraz ale w serwisówce pewnie jest opis to jakiś system zapadkowy był a mnie sie widzi że to z boku obudowy skrzyni siedziało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 u mnie przy V6 takie coś było ... jak to w 2,7 wygląda to nie wiem na pewno było na górze bo jak mi R się zablokowało (sprężynka spadła ...) to naprawiałem z fotela Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 16 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 Nie dziala. Jak z gory lub z boku to dobrze, balem sie, ze znow bede musial rozbierac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 może to pomoże http://beergarage.com/PathTransmission1Remove.aspx pkt 9. ...z lewej na dole, ale pewien na 100% nie jestem http://beergarage.com/PathTransmission2Prep.aspx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 16 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 Tylko u mnie jest troche inaczej, mam wersje z tym lewarkiem na 4 sruby, ale rozwiazanie jest podobne, wiec wiem gdzie szukac. Dzieki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 u mnie też jest na 4 śruby, w sumie skrzynie tylko przełożeniami mogą się różnić a stronkę sobie zaznacz bo przydatna jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 a co z tym złożeniem igiełkowym ? zdobyłeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 16 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 Napewno zaznacze . Takiego niestety nie, a w ASO nie pytalem. Zastapilem je 30x47x2 zobaczymy czy zda egzamin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 No to powodzenia, działaj dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 16 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 (edytowane) Staram sie, niestety ostatnio mam czas dopiero od 19, dlatego tak powoli to wszystko idzie. Zostala najgorsza czesc. Musze zrzucic stara skrzynie, przelozyc reduktor i co tam jeszcze wyjdzie i wrzucic ja na auto, dopiero po tym zobaczymy jak wyszedl remont Przez to, ze do tej pory dzialalem sam to fotorelacja jest dosc uboga, na koniec sprobuje jakies zdjecia dodac Edytowane 16 Października 2014 przez KubaTyran Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 no i co z tym fantem, znalazłeś R? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 18 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 Wrocilem po 21 i nie mialem sily schodzic do garazu juz. Zaraz ide szukac Znalazlem po prostu go nie bylo. Jest przykrecany na dwie sruby do obudowy. Jak siade do kompa to jakies zdjecie wrzuce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 gieroj mołodiec! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 18 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 To właśnie tego elementu brakowało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 czyli znowu (jak zwykle) Hubert miał rację ... to już chyba z 500 : 1 dla Niego (choć to marne w tych dniach pocieszenie ... powinniśmy Mu wszyscy współczuć) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 ... to nie związane z motoryzacją więc nie mieszajmy tego tu. wracając do złożenia igiełkowego to ciekawy jestem co zrobiłeś że ci to Φ30 weszło? no i koniecznie dokręć nakrętkę wałka z takim momentem jak serwisówka mówi. no i ciekawy jestem czy luzy te które sie reguluje podkładkami to ci wyszły takie jak trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 19 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 Walek mial 27 mm, wiec nie wiem skad te 32 mm. Dokrecilem tyle co bylo poprzednio. A co do luzow to chyba dalem ciala, bo nawet nie wiem o jakich podkladkach mowisz. Raczej schodzilo i wchodzilo wszysko luzno, a zlozylem tak samo jak bylo wczesniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 u mnie jest pierścień na wałku a na nim złożenie o tak to nakrętki dociągasz konkretnym momentem bo to kasuje luzy na łożysku wzdłużnym, być może dlatego to złożenie się rozleciało bo były luzy i bieżnie się "telepały". luzy wzdłużne wałków reguluje się podkładkami i to zależy od tego jak to się "poskładało" z nowymi częściami, są wzory do wyliczenia podkładek. to już nie będę cie denerwował pytając z jakim luzem kupiłeś łożyska i które ..... spokojnie i tak na pewno będzie działać aż .... do następnego razu:) ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 19 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 (edytowane) Chodzilo tylko o podkladki. Zalozylem stara podkladke, a to chyba zle, z tego co mowisz. Co do pierscienia, za pierwszym razem schowal sie pod zebatke, jednak musialem rozebrac i wtedu juz nie chcial tak pasowac, wiec zostal w tym miejscu stoczony do 30mm. Z luzem na walku to dokrecilem tyle co oryginalnie bylo, bo to zlozenie tez mialo 2 mm. A o lozyska lepiej nie pytaj, nie potrafue Ci odpowiedziec.. a to, ze do nastepnego razu to wiem na pewno, to moja pierwsza taka naprawa, ale gdy rozleciala sie 1 skrzynia zostala kupiona wtedy druga - uzywana, wystarczyla na 4 tys km, wiec mam nadzieje, ze chociaz to przebije Edytowane 19 Października 2014 przez KubaTyran Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 myślę że na pewno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 19 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 Ta obecna rowniez uzywana wytrzymala niecale 30 tys. Tak wiec tez bez rewelacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 a ja wczoraj oglądałem otworzoną swoją starą skrzynię i... poza jakimiś tam brakami w synchronizatorze, widziałem łożysko którego bierznia wystąpowała już w 2 elementach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.