suszkin Opublikowano 13 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2014 Witam Mam patrola z 1999r z silnikiem 2.8 i strasznie mułowate to jest.Jeździłem po górach Albani i Czarnogóry to tylko na reduktorze bo inaczej nie chciał ruszac pod górki czy istnieje jakis sposób zeby podnieśc troche moc albo zwiekszyc zakres obrotów turbiny żeby zaczynała prace przy np 1500obratów?? Turbina działa zaczyna reagowac przy ok 2000 obrotów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szop1983 Opublikowano 28 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 Powiem tak :D:D ja jak wjeżdzam w teren to tylko reduktorze mimo to że mam trochę zmodyfikowaną turbinę :D:D ale to nie w tym tkwi problem jeśli wjezdzasz w teren nie używając reduktora to powiem Ci że możesz się pożegnać ze sprzęgłem bo je zajedziesz jeśli chcesz moc od tych obrotów to wsadz sobie silnik z Cummins tam jest 5,9 V12 i tam będziesz miał taką moc że nie będziesz narzekał na brak mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Ale żeś kotleta odgrzał A w temacie dla pokoleń - można założyć gaz (taki prawie podtlenek) dodaje 20-30 koni i przy okazji spalanie spada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szop1983 Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 do diesla ???????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebora Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Zwiększyć ciśnienie doładowania się da poprzez zrobienie regulacji ciśnienia otwarcia zaworu upustowego ale trzeba dostosować też dawkę paliwa. Jak pompa nie daje, to podkręcanie turbiny nic nie da. Tak samo nie pomoże zwiększenie dawki paliwa i ciśnienia doładowania jeśli nie ma sprężania w cylindrach. Jednym słowem trzeba obrać kierunek na Diesel Bosch Centrum i : 1) zmierzyć kompresję ( 31 to nówka, 26 to złom ) 2) sprawdzić wydajność pompy na stole ( danych liczbowych nie pamiętam, w Diesel Bosch Centrum mają specyfikacje ) 3) zmierzyć ciśnienie doładowania podczas jazdy ( powinno być 0,8 bara ) 4) zmierzyć ciśnienie otwarcia zaworu upustowego ( powinno być od 1,08 do 1,18 bara ) Mając te informacje można dopiero ocenić czy co jest do zrobienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 do diesla ???????????? Dokładnie - do diesla. Nie zastąpi ropy jak w benzynie, ale sprawdza się doskonale jako doładowanie - ponadto jak napisałem spada zużycie ropy bo podjada gazem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NUREK MAV Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 Idzie to zrobić ale szału nie ma jeśli chodzi o dodanie mocy .... szkoda zachodu ..... można wsadzić jakiegoś boxa to na jakiś czas połechta gaz ale nie wiadomo co szybciej padnie ..... , wsadzić kasę na zmianę turbo i innego szpeju w silniku co wiąże się z wydatkiem lub zaszaleć i zrobić swap'a ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebora Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 (edytowane) Ja w swoim ustawiłem wydajność pompy na górnej granicy parametrów fabrycznych i zwiększyłem doładowanie max. do 0,95 bara poprzez skrócenie cięgna zaworu upustowego. Gum na światłach nie pali ale zbiera się przyzwoicie, jak na 2,5 tony. W terenie praktycznie nie używam reduktora. Edytowane 14 Listopada 2015 przez Niebora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sołtys Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Tez zrobiłem ten zabieg - skok cięgna zmieniony na podkładki i przestawiona pompa (tak na oko ale z umiarem) i efekt jest zadowalający. Można się mierzyć z słabszymi osobówkami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Delikatnie z tymi podkręceniami bo głowica słaba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zielone_Parszydlo Opublikowano 5 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 (edytowane) Moc Moc Moc odwieczny problem. Ja mam y61 longa troche zmodyfikowalem silnik:) 1. pompa od y60 2. podnioslem cisnienie doladowania do 1,4bar docelowo bedzie 1,8 2,0 3. kompletny wydech 2,5 cala pelen przelot. musi być. 4. Dzis zamowilem intercooler 600mm x 300mm na cała maske:) plus wymian wirnika turbiny lub cała do wymiany to wszystko robi robotę. polecam Edytowane 5 Lipca 2016 przez Zielone_Parszydlo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.