Qubuś Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Generalnie te przekładnie są pancerne. Moja chodzi bez zarzutu, jedyne co jej dolega to coraz większe pocenie. Nie wiem czy taki objaw to zwiastun większych kłopotów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 12 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 ja na razie na swojej pojeżdżę do lata jakoś i będę szukał używanej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 moja poci się już 3 lata i dalej żyje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalafior Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Witam, pojawił się wyciek z przewodu tuż przy przekładni, to chyba przewód powrotny jest, może ktoś to już ćwiczył, wygląda jakby płyn wyłaził pomiędzy rurką a nakrętką, jak to jest tam uszczelnione? Może jakiś uszczelniacz poszedł, bo nie chce mi się wierzyć, że przewód szlag trafił? Może Ktoś z Was już ćwiczył ten temat? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 niema tam uszczelniaczy. przewody do wymiany!... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalafior Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 dzięki, to jeszcze pytanie, czy szukać z wersjii europejskiej, czy mogą być z angola, czy to będzie różnica? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 raczej bym szukał standardu mam takie akurat na wierzchu świeżo wykręcone z przekładni, to powiem szczerze, że ciężko ci będzie je dogiąć od anglika. połamiesz przy operacji. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 jak masz gdzieś niedaleko sklep z częściami do ciężarówek to powinni mieć maszynę do zakówania to ci dorobią.mi zakuli za 40 złotych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalafior Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 jak masz gdzieś niedaleko sklep z częściami do ciężarówek to powinni mieć maszynę do zakówania to ci dorobią.mi zakuli za 40 złotych myślisz o tym , żeby skrócić ten obecny lejący?to miałoby może sens, bo płyn bąbluje przy samej nakrętce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 zakują Ci nowy, pewnie elastyczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 umnie robią to bez problemu odcinają stary elastyczny i zakuwają nowy do starych końcówek.zrobili mi już chyba z dziesięć do rużnych terenówek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 No ale tutaj to właśnie na końcówce chyba cieknie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 11 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 a czy ktoś może próbował do T1 zaadaptować przekładnie od T2 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 ja adoptowałem z T2 do T1 i hula aż miło różnica jest w rozstawie śrub mocowania do ramy i inne podejście przewodów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 ... i tu właśnie tkwi problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 11 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 a ty enzo nie na odwrót ? do ramy t2 przekładnie z t1 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 :D ... wsja ryba, problemy te same tylko "w inne mańke" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2015 rama od T2, przekładnia od T2, jeden przewód do pompy od T2 a drugi od T1. mała kombinacja z przewodami bo w T1 miałem czujnik a w T2 nie było kupiłem przekładnie od T2 bo po pierwsze, na wąsie miałem otwór 16mm ( a drążek środkowy z taką końcówką kosztuje 580zł, a z końcówką 15mm koszuje 180zł ) a po drugie nie musiałem się bawić w przerabianie otworów mocujących Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 22 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 I jak w końcu się uporałeś Hugh z ta przekładnią bo u mnie są identyczne objawy jak u Ciebie, myszkuje, jest luz z 20 może 30 mm na obwodzie, i też nie chce wracać do środka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 22 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 mam założoną drugą trochę lepszą a swoją będę robił w długie zimowe śnieżne wieczory .... chyba że nie będzie śnieżnych no to niestety ci co regenerują to po prostu rewelacja większość z nich to "panie ja naprawiam jak cieknie" nie umiem znaleźć warsztatu coby to zrobił jak trzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herman75 Opublikowano 3 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2023 Witam, Odgrzeję temat, bo padło pytanie o wymianę uszczelniacza w przekładni ale nikt nie odpowiedział jak wymienić to uszczelnienie. Wystarczy tą nakrętkę dużą odkręcić i pod nią będzie uszczelniacz? Kapie mi tam olej, a diagnosta nie puści z kapiącym. Będę wdzięczny za wsparcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.