Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Regeneracja przekładni kierowniczej, wycieki


hugh_h
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Generalnie te przekładnie są pancerne. Moja chodzi bez zarzutu, jedyne co jej dolega to coraz większe pocenie. Nie wiem czy taki objaw to zwiastun większych kłopotów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam,

pojawił się wyciek z przewodu tuż przy przekładni, to chyba przewód powrotny jest, może ktoś to już ćwiczył, wygląda jakby płyn wyłaził pomiędzy rurką a nakrętką, jak to jest tam uszczelnione? Może jakiś uszczelniacz poszedł, bo nie chce mi się wierzyć, że przewód szlag trafił? Może Ktoś z Was już ćwiczył ten temat?

 

pozdrawiam

post-35446-0-55093600-1424630548_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki, to jeszcze pytanie, czy szukać z wersjii europejskiej, czy mogą być z angola, czy to będzie różnica?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 raczej bym szukał standardu 

mam takie akurat na wierzchu świeżo wykręcone z przekładni,

to powiem szczerze, że ciężko ci będzie je dogiąć od anglika.

połamiesz przy operacji.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz gdzieś niedaleko sklep z częściami do ciężarówek to powinni mieć maszynę do zakówania to ci dorobią.mi zakuli za 40 złotych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz gdzieś niedaleko sklep z częściami do ciężarówek to powinni mieć maszynę do zakówania to ci dorobią.mi zakuli za 40 złotych

myślisz o tym , żeby skrócić ten obecny lejący?to miałoby może sens, bo płyn bąbluje przy samej nakrętce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

umnie robią to bez problemu odcinają stary elastyczny i zakuwają nowy do starych końcówek.zrobili mi już chyba z dziesięć do rużnych terenówek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

ja adoptowałem z T2 do T1 i hula aż miło 

różnica jest w rozstawie śrub mocowania do ramy i inne podejście przewodów 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rama od T2, przekładnia od T2, jeden przewód do pompy od T2 a drugi od T1. 

 

mała kombinacja z przewodami bo w T1 miałem czujnik a w T2 nie było 

 

kupiłem przekładnie od T2

bo po pierwsze, na wąsie miałem otwór 16mm ( a drążek środkowy z taką końcówką kosztuje 580zł, a z końcówką 15mm koszuje 180zł )

a po drugie nie musiałem się bawić w przerabianie otworów mocujących :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

I jak w końcu się uporałeś Hugh z ta przekładnią bo u mnie są identyczne  objawy jak u Ciebie, myszkuje, jest luz z 20 może 30 mm na obwodzie, i też nie chce wracać do środka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam założoną drugą trochę lepszą a swoją będę robił w długie zimowe śnieżne wieczory .... chyba że nie będzie śnieżnych no to niestety :)

ci co regenerują  to po prostu rewelacja większość z nich to "panie ja naprawiam jak cieknie" nie umiem znaleźć warsztatu coby to zrobił jak trzeba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 lat później...

Witam, 

Odgrzeję temat, bo padło pytanie o wymianę uszczelniacza w przekładni ale nikt nie odpowiedział jak wymienić to uszczelnienie. Wystarczy tą nakrętkę dużą odkręcić i pod nią będzie uszczelniacz? Kapie mi tam olej, a diagnosta nie puści z kapiącym. 

Będę wdzięczny za wsparcie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...