jacekp Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 witam . panowie wiem ze sie nie przywitalem w odpowiednim miejscu , ale temat dla mnie jest naprawde powazny, wrecz jestem zrozpaczony . w 2013 roku zakupilem nissana x-trail rok 2001 2 l silnik 140 kM . po 4 miesiacach postanowilem wsadzic do niego instalacje gazowa stag 4 z lubryfikacja , wiem co sadzicie o gazie w tym modelu ale gazownika mam naprawde dobrego ,wyregulowana na tip top nic sie nie dzialo. od pewnego czasu nasluchiwalem dzwiek mojego silnika w czasie jazdy i uslyszalem dzwiek zblizony do cykania jakby to byly wtryski gazowe ,ale gdy wylaczylem gaz dzwiek pojawial sie i na gazie i na benzynie. lecz gdy silnik w czasie jazdy wrzucena luz to przestaje ccykac trajkotac w kazdym badz razie nie jest to walenie metaliczne.z momętem przyspieszania dzwiek jest coraz szybszy,wrzucam na luz i nic cisza. dzis pojechalem do mechanika stwierdzil ze to moze byc SWORZEN TŁOKOWY lub WAŁ KORBOWY . Napewno nie sa to zawory bo wszystko jest ok, oleju nie bierze ale gdy wyjeli bagnet to zaczął pluc olejem ,troche podobno jest wina po mojej stronie gdyz lalem olej mobil 10w40.tak naprawde te cykanie nie jest glosne w kabinie musze radio sciszyc ale gdy dodam gazu na postoju tak do 400 tys to slychac glosno na dole silnika . panowie prosze o rozsadne wypowiedzi bo mam strach w oczach samochod stoi .... dopowiem ze samochod ma 179000tys sprowadzony z wloch z Boloni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 Pal sześć przywitanie ... nie jest obowiązkowe, świadczy tylko o kulturze Natomiast za sam tytuł tematu należy Ci się chłosta. Zasiałeś panikę jakbyś co najmniej dziecko z kluczykami w środku zatrzasnął Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimm Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 Łooo matko, takie to straszne że auto nie jeździ, nie da się naprawić czy jak ? Do mechanika lub jakiegoś auto oddać to naprawi, nikt tu z fusów nie potrafi wróżyć. Ps. pełna racja Lemmy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 Oczywiście to głowica i pewnie łańcuch. Niech ten super gazownik się ogarnie. Tym bardziej jeśli ten silnik osiągnął 400 tys obrotów. na minutę. Ortografia woła o pomstę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 Obroty większe niż w TURBOPROP-ie. Ale dajmy już spokój, bo nastepnym razem zapyta: przepraszam, czy tu biją? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 jak mechanik podejrzewa panewki to niech sprawdzi ciśnienie oleju a nie sieje zamęt i cie straszy... co masz teraz na słowo mu uwierzyć i pozwolić rozebrać pół silnika? ja bym jeździł i słuchał czy jest gorzej z czasem - wg. mnie to zacząłeś nasłuchiwać silnika bo przeczytałeś nasze opinie o gazie do tego auta, a wcześniej tego nie robiłeś i pewnie też sobie coś tam cykało. Ot takie nakręcanie samego siebie. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Informacja dla NOWEGO kolegi... Przeczytaj zanim napiszesz!!! Przed napisaniem nowego tematu zapoznaj się z zawartością działu. Użyj lokalnej wyszukiwarki w celu upewnienia się, czy temat nie był już poruszany (link szukaj u góry strony). Nie powielamy tych samych tematów i postów wielokrotnie. Tematy, które będą dotyczyły problemów już wcześniej opisywanych będą poprostu zamykane, a następnie usuwane.Zakładając nowy temat nadaj mu taki tytuł (używaj także opisu), żeby nikt nie miał wątpliwości o czym piszesz. Postaraj się zamieścić w nim jak najwięcej słów kluczowych opisujących Twój problem.Nie umieszczaj w tytule tematu terminów zastępczych jak: "pomoc", "problem", "pilne", "nie wiem co robić" itp.; Tematy nie spełniające tych zasad bedą usuwane.Jeśli coś sprawia Ci trudność, skontaktuj się z moderatorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 ... jak sam widzisz kolego, przez zwykłą niedbałość wystawiłeś się na ostrzał na 7 postów tylko jeden może naprowadzić Cię na trop usterki szanuj Nas, szanuj forum ... zapracujesz na szacunek dla Siebie, za jakiś czas przyznasz Nam rację nie zrażaj się, każdy z Nas jakieś błędy popełniał, powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 witam . panowie wiem ze sie nie przywitalem w odpowiednim miejscu , ale temat dla mnie jest naprawde powazny, wrecz jestem zrozpaczony . w 2013 roku zakupilem nissana x-trail rok 2001 2 l silnik 140 kM . po 4 miesiacach postanowilem wsadzic do niego instalacje gazowa stag 4 z lubryfikacja , wiem co sadzicie o gazie w tym modelu ale gazownika mam naprawde dobrego ,wyregulowana na tip top nic sie nie dzialo. od pewnego czasu nasluchiwalem dzwiek mojego silnika w czasie jazdy i uslyszalem dzwiek zblizony do cykania jakby to byly wtryski gazowe ,ale gdy wylaczylem gaz dzwiek pojawial sie i na gazie i na benzynie. lecz gdy silnik w czasie jazdy wrzucena luz to przestaje ccykac trajkotac w kazdym badz razie nie jest to walenie metaliczne.z momętem przyspieszania dzwiek jest coraz szybszy,wrzucam na luz i nic cisza. dzis pojechalem do mechanika stwierdzil ze to moze byc SWORZEN TŁOKOWY lub WAŁ KORBOWY . Napewno nie sa to zawory bo wszystko jest ok, oleju nie bierze ale gdy wyjeli bagnet to zaczął pluc olejem ,troche podobno jest wina po mojej stronie gdyz lalem olej mobil 10w40.tak naprawde te cykanie nie jest glosne w kabinie musze radio sciszyc ale gdy dodam gazu na postoju tak do 400 tys to slychac glosno na dole silnika . panowie prosze o rozsadne wypowiedzi bo mam strach w oczach samochod stoi .... dopowiem ze samochod ma 179000tys sprowadzony z wloch z Boloni to prawidłowy olej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastia1 Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 (edytowane) witam . panowie wiem ze sie nie przywitalem w odpowiednim miejscu , ale temat dla mnie jest naprawde powazny, wrecz jestem zrozpaczony . w 2013 roku zakupilem nissana x-trail rok 2001 2 l silnik 140 kM . po 4 miesiacach postanowilem wsadzic do niego instalacje gazowa stag 4 z lubryfikacja , wiem co sadzicie o gazie w tym modelu ale gazownika mam naprawde dobrego ,wyregulowana na tip top nic sie nie dzialo. od pewnego czasu nasluchiwalem dzwiek mojego silnika w czasie jazdy i uslyszalem dzwiek zblizony do cykania jakby to byly wtryski gazowe ,ale gdy wylaczylem gaz dzwiek pojawial sie i na gazie i na benzynie. lecz gdy silnik w czasie jazdy wrzucena luz to przestaje ccykac trajkotac w kazdym badz razie nie jest to walenie metaliczne.z momętem przyspieszania dzwiek jest coraz szybszy,wrzucam na luz i nic cisza. dzis pojechalem do mechanika stwierdzil ze to moze byc SWORZEN TŁOKOWY lub WAŁ KORBOWY . Napewno nie sa to zawory bo wszystko jest ok, oleju nie bierze ale gdy wyjeli bagnet to zaczął pluc olejem ,troche podobno jest wina po mojej stronie gdyz lalem olej mobil 10w40.tak naprawde te cykanie nie jest glosne w kabinie musze radio sciszyc ale gdy dodam gazu na postoju tak do 400 tys to slychac glosno na dole silnika . panowie prosze o rozsadne wypowiedzi bo mam strach w oczach samochod stoi .... dopowiem ze samochod ma 179000tys sprowadzony z wloch z Boloni Przy pracującym silniku na wolnych obrotach odkręć korek wlewu oleju, jak obroty silnika znacznie spadają cylindry do szlifu. Olej wydobywający się przez bagnet świadczy o znacznym zużyciu silnika. Pierścienie tłokowe są tak wytarte że nie trzymają ciśnienia w komorze spalania. Przy niskich obrotach odma jest jeszcze w stanie odprowadzić nadmiar powietrza ze skrzyni korbowej, jednak przy wysokich obrotach ciśnienie jest tak wysokie,że olej rozrzucany przez wał korbowy razem z powietrzem jest wydmuchiwany przez bagnet. No chyba, że odma jest niedrożna, ale wątpię I jeszcze jedno, jak auto jest z Włoch, z tego rocznika i z tym przebiegiem to na bank jest kręcony. Ma w rzeczywistości przejchane w granicy 300-400 tys. - Włoch płakał, jak sprzedawał Edytowane 30 Października 2014 przez Sebastian179r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartekk Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 kolego miałem dokładnie to samo..... diagnozy miałem podobne... ja mam 2.2 diesla i po rozebraniu silnika okazało się ze pęknięty 3 cylinder....zrobiłem kapitalny remont i na razie docieram autko... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Mechanik ma zrobić pomiar ciśnienia na cylindrach z próbą olejową - będziesz wiedział po tym czy to pierścienie czy głowica do roboty. Jak to nic nie wykaże to pomiar ciśnienia oleju, jak za niskie to panewki do wymiany. TO są proste metody diagnozy znane od zawsze, każdy uczciwy mechanik powinien to od razu zrobić - zwłaszcza jak silnik wali olejem z bagnetu. Jak to zrobisz to opisz jaki wynik, bo nie ma tu wiele więcej do napisania w temacie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 zalecam zedytować tytuł tematu Jeszcze można posłuchać Vacum Pompe. Może pompa "pada" i nie daje odpowiedniego ciśnienia w układ a nadmiar ciśnienia wylatuje bagnetem? Lecz w tym przypadku, byś to troszkę odczuł na pedale hamulca-byłby trochę twardy. wkleiłem odpowiedź Mirka, bo temat został podzielony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekp Opublikowano 30 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 (edytowane) wszystkim tym ktorzy mi POMOGLI piszą dosyc mądre stwierdzenia i wnioski ,jak również tym z ktorymi pisalem na prywatne wiadomosci .BARDZO DZIEKUJE . Mysle ze nie dlugo dam wam znać co takiego sie dzialo.WIEDZA KTORA MI PRZEKAZALISCIE BARDZO MI SIE PRZYDA Edytowane 30 Października 2014 przez jacekp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 31 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 kolego miałem dokładnie to samo..... diagnozy miałem podobne... ja mam 2.2 diesla i po rozebraniu silnika okazało się ze pęknięty 3 cylinder....zrobiłem kapitalny remont i na razie docieram autko... to benzyna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartekk Opublikowano 31 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 (edytowane) przecież wszyscy wiedza ze to benzyna a ja w swoim wpisie podkreśliłem ze mam diesla... gary wszędzie dzwonią tak samo podobnie jak wtryski stukają w Pb i ON bardzo podobnie i nie ma znaczenia czy ma fryturę czy paliwo rakietowe... wiec nie zabłysnąłeś... Edytowane 31 Października 2014 przez bartekk 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 31 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 (edytowane) Nie wiadomo w ogóle co tam dzwoni. Nie chcę błyszczeć na Twoim tle. Natomiast masz fajne zdjecie z przyczepką. Ja mam Knausa sudwinda z 1990 (piewszy wlasciciel) Edytowane 31 Października 2014 przez karibox1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 31 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 kolejny z przyczepą robi się towarzystwo przyczepowe co do tematu, gaz nie powienien mieć wpływu na to co słyszysz, po co lubryfikacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 31 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 zalecam zedytować tytuł tematu Jeszcze można posłuchać Vacum Pompe. Może pompa "pada" i nie daje odpowiedniego ciśnienia w układ a nadmiar ciśnienia wylatuje bagnetem? Lecz w tym przypadku, byś to troszkę odczuł na pedale hamulca-byłby trochę twardy. wkleiłem odpowiedź Mirka, bo temat został podzielony Wolnossące benzyny nie mają pompy vacuum. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 31 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 przeniesione Mirek pewnie nei doczytał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekp Opublikowano 4 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 dzis dzwonilem do mechanika ,stwierdzil ze stuki lub jezeli inaczej pojawiajace sie dzwieki to zmienna faza rozrzadu no i przy okazji radzi mi wymienic caly rozrzad.mowi ze w 90 procentach to jest to ale dla pewnosci mowi zebym jechal do serwisu nissan aby oni zdiagnozowali te dzwieki.osoby zainteresowane prosze o opinie w tej kwesti. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 4 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 a jak działa ta zmienna faza ? skoro cały rozrząd do roboty ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 uffff 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bebenek102 Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 ODEBRAŁEM SWOJE AUTO DZIŚ Moje stuki (a raczej hałasowanie jak dizel i tylko na rozgrzanym silniku!) opisane w innym temacie były właśnie spowodowane żle złożonym wariatorem - zmieniaczem faz zapłonu czy jakoś tak. a wczesniejszy mechanik twierdził że tak ma być k....! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekp Opublikowano 16 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 witam.mój problem z silnikiem dobiegł końca ,usterka została zdiagnozowana . po wymianie nowych panewek, zregenerowaniu wału tłokowego tzn.zostały dorobione nowe pierscienie dystansowe poza tym pierscienie ,uszczelki ,uszczelniacze ,najwazniejsze elementy zostały wymienione także x-trail chodzi nie nagannie .Z racji tego ze mój nissan jest na gazie z lubryfikacja ,czy moglo spowodować taką awarie? Od czasu kiedy odebrałem samochod od mechanika jeżdże na benzynie , i sie zastanawiam czy nie zdemontować gazu. proszę o jakieś opinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.