Gość Wolf Opublikowano 5 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 Witam klubowiczow czy ktos juz wymienial w swoim autku sonde i czy ma jakies przezycia z tym zwiazane i czy czesto sie to zdaza ? co sadzicie o paliwie w Polsce ? mi w ASO powiedzieli dzisaj ze to od naszego "dobrego" i "taniego" paliwka sondy padaja . pozdrawiam microfanow Wolf . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 5 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 Czesto producenci sond tacy jak NGK podaja, ze ow urzadzonko powinno sie wymieniac co 100 000 km. Fakt jest taki, ze wytrzymuja 2x tyle, a i znajda sie tacy ktorym jeszcze dluzej. I gdyby nie to, ze slowa te padly od ASO to bym sie bardzo dziwil. Panowie szukaja byle usprawiedliwienia bo sadze, ze Micra jest jeszcze na gwarancji. Nieladnie, nieladnie! Jesli to powiedzial Wojtanowicz z Wejherowa to bzdura i klamstwo, ludzie tam pracujacy sa niekompetetni i w dodatku psuja wszystko co dostana w swoje rece. Sam sie na nich przejechalem i mam ochote podac ich do sadu. Co do paliwa i sondy to jezdzac na paliwie z Shella czy BP nie ma prawa wystapic taka usterka w stosunkowo mlodym aucie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuchar Opublikowano 5 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 Witam klubowiczow czy ktos juz wymienial w swoim autku sonde i czy ma jakies przezycia z tym zwiazane i czy czesto sie to zdaza ? co sadzicie o paliwie w Polsce ? mi w ASO powiedzieli dzisaj ze to od naszego "dobrego" i "taniego" paliwka sondy padaja . pozdrawiam microfanow Wolf . Mi padły dwie sondy - pierwsza w Micrusie (przy przebiegu 45kkm) druga w N15 (przy 63kkm). Obie były produkcji Bosch-a. Wymieniłem na NGK i jest git! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 5 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 Fakt BOSH zszedl na psy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Unikat Opublikowano 5 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 No niestety sondy lecą...z tego co wiem w K12 , N16 , P12 w jednych po 80 tys , w innych nawet juz po 10 tys km niestety może to byc kwestia naszego fatalnego paliwa typowym obiawem złej jakości paliwa wykręcone świece bedą miały czerwony nalocik:) A co do sondy....przedniej sondy...to wiadomo...auto pali bardzo bardzo dużo...jednak zanim zapadnie decyzja o jej wymianie...warto po prostu odpiąć wtyczne na kilka sekund i wpiąć spowrotem..bo czasami po prostu zawiesza sie i taki reset pomaga:)Oczywiście robić to przy wył.zapłonie bo zapali się kontrolka check:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szmiglo Opublikowano 5 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 Mi nie padła sonda tylko czujka od niej czy cos takiego :shock: w serwisie wymienili dopiero za 3 razem, bo wczesniej niby czyscili, szkoda, że za każdym razem kończyło sie na lawecie pozdrawiam i życze cierpliwości bo się przyda :wink: PS. Kocham moją k12-stkę 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Unikat Opublikowano 5 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 Tobie wymienili pewnie czujnik położenia wału...dlatego laweta a czyścili...pewnie koło zamachowe bo czujnik wyglądał dobrze ale jak go wymienili to bedzie juz OK!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szmiglo Opublikowano 5 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 i jest OK bo przejechałem 2000 i nie pojawił się ten problem natomiast chodzi o ich pseudo profesjonalizm :roll: czy ktoś jezdrzacy w k12 napotkał na taki problem, że raz na jakiś czas podczas jazdy zapali mu się i mrugnie na kilka sekund ikonka czerwonego "akumulatora"?co to może być? :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piomal Opublikowano 5 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 Co do paliwa i sondy to jezdzac na paliwie z Shella czy BP nie ma prawa wystapic taka usterka w stosunkowo mlodym aucie. Najciekawsze jest to, że paliwo w Polsce pochodzi albo z Płocka, albo z Gdańska, a takie różnice w jakości... Ostatnio dowiedziałem się na jednej stacji, która ma całkiem niezłe paliwko (BMG w Gdyni), że podobno to kwestia częstotliwości wymiany filtrów na samych stacjach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Unikat Opublikowano 6 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2005 Na to nie ma reguły...moze to być BP...shelll itd...stacje benzynowe mogą miec dobre intencje...ale muszą się zaopatrzyć gdzieś w to paliwo...i tu się pojawia problem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wolf Opublikowano 7 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2005 Witam ponownie moja sonda padla juz po 20 tys.km wiec to chyba rekord a mowie o tej przed katem zaraz na wydechu za silnikiem bo jest jeszcze druga za katem z tego co mi wiadomo mialem kod bledu 1143 niestety nie znam producenta bo nie spytalem ale pewno bosh auto jeszcze na gwarancji wiec wymienialem zobaczymy ile pojedze na tej nowej pozdrawiam microfanow Wolf. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.