JACKO29 Opublikowano 28 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2016 1.2 jaki baby...nie zajedziesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 29 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2016 Colins zapominałeś Ten się śmieje to się śmieje ostatni .......... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 29 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2016 Dlatego my ze swoimi wielkopojemnościowymi motorami 1.2 możemy śmiać się z dzisiejszych małych, niespełna litrowych silników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 29 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2016 W quadzie mam silnik 250...ciekawe jak tu sięgnie downsizing? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seta21 Opublikowano 30 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2016 Wracam do mojego kłopotu z 1,2 DIG-T. Zostawiłem QQ na parę dni w Yama Motors w Toruniu. Dokładnie obejrzeli, i co się okazało - żadna tam turbina - ale napinacz w rozrządzie. Rozrząd cały do wymiany. W sumie ekspresowo zamówione częsci, mam nadzieję, że QQ wróci do mnie do czwartku. Tym bardziej, że jeżdżę teraz SX4 S-Cross - w zastępstwie. Wielki plus dla Yama Toruń - żadnych problemów z zastępczym autem, mogli dać Micrę :-)))) Ale dopiero po pięciu dniach w SX4 człowiek docenia jakość nowego QQ. Tak czy owak - chłopaki z Yamy sprawili się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 30 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2016 Sugerujesz, że SX4 S-Cross to taka padlina? Bo gdy z ciekawości szpiegowałem forum Suzuki, to użytkownicy chwalili ten wehikuł bardziej od nowej Vitary. Co do Twojego rozrządu, to chyba trafił się Tobie wadliwy napinacz. Bo ani u nas ani na forum Dacii czy Renault nikt do tej pory nie meldował o podobnym problemie w silnikach 1.2. Wygląda to raczej na jednostkowy przypadek. Możesz też chyba cieszyć się z takiego obrotu sprawy, bo awarii turbosprężarki mogliby przypadkiem nie zakwalifikować na naprawę gwarancyjną, a w tym wypadku jak sądzę, wyjścia nie mają i będziesz cieszył się fabrycznie nowym rozrządem. Tak z ciekawości, jaki masz przebieg? Pytam żebym wiedział kiedy sprzedać padlinę zanim zacznie się problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 czy problem nadgorliwego układu ESP, wspomnianego w powyższym teście nadal występuje? Ktoś go doświadczył u siebie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bamaz Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 (edytowane) Jeżdżę od prawie roku i nie doświadczyłem ani razu. Ale to może dlatego, że nie jeżdżę 50 km/h na skręcie 90° ani nie zmieniam pasa niczym boguś z qashqai m4. Czasem tylko mówię do lubej żeby się nie martwiła żółtą kontrolką na desce kiedy wyłączam ESP w celu zmiany pasa Edytowane 31 Maja 2016 przez bamaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubalon Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 I to jest to z wyłączonym ESP zdecydowanie przyjemniej się jeździ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieer Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 Z tego co gdzies wyczytalem problem przedstawiony na filmie wystepowal tylko w 1 partii j11. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bamaz Opublikowano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 Mnie tam ten ESP wcale nie przeszkadza. Jeśli ktoś nie jeździ mocno agresywnie na granicy albo blisko granicy poślizgu to ESP nie ingeruje. Mnie za to tej zimy uratował przed wypadkiem, dzięki przyhamowaniu odpowiedniego koła nie wyjechałem d**ą na środek drogi na zakręcie wprost przed przejeżdżającego tira. Także na suchym asfalcie może i niektórych denerwuje, ale na lodzie czy śniegu według mnie się przydaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 Czasami zjeżdżam ze "ślimaka" z 60 i ciut więcej...a jest dość ciasny i tylko raz dało się odczuć ESP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bamaz Opublikowano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 (edytowane) Nie twierdzę, że jakoś szczególnie przeszkadza, ale chodzi mi o to, że w innych markach działa jakoś inaczej. Niestety nie sprawdziłem Ostatnim wozem jeździłem dość długo, a kupowałem go kiedy jeszcze ESP nie był w standardzie. Także wcale nie neguję, a nawet cieszę się, że nie poznałem lepiej działającego systemu ESP bo bym się teraz tylko wkurzał Tak naprawdę na suchym asfalcie można go wyłączyć bez większego ryzyka, a najlepiej znaleźć sposób żeby domyślnie silnik włączał się bez tego systemu. Może też trzeba jakąś blaszkę odgiąć z czujnikiem? Czasami zjeżdżam ze "ślimaka" z 60 i ciut więcej...a jest dość ciasny i tylko raz dało się odczuć ESP Musisz zastosować technikę szarpnięcia kierownicą, a jeśli chcesz trochę podsterowności to dorzuć lekko hamulec Edytowane 1 Czerwca 2016 przez bamaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bamaz Opublikowano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 Oczywiście - to zależy od interpretacji producenta, jeden będzie wolał dać użytkownikowi więcej swobody, inny wykluczy jakiekolwiek formy poślizgu. Masz rację, że nie nam to oceniać. A Chassis Control? Nie doczytałem się co on dokładnie oznacza, podobno robi się jakaś dyskoteka jak jedziesz po dziurach Coś może z systemem pracy zawieszenia, czy jest połączone z ESP? Tak naprawdę wszystko jest ze sobą połączone, naszymi autami sterują komputery. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/producenci/news-filtrczastek-stalych-do-aut-benzynowych,nId,2211714 Jak to przeczytałem,to nabrałem pewności,że Wasze przepowiednie co do pojemności i funkcjonalności naszego 1.2 nabierają realnych wizji... Nie dość ,że pojemności schodzą poniżej 1L to jeszcze DPF do benzyn...brrrrrrrrrrrrrrrr... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
porter59 Opublikowano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 Myślę,że moja stara Nexia z wywalonym katalizatorem nie truje bardziej od paczki papierosów. Co więcej, jakby bardziej żywsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 Za to moja stara teściowa z wywalonym jęzorem truje niczym ropucha. Też przy tym jest jakby bardziej żywsza. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubalon Opublikowano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 To ja proszę o ten przepis na teściową Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 Chcesz mieć żywszą teściową? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafiros Opublikowano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 Chcesz mieć żywszą teściową? A masz przepis na mniej żywszą żeby nie powiedzieć wprost na nieżywą - oczywiście teściową Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 No nie, napisałem przecież, że moja truje wprost proporcjonalnie odwrotnie do Nexii marudy Portera. Czyli można powiedzieć, że jeszcze żyje i ma się całkiem dobrze. Póki jednak w drogę nie wchodzi i ryntę przynosi, to niech sobie żyje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
porter59 Opublikowano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 colins, ja tu o autach i o.... kosiarkach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 4 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2016 Żeby zrozumieć,trzeba wejść w poziom wujka Colinsa. A teraz panowie biczem po łapach i wracamy do tematu! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flood Opublikowano 5 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 Czytam na onet, ze wychodzi nowe Audi a3 opj 1l. na 3 cylindrach i ma lepsze osiągi od naszego 1.2. W tym przypadku to już chyba całkowicie przegięli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 5 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 I nie wiem,czy przypadkiem ten silnik nie został okrzyknięty silnikiem roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.