colins Opublikowano 29 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2018 Mnie nie stracicie. Odkąd nie mam QQ, to mogę wreszcie przyglądać się Nissanowi z zaciekawieniem, a nie przestrachem. Już nie boję się Renault, teraz boję się PSA. Ale faktem jest, że wcześniej bałem się VAGiny, Mazdy też zresztą. Ogólnie odkąd nie piję, to strachliwy jestem i dochodzę do wniosku, że najlepszy samochód to samochód...służbowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 29 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2018 Zacznij wciągać...może życie wyda Ci się weselsze??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 29 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2018 najlepszy samochód to samochód...służbowy. A te jak na złość, nie chcą się psuć, cokolwiek by to było. Wiem z doswiadczeniaZacznij wciągać...może życie wyda Ci się weselsze??? a jak boisz się o przegrodę, idź za przykładem Roda Stewarta, ten pakował sypki towar w czopki i załatwiał sprawę od du..y strony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 29 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2018 Ale z Was perwersyjne dziady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grika Opublikowano 29 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2018 To są te "oszczędności" przy wymianie silnika założyć stary osprzęt nie mówiąc już o swiecach!!! Dobrze ze ja juz z "Nissanem" zakończyłem współpracę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 31 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2018 Ale z Was perwersyjne dziady. Raczej wesołe i pomocne!!! Wczorajsze info z centrali.Sprawa przekazana do działu reklamacji,w ciągu tygodnia skontaktuje się z panem osoba z tego działu,celem rozwiązania problemu. Wsio w temacie:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grika Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Oj to ja już wiem co ci "bardzo pomocna" pani Agnieszka odpisze....... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel_I Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Oj to ja już wiem co ci "bardzo pomocna" pani Agnieszka odpisze....... Może być jeszcze pani Izabela - zależy, czyja zmiana akurat wypadnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Ale pani Agnieszka właśnie już mi odpowiadała... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Raczej wesołe i pomocne!!! Wczorajsze info z centrali.Sprawa przekazana do działu reklamacji,w ciągu tygodnia skontaktuje się z panem osoba z tego działu,celem rozwiązania problemu. Wsio w temacie:D ... a Pan z centrali grzecznie Cię poinformuje, że po konsultacji z ASO, nie ma podstaw do .... i masz spadać na drzewo. Podobnie jak z moimi siłownikami klapy bagażnika. Też stwierdzili, że nic im nie brakuje. Dzisiaj jak założyłem siłowniki z Krosna, klapa ledwo jak ją uniosłem o mało mi szczęki nie zmasakrowała - szła do góry jak "ta lala". Dla Centrali wyrocznią jest opinia ASO, a klient, to dla nich pingpong Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Kurna...Jondruś obyś tego w złą godzinę nie wykrakał.Właśnie dzwoniła miła pani do mnie z Japan Motors Poland i na chwilę obecną zbierają informacje o moim samochodzie i będą się wkrótce kontaktować,proszą o troszkę cierpliwości! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavllo Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2018 i pewnie wyjdzie, ze to ty nie chciales nowych swiec, wiez zalozyli stare i dlatego anaulują ci gwarancję - ot taki żarcik....obyś coś dostał w ramach zadośc uczynienia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Panowie,...kurna nie ma żartów!!! W sprawie Qashqaia dzwoniono do mnie z nr.+36 1 883 7907 Węgry! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grika Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Czyli pani Agnieszka z jej "NIEKONIECZNIE"!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Panowie,...kurna nie ma żartów!!! W sprawie Qashqaia dzwoniono do mnie z nr.+36 1 883 7907 Węgry! Nie chcę tłumić Twojego optymizmu, ale w/s moich siłowników i radaru czołowego, też dzwonili z Węgier. Finalnie zasięgnęli opinii ASO i na niej oparli odpowiedź ... i odesłali "na drzewo" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Fajnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel_I Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Dla Centrali wyrocznią jest opinia ASO Niekoniecznie - jeśli klient zgłasza problem i ASO występowanie tego problemu potwierdza, to wtedy opinia ASO może się okazać błędna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelgo Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Słuchajcie, ten wątek mi spędza sen z powiek. W przyszłym tygodniu mam odbierać nowego QQ N-Connecta z salonu z tym silnikiem. Mam jeszcze czas na rozmyślenie się, ale pewnie stracę 2k PLN zaliczki. Po przeczytaniu domyślam się że ten silnik to trochę loteria, albo się uda albo nie. Czy liczyć że robili jakieś kolejne rewizje softu i sprzętu i szanse na kłopoty są mniejsze? W końcu silnik jest na rynku od ładnych kilku lat, nie chcę mi się wierzyć że producent świadomie ignoruje masowo zgłaszane problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Nie wiem co mógłbym Ci odpowiedzieć na tak zadane pytanie. Mam ten silnik w Pulsarze i jak do tej pory mógłbym się przyczepić do kilku rzeczy, ale nie do silnika. Silniczek hula aż miło. Pulsar z samego początku produkcji (2014), odebrany w styczniu 2015. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Słuchajcie, ten wątek mi spędza sen z powiek. W przyszłym tygodniu mam odbierać nowego QQ N-Connecta z salonu z tym silnikiem. Mam jeszcze czas na rozmyślenie się, ale pewnie stracę 2k PLN zaliczki. Po przeczytaniu domyślam się że ten silnik to trochę loteria, albo się uda albo nie. Czy liczyć że robili jakieś kolejne rewizje softu i sprzętu i szanse na kłopoty są mniejsze? W końcu silnik jest na rynku od ładnych kilku lat, nie chcę mi się wierzyć że producent świadomie ignoruje masowo zgłaszane problemy.Ciesz się autem, a nie zawracaj głowy pierdolami, ktorych nie musisz doświadczyć. Czy zawsze martwisz się wszystkim na wyrost? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
equinoxe Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Niekoniecznie - jeśli klient zgłasza problem i ASO występowanie tego problemu potwierdza, to wtedy opinia ASO może się okazać błędna. No ja mam własnie przypadek z tych absurdalnych: problem z dławieniem silnika zgłaszany wielokrotnie do ASO, bez efektów tzn coś tam próbowali, ale nie dali rady więc zgłoszony w dalszej kolejności do Centrali. I du...a. Centrala po konsultacji z ASO oznajmiła, że nie ma podstaw do reklamacji bo ASO twierdzi, że problemu nie ma, bo to co im zgłaszam wynika z tego, że nie umiem jeździć swoim autem! A najlepsze jest to, że ostatnio jednak łaskawie zauważyli, że dławienie występuje i to nawet nie tylko w moim ale w innym aucie! Zamierzam znów zgłosić do centrali tylko obawiam się, że tym razem ASO im wmówi, że skoro problem występuje również w innym egzemplarzu to TTTM (ten typ tak ma). Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoboolLFC Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Witam, a mi jak po nocy stania odpalam auto to po około 10 sekundach zaczyna klepać silnik tak jak by jakiś popychacz słychać i trwa jakieś 3 min jak silnik złapie temp. to przestaje tak jak by smarowania nie było na początku, auto ma przejechane 25 tkm i jak zgłaszałem do ASO to stwierdzili, że to normalne bo to zawory się ustawiają i szlak mnie trafia bo wstyd rano odpalić na parkingu. Na pewno tak nie powinien chodzić silnik, będę reklamował dalej zobaczymy co z tego wyjdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2018 nic takiego u mnie nie ma.Na jakim oleju jeżdzisz? Może by trzeba było zrobić mu płukanie przed wymianą oleju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoboolLFC Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Na drugim serwisie zalali mi elf evolution SXR 5W40 olej sam kupowałem w sklepie motoryzacyjnym za 125 PLN więc raczej orginał, jestem ciekaw jakim olejem był zalany od nowości bo na początku nie klepało nic a wydaje mi się że, po pierwszym serwisie się to zaczęło wtedy wlali mi castrola od nich z beczki też 5W40 może powinienem wymienić na 5W30 już sam nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Już jakiś czas temu na tym forum dyskutowaliśmy o używaniu Castrola.Konkluzja całej tej dyskusji była taka,że ten olej osadza szlam i nikt tak na prawdę nie polecał go do naszych kosiarek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.