wostok Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 (edytowane) hej Po regeneracji maglownicy było wszystko ok. Niestety zakład sie nie spisał i musiałem odwiedzić go dwukrotnie bo wypuścicli mnie z cieknącymi przewodami. Wróciłem , zakuli przewody i znów powrót bo znów leci. Teraz o ile nie cieknie to wyje coś co wskazuje na pompe ale nie jestem pewien. Zanim zrobiłem regeneracje to przejechałem jakieś 4 tys km ale płyn zawsze dolewałem , nie było piany w zbiorniku i nic nie wyło. -Teraz wycie jest takie jakby brakowało płynu. Płyn jest , ładnie sie przelewa w zbiorniku , powietrza nie ma. - Podczas jazdy delikatnie wyje o wysokiej częstotliwości - Podobnie jak tutaj https://www.youtube.com/watch?v=UjcEiz4iyTU tylko, że przy skręcaniu. - Wspomaganie działa prawidłowo Z zewnątrz z podniesioną maska nic nie słychać tylko w kabinie podczas kręcenia kołami jak i dodawaniem gazu. Po kilku przejazdach delikatnie dzwięk ucichł i już został na tym samym poziomie. Zbieg okoliczności czy ktoś jej nieumiejętnie pomógł ? To własnie mniej więcej tak wygląda z tym , że 90 % ciszej niż to na filmie. https://www.youtube.com/watch?v=6aVtJCGFM-Q Edytowane 3 Listopada 2014 przez wostok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123hudy Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 Ja mialem podobnie jak brakowalo mi plynu, dolalem doslownie kapke i wszystko ustalo, sprawdz moze ci minimalnie brakuje i ci wyje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wostok Opublikowano 3 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 Płynu jest 3/4 zbiornika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123hudy Opublikowano 4 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 To dolej ja mam tyle 3/4 to stanowczo zamalo tyle co umnie to jest max na podzialce na zbiorniczku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wostok Opublikowano 5 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 Tyle miałem właśnie i dolałem prawie pod korek Niestety wyje nadal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123hudy Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 Noto ja juz niepomoge niestett Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 a naciąg paska jak jest realizowany może popuść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janusz12 Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 ja tak z ciekawosci czy to wycie nie przechodzi w stan buczenia ?a jak wyglada sytuacja paska osprzetu czy pracuje plynnie czy nim jakby telepalo ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wostok Opublikowano 5 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 Może faktycznie zdejmowali pompę i ruszyli napinacz, ale pasek idzie równiutko. Dźwięk dla mnie był jednoznaczny, że to pompa bo przy lekkim nawet ruszeniu kierownicą zmienia się jego ton a nie wchodzi inny. Dzięki panowie jednak tak czy siak musze jechać do warsztatu. Do tych parchów nie chce już jechać bo znowu coś zwalą, tym bardziej że już pojawiły się znów 2 kropki czerwone na chodniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 (edytowane) Do tych parchów nie chce już jechać bo znowu coś zwalą, tym bardziej że już pojawiły się znów 2 kropki czerwone na chodniku. Niestety, do regeneracji maglownicy trzeba mieć kogoś sprawdzonego i poleconego. Maglownica, jej montaż, późniejszy demontaż i ponowny montaż, jest bardzo trudnym i precyzyjnym zabiegiem. Wiem co mówię, bo pracowałem blisko rok czasu na linii montażowej przekładni hydraulicznych do samochodów VW. Tam nie ma miejsca dla Pana Edka z imadłem. Trzeba mieć odpowiednie prasy, odpowiednie nakręcarki do drążków, wiedzieć jakim momentem co się dokręca, jak kasować luzy. Wydaje się że to tylko przekładnia, ale wierzcie mi że tak to nie wygląda... Edytowane 5 Listopada 2014 przez PawelSalata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wostok Opublikowano 5 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 (edytowane) Paweł No właśnie z polecenia firma była. Ja nie przeczę, że regeneracje robią źle tylko wypuszczają samochód z którego cieknie. I cieknie nie z samej maglownicy ale z przewodów doprowadzających płyn i odprowadzających gdzie zapłaciłem dodatkowo za ich wymianę i naprawę. ( poza regeneracja) Jeżeli przyjeżdżam kilkakrotnie z wyciekiem i ciągle jestem zapewniany , że tak wymieniliśmy to i to i płace za to a leci płyn leci to jednak parch a nie mechanik. Nie wspomnę o myciu podwozia dla łatwiejszego znalezienia wycieku które im sprezentowałem. Edytowane 5 Listopada 2014 przez wostok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mack Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 A z jakiego powodu regenerowałeś? Ja też zostawiłem sporo pieniędzy w serwisie wyspecjalizowanym w maglach i nie zmieniło się nic. Z tym, że u mnie nic nie wyło, a po prostu zawsze wisiała kropelka czy dwie (plam na chodniku czy ubytku w zbiorniczku nigdy nie zauważyłem) i tak jest i teraz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wostok Opublikowano 12 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Przyczyna prosta: kałuża płynu pod autem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jakubb25 Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Witam panowie jak wyglada wymiana pompy wspomagania w 2.2 dci.Dodam że maglownica wymieniona bo ciekła plus wąż na nowo zaciśniety od pompy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomstat Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Panowie u mnie odkąd zaczęły się mrozy codziennie rano przy wyjeżdżaniu z parkingu głośne skrzypienie z przodu przy skręcaniu kół i potem jeszcze przy przejeżdżaniu przez progi zwalniające. Jednak kiedy się juz te 50 m pokona to cisza jak makiem zasiał. Macie może jakieś sugestie gdzie węszyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 Może luźny pasek jęczy...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomstat Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 Ale to jest takie właśnie obciachowe skrzypienie jakby ktoś starą furtkę otwierał... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 Wyrobione sworznie wachaczy, wymienisz problem zniknie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maraz44 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Przyczyna prosta: kałuża płynu pod autem Cześć Jak udało się z naprawą>? Rok temu oddałem również do regeneracji, po roku na gwarancji zaczęło przeciekać. Specjaliści przeciek usunęli, ale po jakimś czasie również zaczęło u mnie piszczeć.... ciekaw jestem o co się rozbiło pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wostok Opublikowano 10 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Płynu nie ubywa , ale wyje nadal . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maraz44 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 dziś byłem u mechanika i stwierdził że wycieka z maglownicy... masakra 1,5 roku temu byłem z nią u regeneracji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lipczyk_1995 Opublikowano 19 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2018 Witam. Podepnę się do tematu. Otóż w moim przypadku wąż idący od pompy do czujnika był pęknięty przez co płyn sporymi ilościami uciekał. Cały czas dolewałem go na maxa i żadnych jęków i wycia nie słyszałem, a jeżeli coś było słychać od razu pod maskę i dolewka płynu zawsze pomagała. W tamtym tygodniu zakułem ten wąż i wymieniłem. Od tamtego momentu pompa jakby wyje cały czas, niezbyt głośno ale słychać. Kierownica chodzi płynnie bez przycięcia. Jakieś pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michaell Opublikowano 19 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2018 wyje bo jest układ zapowietrzony. Nie przejmuj się kiedyś to minie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maraz44 Opublikowano 19 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2018 minęło?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.