Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Kolektor 4-2-1 do P11 1.6


piur69
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałem w primerce zrobić wymianę całego układu wydechowego, jednak z uwagi na koszty zamierzam rozłożyć to w czasie- najpierw kolektor wydechowy 4-2-1, jednak okazało się że gość z Łodzi który robi takie kolektory już nie wysyła, trzeba być z bryką na miejscu bo silniki te same ale jakieś drobne różnice mogą być w konstrukcji aut i nie będzie pasował i...i kaszanka(zdaje się że namiary na niego miałem z forum). Dla mnie fizycznie nie do zrobienia żeby jechać do Łodzi. Dodam że mam kombi przed lift 1.6 73kW, kto z forum może wykonać taki kolektor, proszę o jakiś namiar. Jeszcze pytanie- czy taki kolektor do p11 1.6 i N15 1.4 jest identyczny, czy różnią się?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolektory są takie same wiec nie wiem czemu powiedział Ci że sa różne moim zdanie nie w Ga14 i ga16 ale mogę się mylić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

są takie same, ale chodziło mu o to że jak każde inne silniki i te mają swoje wady masowej produkcji 
Nierówne kanały, szlif na głowicy itp
Trzeba jechać i dopasować indywidualnie kolektor bo nie jest to fabryczny zamiennik tylko customowy projekt
Dopasuje do głowicy, wyszlifuje, zrobi porting i wyspawa kolanka tak jak kazano. Zrobi ci gotowca i będziesz się wkurzał przy montażu albo że ci przyrostu nie daje 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wpisz w google klinika japończyka

to warsztat z Łodzi, kolega też na forum- MacGayver nie będę pisał na priv, zadzwoń to się dowiesz jakie koszty, nie chcę czegoś pomylić.

chodzi o osprzęt i inne duperele przy różnych wersjach są różne raczej i coś się może nie mieścić, tak zrozumiałem, szkoda wielka, choć staruszek ma moją starą N15 1.4 i tak myślę, że jakby coś w primerce nie wchodziło, to ewentualnie jemu bym zamontował,,,a taką miałem chrapkę na to, kilka osób pisało że kolektory od niego dają radę i jest ok, ale do Łodzi nie pojadę, a szkoda...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na allegro są teraz bardzo fajne kolektory do ga16de, razem z rurą pod silnik ,chyba 500zł.

Edytowane przez Oskr5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coś konkretniej, jakiś link? dawaj dawaj, choć koledze z forum raczej wolałbym ostatecznie dać zarobić, nawet jak by trza coś dopasować pod moje autko...na razie negocjuję i zaproponował mi:

"porting to raczej tylko w chińskich podróbkach, tutaj bardziej chodzi o spasowanie do reszty wydechu i mijanie się pod stabilizatorem. To może alternatywa w postaci kitu?"- części do samodzielnego pospawania...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Jeszcze jedna taka sztuka mi się ostała, jakby ktoś potrzebował to mogę sprzedać 50zł taniej jak z linku powyżej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja poproszę jeżeli aktualne, uszczelki pod kolektor też są?

 

Tak przy okazji zapytam o resztę wydechu- czytałem o tym kilka tematów, ale głównie chodziło o max przyrosty mocy i moment, natomiast ja chciałbym moje auto do codziennej jazdy po prostu nieco odmulić, ale nie może być za głośno:

1. w obudowie kata rura czy tłumik? Jeżeli tłumik to jakiej firmy?

2. jakie tłumiki środek i koniec(jakiej firmy)?- dobry stosunek jakości(tłumienie- trwałość) do ceny

3. czy jest opcja na przelot do codziennej jazdy bez stoperów, czy zwiększyć średnicę rury np do 48mm i założyć ostatni tłumik nie przelotowy od większej pojemności?

4. Czy kolektor owijać bandażem, jakoś inaczej izolować, czy to zbędne?

Edytowane przez piur69
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cicho i fajnie by było zaadaptować seryjny wydech z almery GTI ma średnicę 48mm a nie 44mm...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przelot nie znaczy głośno. Najważniejsze żeby wtedy tłumiki miały jak największą pojemność. Środek około 40-50cm i końcowy na wymiar seryjnego zrobić. Średnica w granicach 50mm. czy omijać to już zależy od Ciebie, wiadomo że temp pod maską się obniży, ale jak nie ganiasz się po mieście czy na wyścigach to bym odpuścił koszty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Końcowy na wymiar seryjnego, czyli średnicę mniejszą, czy jak? Zrobię 50mm średnicy tłumik w obudowie kata, środek 50 cm długości AWG i tylko nie wiem jaki końcowy żeby dobrze tłumił...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Końcowy na wymiar seryjnego ale z większą średnica wlotu i wylotu. Środkowy awg nic Ci nie da, wyrzucone pieniądze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...