Gość adamm Opublikowano 12 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2004 czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenia w takim zagadnieniu? A może jakieś pomysły gdzie można by umieścić IC i od jakiego auta? pozdr Adam M Primera 2.0TD 98 wagon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaano Opublikowano 25 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2004 czecho! tez o tym myslalem, wszystko fajnie tylko gdzie go tam wcisnac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adamm Opublikowano 26 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2004 czecho! tez o tym myslalem, wszystko fajnie tylko gdzie go tam wcisnac? to fakt miejsca za dużo nie ma, ale sądzę że na niewielki IC znalazło by się z przodu między zderzakiem a chłodnicą klimy, bliżej lewej przedniej lampy tak aby możliwie mało zasłaniać chłodnicę klimatyzacji (klima w tym aucie i tak fabrycznie nie domaga). Jeśli jest halogen to można nawiercić przy nim kilkanaście otworków tak aby coś wiało na IC, jeśli nie na halogenu to jeszcze lepiej. Inny problrm to sensowne przeprowadzenie węży ciśnieniowych... Drugie miejsce to wg mnie przestrzeń nad pompą wtryskową i wspomagania, ale niestety trzeba ciąć maskę - nie wiem czy to jest opłacalne, ponieważ tak umieszczone intercoolery mają mniejszą sprawność chłodzenia. AM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartim Opublikowano 25 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2005 czecho! tez o tym myslalem, wszystko fajnie tylko gdzie go tam wcisnac? to fakt miejsca za dużo nie ma, ale sądzę że na niewielki IC znalazło by się z przodu między zderzakiem a chłodnicą klimy, bliżej lewej przedniej lampy tak aby możliwie mało zasłaniać chłodnicę klimatyzacji (klima w tym aucie i tak fabrycznie nie domaga). Jeśli jest halogen to można nawiercić przy nim kilkanaście otworków tak aby coś wiało na IC, jeśli nie na halogenu to jeszcze lepiej. Inny problrm to sensowne przeprowadzenie węży ciśnieniowych... Drugie miejsce to wg mnie przestrzeń nad pompą wtryskową i wspomagania, ale niestety trzeba ciąć maskę - nie wiem czy to jest opłacalne, ponieważ tak umieszczone intercoolery mają mniejszą sprawność chłodzenia. AM Panowie mam mondeo na diesli i intercooler jest umieszczony nad silnikiem zaraz za pokrywą zaworów nie mówie zeby go umieszczać podobnie w primerze ale chodzi mi o chłodzenie wystarczy zrobć w masce tunel powietrze bedzie wlatywać otworami na przodzie maski do tunelu zrobionego z jakiegos tworzywa jak ktos ma możliwość obejżećmondeo diesel najlepiej rocznik od 97 ale i starsze mają podobnie i tam jest naprawde dobre zasysanie powietrza wiec jak ktoś juz załozy ten cooler to prosze o fotke i pare słów na ten temat to moze ja w swojej primerze tez zrobie to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrek503 Opublikowano 25 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2005 Najlepiej jest podjechać na szrot i dopasować coś odpowiedniej wielkości i kształtu, jest w czym wybierać. Widziałem naprawde dużo rodzai, z wyjściami po dwóch stronach i po jednej. Używane w bardzo dobrym stanie IC kosztuje ok 200-250zl. O ile zamontowanie wydaje mi sie niezbyt trudne (jest na to wystarczająco dużo miejsca za zderzakiem) to z podłączeniem przewodów czarno widze. Nie sprawdzałem tego ale myśle że pod lewym nadkolem znajdzie sie miejsce i na przewody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2005 Musiał bym to obejrzeć. IC w tym aucie ma wielki sens... DO tego jakiś luzny wydech i będzie bardzo ciekawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaano Opublikowano 26 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2005 czekam na pierwszego chetnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 Coś z zapałem u was cienko... No drutować te chłodniczki drutować Pomairy na hamowni za 50zł - zobaczymy co to warte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 27 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 no chłopaki co nie działacie ?? w końcu założenie IC to nie taki duży mod a na prawdę warto... ja miałem passata 1,9 td 75 KM po założeniu IC i przestawieniu WG auto na prawdę ożyło!! nie wiem ile zyskałem ale rozbujał się do 200km/h a wcześniej tylko do 175 a o ile przyspieszenie wzrosło, na prawdę warto!!! i na pewno spalanie wam spadnie... a jak nie ma miejsca przed chłodnicą to wywalcie dziure w masce jak suny GTiR :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 Moim zdaniem to neico wiocha zrobić w primie makse jak w GTR- przed seryjna chlodnicą tak jak w mojej P10 na pewno jest od choelry meijsca, przewody poweitrzne mozne poprawadzić bokiem... Mozna przerobić albo kupić taki intercooler ktory wlot i wylot ma z jednej strony !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 28 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2005 Moim zdaniem to neico wiocha zrobić w primie makse jak w GTR- przed seryjna chlodnicą tak jak w mojej P10 na pewno jest od choelry meijsca, przewody poweitrzne mozne poprawadzić bokiem... to była by ostateczność, gdyby rzeczywiście nie było by miejsca, wiem że wiocha bo ja mam na masce wlot do CAI wyglada okropnie ale super efekt bo powietrze ładuje prosto w stożek i nie ma żadnych zkrętów... 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 28 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2005 Musiał bym to obejrzeć.IC w tym aucie ma wielki sens... DO tego jakiś luzny wydech i będzie bardzo ciekawie. Jak będę miał chwilkę w przyszłym tygodniu to podjadę do Ciebie i zobaczysz czy się da to zrobić w miarę bezboleśnie. Już wcześniej ostudził mnie Grabowski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adamm Opublikowano 28 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2005 no chłopaki co nie działacie ?? w końcu założenie IC to nie taki duży mod a na prawdę warto... ja miałem passata 1,9 td 75 KM po założeniu IC i przestawieniu WG auto na prawdę ożyło!! a co masz na myśli pod pojęciem WG: wastegate czy WAG ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość suli Opublikowano 28 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2005 Ja się poważnie nad tym zastanawiam, ale przypuszczam żę mam padnięty przepływomierz (po wypięciu wtyczki auto przyspiesza i spala tak samo jak przed wypięciem) więc nie wiem czy jest sens montować IC. Niestety okazało się że przepływomierz do mojego modelu P11 2.0 TD 97 w ASO kosztuje 2873zł i jestem tym faktem załamany, nie wiem jak mocno musiałbym się uderzyć w głowę żeby tyle zapłacić, gdybym miał auto o rok młodsze to koszt byłby 276 zł Ma ktoś z was możę namiary na jakieś zamienniki lub używki?? Jak myślicie czy gdybym wsadził ten z młodszego modelu to też by zadziałało czy nie ma szans ?? W każdym razie jak załatwie sprawę z przepływką to napewno montuje IC. pozdrawiam suli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 28 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2005 Poszukaj na forum tematu o przepływce do TD. Tam umieściłem numer części (przepływomierza do nowszego modelu). Możesz go porównać ze swoim i będziesz już coś wiedział. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość suli Opublikowano 28 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2005 Dzisiaj troche poszukałem po różnych sklepach internetowych i w jednym zaproponowali mi przepływomierz firmy 4MAX za 500zł nowy z roczną gwarancją. Sprzedawca twierdzi że to te same przepływomierze co Bosch robione w tej samej fabryce tylko inna marka i dlatego tańsze. Co o tym sądzicie, zadziała w Nissanie Primera P11 2.0 TD z 1997 roku, nr. nadwozia SJNFDAP11U0074179, Nr przepływomierza: 22680 2J200 AFH70-14 ? Spotkał się ktoś z was już z przepływomierzami tej firmy, lub słyszał jakieś opinie na ich temat ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 29 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2005 no chłopaki co nie działacie ?? w końcu założenie IC to nie taki duży mod a na prawdę warto... ja miałem passata 1' date='9 td 75 KM po założeniu IC i przestawieniu WG auto na prawdę ożyło!! a co masz na myśli pod pojęciem WG: wastegate czy WAG ?[/quote'] wastegate, został przestawiony tak że się później otwierał niestety nie wiem jakie ciśnienie ładowała turbinka 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 30 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2005 Obecnie posiadam Mitsubishi Carisme 1.9TD z ic i np. Golf 2 1.8 z ta sama moca nie daje soboe za mna rady. A z tego co slyszalem Primery w TD to moly(nie jezdzilem nie wiem). Mam jeszcze swoje pierwsze autko p10 1.6 (moze ktos chce kupic) i tam jest troche miejsca pod akumulatorem(w Carismie tam wlasnie jest ic)i moze tam da sie go wcisnac. Ale ze z mechaniki najlepszy nie jestem wiec niech sie fachowcy wypowiedza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Navtar Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 Chcialbym odswiezyc temat W grudniu kupilem primerke p11 96 2.0TD i jak narazie jestem zadowolony Na trasie schodze ciut ponizej 5/100, natomiast w miescie to jest masakra :/ niecale 10/100 :/ Moc jest w zupelnosci wystarczajaca do podrozowania, nie mam zadnych problemow z wyprzedzaniem, redukcja i ladnie zbieram sie do przodu Wyposazenie, rowniez klasa Po jakis 2 tyg od kupna wpadlem na pomysl, zeby dolozyc IC do tej jednostki. Skoro mozna jeszcze zmniejszyc spalanie i zyskac moc Niestety nie mam wiedzy, zeby to samemu zrobic i szukam info. czy jest to wykonalne, z jakiego modelu wziac IC i jakie zastosowanie bedzie najlepsze? Czy ta modyfikacja wymaga nowych ustawien w komputerze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 Może poczytaj temat . Może ktoś sie postara i założy i popisze co sie dzieje z autem czy ogolnie jego zachowanie. Jak ma sie głowica z założeniem ic . A spalanie pewnie spadnie. http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/28806-intercooler-zamontowany-primera-cd20t/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.