Guest ryba Posted October 5, 2005 Share Posted October 5, 2005 Zaczełam miesiąc temu szukać polecanych przez wszystkich JANMORÓW nie było ale był za to BOSCH - wyluzowałam się. Zaczęłam ponownie ale przezornie szukałam Boscha oczywiście nie ma nawet w serwisach boscha. Udało mi się w końcu kupić zamienniki boszowskie cokolwiek to znaczy. Uradowana zabrałam się za wymienianie... przy wyciąganiu przewodów urwała mi się niezauważenie końcówka, wsadziłam tam kabelek i wszystko było niby tak jak powinno. Nie odpalił. Myślę sobie napewno coś się przestawiło odłączyłam wszystkie przewody i wyczyściłam kopułę, sprawdziłam stan palca iskrownika itd. I czego zapomniałam??? ... Zapamiętać kolejności kabli, wiedziałam który gar jest pierwszy i w sumie to mnie uratowało. Męczyłam się z tą układanką 4 h, i tak nie wiem jaka jest kolejność :wink: PZD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maniek-ol Posted October 5, 2005 Share Posted October 5, 2005 Kolejność : 1-3-4-2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ryba Posted October 5, 2005 Share Posted October 5, 2005 Zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maniek-ol Posted October 5, 2005 Share Posted October 5, 2005 Zgodnie z obrotami silnika Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ryba Posted October 5, 2005 Share Posted October 5, 2005 Zgodnie z obrotami silnika Ale mi chodziło o to jak się patrzy na aparat zapłonowy 1-3-4-2 od 1 do 2 wstronę zegara na nim. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest grzennio Posted October 6, 2005 Share Posted October 6, 2005 Też ostatnio wymieniałem, Janmory są w ich sklepie internetowym. Dzien po założeniu chodzą OK. Co do kolejności to u mnie na kopułce są numerki, a cylindry od lewej 1-2-3-4. Zawsze można zobaczyć, czy nie masz numerków na kopułce! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maniek-ol Posted October 6, 2005 Share Posted October 6, 2005 Przeciwnie do ruchu wskazówek zegara Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KOSA Posted October 6, 2005 Share Posted October 6, 2005 szacunek dla kobiety która wie co to kopułka................... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacbar Posted October 6, 2005 Share Posted October 6, 2005 jeżeli kopułka ma numery to 1 z kopułki podłączasz do 1-go cylindra, 2 z kopułki do 3-go cylindra, 3 z kopułki do 4-go cylindra, a 4 z kopułki do 2-go cylindra, może być tak że będzie tylko na kopułce zaznaczone tylko gniazdko 1-go cylindra wtedy kolejność na kopułce jest zgodna z ruchem wskazówek zegara czyli w prawo. powodzenia ja też wymieniłem przewody na janmory o dziwo w sklepie kupiłem o 10zł taniej niż w internecie (z kosztem przesyłki) pozdro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest grzennio Posted October 6, 2005 Share Posted October 6, 2005 Dla niewiedzacych co to kopulka: To to cos z czego wychodza kable do glowicy, czyli jak kto woli silnika :wink: Kobiety tez wiedza co i jak, no, moze nie zawsze. Pewna studentka wydzialu elektrycznego (moja kolezanka) podlanczajac akumulator po podladowaniu zle go postawila. Ciezko bylo tylko z kablami, bo jakies takie przykrutkie... Ale sie udalo! + z akumulatora podlaczyla do kabla polaczonego z nadwoziem. Zjawiska dzwiekowe i swietlne daly jej do zrozumienia, ze zle to zrobila :twisted: Pozdrawiam wszystkie panie :!: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bruneros Posted October 6, 2005 Share Posted October 6, 2005 ... Zapamiętać kolejności kabli, wiedziałam który gar jest pierwszy i w sumie to mnie uratowało. Męczyłam się z tą układanką 4 h, i tak nie wiem jaka jest kolejność :wink: PZD przeciez na kopulce jak sie przyjrzec sa wytloczone numerki i ciezko sie pomylic - wiedzac o tak istotnym szczegole ze kolejnosc kabelkow jest istotna... ale i tak respekt dla kobiety za samodzielna probe !@ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ryba Posted October 6, 2005 Share Posted October 6, 2005 Eee teraz to już wszystko wiem bo rozkręciłam kopułkę i doszłam po kolei co gdzie ma być. Wyczyściłam wszystkie styki ( :shock: jaki tam był syf) Na mojej nie ma wytłoczonych numerków, chyba żeby od razu pomoc drogową wzywać! Autor Wiadomość Głowę bym dała że zgodnie z ruchem wskazówek, ale ok. Pzd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
piomal Posted October 6, 2005 Share Posted October 6, 2005 I właśnie dlatego kochamy was, blondynki :!: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ryba Posted October 6, 2005 Share Posted October 6, 2005 I właśnie dlatego kochamy was, blondynki :!: Ale o soo chozi... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawel_s Posted October 6, 2005 Share Posted October 6, 2005 szacunek dla kobiety która wie co to kopułka................... Tak jest szacuneczek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kolter Posted October 7, 2005 Share Posted October 7, 2005 A najlepiej wymieniać pojedyńczo.Uniknie się problemów z zapamiętaniem kolejnosci.Pzdr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest misiek_83 Posted October 7, 2005 Share Posted October 7, 2005 Ej ludzie a nie latwiej odlaczac kable pojedynczo i zastepowac nowym?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwasar Posted October 7, 2005 Share Posted October 7, 2005 Ja tak zrobiłem (wymieniłem pojedyńczo). Miałem jeszcze łatwiej, bo stare kable były czarne, a nowe niebieskie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest krzych Posted October 7, 2005 Share Posted October 7, 2005 jeżeli kopułka ma numery to 1 z kopułki podłączasz do 1-go cylindra,2 z kopułki do 3-go cylindra, 3 z kopułki do 4-go cylindra, a 4 z kopułki do 2-go cylindra Cos chyba nie tak. Na kopułce jesli sa wytłoczone numery to oznaczają one nr cylindra i trzeba je podłaczyć z godnie z tą numeracją czyli 1 do 1-ego, 2 do 2-ego, itd. Przynajmniej tak jest w moim przypadku i w dodatku na oryginalnych przewodach Nissana miałe takze numerki, chociaż z przewodami nie problem bo każdy z nich ma inną długość. Ja osobiscie zmieniłem na angielskie przewody PowerTech i poki co jest OK. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yogi Posted October 8, 2005 Share Posted October 8, 2005 Ja też zmieniałem pojedyńczo i wszystko jest wporzo ! Dla nie wprawionych polecam ten sposób, jak miałem poldka to przewody wymieniałem z zamkniętymi oczami Pozdrawiam : Yogi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ryba Posted October 8, 2005 Share Posted October 8, 2005 Ja też zmieniałam pojedynczo po kolei ale ze starego kabla urwała mi się końcówka oczywiście jej nie widziałam i wetknęłam nowy (kabel od cewki do aparatu) i nie było styku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.