Gość daniellus Opublikowano 5 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 Jak dobrać się do żarówek w tylnych lampach? Przepaliła mi się żarówa stopu i zastanawiam się czy nie będę musiał odkręcać lampy. Wybaczcie jestem laikiem i mam to autko dopiero kilka dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ryba Opublikowano 5 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 U mnie w sedanie jak otworzę klapę to tam od środka są takie jakby drzwiczki wycięte w tapicerce i tam są żaróweczki Pzd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daniellus Opublikowano 5 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 U mnie chyba nie. Jutro przyjże się temu bliżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Griszka Opublikowano 5 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 a jakie masz nadwozie? bo jeśli hatchback, to w P10 ja też miałem dostęp do lamp od strony bagażnika... (w P11 też tak jest) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daniellus Opublikowano 5 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 mam kombi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Griszka Opublikowano 5 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 nie miałem do czynienia z P10 kombi, ale jeśli w P10 sedanie i hatchbacku jak również w P11 hatchbacku i kombi (takie posiadam) dostęp jest od strony bagażnika przez "okienka" w tapicerce - to można domniemywać, że i u Ciebie też jest podobnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...