Guest daniellus Posted October 5, 2005 Share Posted October 5, 2005 Jak dobrać się do żarówek w tylnych lampach? Przepaliła mi się żarówa stopu i zastanawiam się czy nie będę musiał odkręcać lampy. Wybaczcie jestem laikiem i mam to autko dopiero kilka dni. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ryba Posted October 5, 2005 Share Posted October 5, 2005 U mnie w sedanie jak otworzę klapę to tam od środka są takie jakby drzwiczki wycięte w tapicerce i tam są żaróweczki Pzd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest daniellus Posted October 5, 2005 Share Posted October 5, 2005 U mnie chyba nie. Jutro przyjże się temu bliżej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Griszka Posted October 5, 2005 Share Posted October 5, 2005 a jakie masz nadwozie? bo jeśli hatchback, to w P10 ja też miałem dostęp do lamp od strony bagażnika... (w P11 też tak jest) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest daniellus Posted October 5, 2005 Share Posted October 5, 2005 mam kombi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Griszka Posted October 5, 2005 Share Posted October 5, 2005 nie miałem do czynienia z P10 kombi, ale jeśli w P10 sedanie i hatchbacku jak również w P11 hatchbacku i kombi (takie posiadam) dostęp jest od strony bagażnika przez "okienka" w tapicerce - to można domniemywać, że i u Ciebie też jest podobnie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lotnik Posted October 6, 2005 Share Posted October 6, 2005 W moim P10 też jak u kolegów dojście jest od strony bagażnika przez wycięte klapki. Napewno u ciebie jest tak samo, tylko dokładnie popatrz w kufer... PZD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...