Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Migajaca kontrolka z kluczykiem


zanioo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczow. Od 2 tygodni jestem szczesliwym posiadaczem primery p12 z silnikiem 2.2 dci. Dzisiaj moja uwage zwrocila migajaca lampka auta z kluczykiem. Zaczyna migac gdy po wyjsciu z auta zamykam je pilotem a przestaje po odpaleniu auta. Czy jest to jakis blad immo czy moze nie zauwazylem tego wczesniej? Z gory dziekuje za wszystkie odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze mozesz odtorzyc auto zapasowym kluczykiem ktore jest nie zakodowane ale odpalic juz nie odpalisz patrz w instrukcja awaryjne otwieranie drzwi.od kierowcy.mozesz sobie dorobic grot ale juz nim nie odpalisz.


pilnuj wymiany oleju,szkoda turbosprezarki,ja po zakupie odrazu nowe filtry rozrzad oleje w silniku i w skrzyni biegow 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety zapasowego kluczyka nie mam :( jeszcze jedna rzecz mnie zastanawia. Raz na kilka odpalen nie wlacza sie radio, musze zgasic I odpalic auto ponownie. Z czym to moze miec zwiazek!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I to wlasnie jest imobilajzer ktory dziala,rzecz prosta kolo stacyjki jest pierscien indukcyjny ktory czyta kod a ze radio tez jest sprezone z imo to raz ci zaskoczy raz nie.tzn zadnego innego nie wlozysz radia chyba ze pojedziesz na aso i ci zakoduja nowe,ale w orginalach radia sa inne wtyczki,mozna kombinowac z drugim radiem typu rzejsciowka ale i tak ci nie zatrybi bo imo nie rozpozna audio a pozatym moze niedzialac ci konsola klimy nawiewy itp.i tak zastanawiam po kiego grzyba wsadzali to cale Nats w tych autach.?


Kod czyta oczywiscie z kluczyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety zapasowego kluczyka nie mam :( jeszcze jedna rzecz mnie zastanawia. Raz na kilka odpalen nie wlacza sie radio, musze zgasic I odpalic auto ponownie. Z czym to moze miec zwiazek!

 

U mnie zdarza się to w zimie, kiedy za prędko odpalę auto po włożeniu kluczyka do stacyjki.

Jeśli zaś przy mrozach włożę kluczyk do stacyjki, przekręcę go, odczekam około 3-5 sekund, nie zdarza się to.

Ogólnie, warto odczekać chwilę po załączeniu zapłonu, zanim zakręci się rozrusznikiem, dać czas samochodowi na porządne skomunikowanie się z kluczykiem, czasem zajmuje mu to trochę więcej czasu niż zwykle... jak komputer w domu - raz otworzy przeglądarkę w sekundę, a raz potrzebuje na to pięć sekund.

 

 

 

 

 

I tak zastanawiam po kiego grzyba wsadzali to cale Nats w tych autach.?

 

Mnie to akurat cieszy, że nikomu się moje radio nie przyda na giełdzie, bo jak ukradną to zgłaszam do ASO i zaraz capną delikwenta, co przyjedzie sobie sprzęt nowy zaprogramować.

Cieszy mnie to, że faktycznie w wielu testach system NATS jest na tyle upierdliwy, że złodziej odpuści.

Martwi mnie tylko ewentualny koszt naprawy, dorobienia zapasowego kluczyka. Ale coś za coś.

 

NATS to porządne zabezpieczenie, które skutecznie uprzykrza życie złodziejom, ale czasem niestety potrafi życie właścicielowi też utrudnić. Tak to czasem bywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem Almerę N16 2004 HB z jednym kluczykiem. Chciałem dorobić zapasowy kluczyk z pilotem do centralki: SIEMENS VOD 5WK4 876/818 433MHz. Usłyszałem kwotę 450 zł, sam grot z obudową 150zł. Moje pytanie: czy jeśli kupię taki sam oryginalny kluczyk (50zł) od innej almery i dorobię do niego sam grot to czy ta procedura programowania pozwoli na używanie go jako pilota do centralki oraz czy dotyczy to też IMMO

,1. Przekręć kluczyk w stacyjce 6

razy w ciągu 10 sekund (zapłon ON-OFF), po 6 razie na pozycję ACC - zamruga kierunkami 2 razy. Można dla wygody wyjąć kluszyk ze stacyjki.

2. Trzymaj pilota blisko stacyjki. Wciśnij i trzymaj przycisk otwierania na pilocie(UNLOCK), trzymając go wciskasz 3 razy przycisk zamykania(LOCK) powinien mrugnąć 1 raz kierunkami. Tą czynność(3 krotne naciśnięcie LOCK) musisz wykonać w ciągu 2 sekund !!! inaczej doopa z programowania.
3. Bierzesz spokojnie drugiego pilota i powtarzasz pkt.2 (trzymasz UNLOCK i wciskasz 3XLOCK) w ciągu 2 sekund - znów powinien mrugnąć 1 raz kierunkami.
4. Na końcu przekręcasz na pozycję ZAPŁON i wtedy powinien mrugnąć 2 razy.

 

 

SIEMENS VDO 5WK6 876 /818 433 MHz. Czy da się wyczarować z takiego samego kluczyka ale od innej Almery, działający pilot i kluczyk do mojej?

 

Załączone miniatury
  • post-82556-0-75757900-1399918806_thumb.j
  • post-82556-0-57526000-1399918813_thumb.j
  • post-82556-0-19274300-1399918819_thumb.j
  • post-82556-0-63673300-1399918822_thumb.j

I to wlasnie jest imobilajzer ktory dziala,rzecz prosta kolo stacyjki jest pierscien indukcyjny ktory czyta kod a ze radio tez jest sprezone z imo to raz ci zaskoczy raz nie.tzn zadnego innego nie wlozysz radia chyba ze pojedziesz na aso i ci zakoduja nowe,ale w orginalach radia sa inne wtyczki,mozna kombinowac z drugim radiem typu rzejsciowka ale i tak ci nie zatrybi bo imo nie rozpozna audio a pozatym moze niedzialac ci konsola klimy nawiewy itp.i tak zastanawiam po kiego grzyba wsadzali to cale Nats w tych autach.?


Kod czyta oczywiscie z kluczyka.

 

I to wlasnie jest imobilajzer ktory dziala,rzecz prosta kolo stacyjki jest pierscien indukcyjny ktory czyta kod a ze radio tez jest sprezone z imo to raz ci zaskoczy raz nie.tzn zadnego innego nie wlozysz radia chyba ze pojedziesz na aso i ci zakoduja nowe,ale w orginalach radia sa inne wtyczki,mozna kombinowac z drugim radiem typu rzejsciowka ale i tak ci nie zatrybi bo imo nie rozpozna audio a pozatym moze niedzialac ci konsola klimy nawiewy itp.i tak zastanawiam po kiego grzyba wsadzali to cale Nats w tych autach.?


Kod czyta oczywiscie z kluczyka.

Kupiłem Almerę N16 2004 HB z jednym kluczykiem. Chciałem dorobić zapasowy kluczyk z pilotem do centralki: SIEMENS VOD 5WK4 876/818 433MHz. Usłyszałem kwotę 450 zł, sam grot z obudową 150zł. Moje pytanie: czy jeśli kupię taki sam oryginalny kluczyk (50zł) od innej almery i dorobię do niego sam grot to czy ta procedura programowania pozwoli na używanie go jako pilota do centralki oraz czy dotyczy to też IMMO

,1. Przekręć kluczyk w stacyjce 6

razy w ciągu 10 sekund (zapłon ON-OFF), po 6 razie na pozycję ACC - zamruga kierunkami 2 razy. Można dla wygody wyjąć kluszyk ze stacyjki.

2. Trzymaj pilota blisko stacyjki. Wciśnij i trzymaj przycisk otwierania na pilocie(UNLOCK), trzymając go wciskasz 3 razy przycisk zamykania(LOCK) powinien mrugnąć 1 raz kierunkami. Tą czynność(3 krotne naciśnięcie LOCK) musisz wykonać w ciągu 2 sekund !!! inaczej doopa z programowania.
3. Bierzesz spokojnie drugiego pilota i powtarzasz pkt.2 (trzymasz UNLOCK i wciskasz 3XLOCK) w ciągu 2 sekund - znów powinien mrugnąć 1 raz kierunkami.
4. Na końcu przekręcasz na pozycję ZAPŁON i wtedy powinien mrugnąć 2 razy.

 

 

SIEMENS VDO 5WK6 876 /818 433 MHz. Czy da się wyczarować z takiego samego kluczyka ale od innej Almery, działający pilot i kluczyk do mojej?

 

Załączone miniatury
  • post-82556-0-75757900-1399918806_thumb.j
  • post-82556-0-57526000-1399918813_thumb.j
  • post-82556-0-19274300-1399918819_thumb.j
  • post-82556-0-63673300-1399918822_thumb.j
  • 0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedz masz tu.

 

Opis działania immobilisera w pojazdach samochodowych
Po włożeniu kluczyka z wbudowanym transponderem (nadajnikiem) do stacyjki i włączeniu zapłonu następuje wymiana sygnałów (danych). Sygnał jest wysyłany z kluczyka do immobilizera (do urządzenia sterującego). Sygnał ten jest analizowany; gdy sygnał się zgadza, immobilizer przesyła swój sygnał do kluczyka zapłonu, który uruchamia w transponderze proces obliczeniowy (sprawdzający). Gdy sygnały są identyczne (w transponderze i urządzeniu sterującym immobilizera) kluczyk zostaje uznany za właściwy. Wówczas immobilizer i urządzenie sterujące pracą silnika wymieniają się sygnałami kodowymi; jeśli są zgodne następuje dezaktywacja blokady, z kolei na blacie licznika, rzadziej na desce rozdzielczej, lampka ostrzegawcza gaśnie. Blokady mogą być różne. Najczęściej występuje odcięcie zasilania pompy paliwowej, przez co paliwo nie płynie do silnika lub odcięcie zapłonu, ewentualnie (bardzo rzadko) odcięcie całej elektroniki. Cała wymiana danych (pomiędzy transponderem, immobilizerem i urządzeniem sterującym pracą silnika) trwa kilka milisekund.
 
Wniosek nic ci nie da czyszczenie przekladanie itp.musisz kodowac od nowa,malo tego jak jeden to i drugi.No chyba ze sa jacyś spece.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...