labs4 Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Witam. Czy wymieniał ktoś tuleje wahaczy tylnych w swoim r51?. Zauważyłem ostatnio że z tyłu zdziera mi opone od wewnętrznej strony. Na stacji diagnostycznej powiedzieli mi że są zużyte tulejki wahacza. Jestem ciekaw czy samemu idzie to zrobić., Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisT Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 oczywiście iz mozna to zrobić, mozesz kupic tuleje gumowe bądz zamienniki poliuretanowe... nie wymieniałem jeszczem, mozna to zrobić na dwa sposoby na "śrubę" lub na prasie hydraulicznej oczywiście aby nie było zbyt różowo na "srubę" mozna by wymienic te tuleje bez wyciągania całego wahacz, natomiast robiac to na prasie jest znacznie prostsza robota ale.... mozesz mieć problemy z wyjęciem srub z sworzni jak i ich samych... Ja musiałem grzać piastę aby wyjąć tę śrubę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 W Olkuszu mają komplet 10 tulei za 500zł, to poliuretan o twardości 85sha. Wymieniałem we własnym zakresie. Największy problem to odkręcenie śrub regulujących. Ukręciłem dwie. Więc najpierw zaopatrz się w śruby i jazda. Wymiana jest banalnie prosta. Więcej zabawy z wyciągnięciem starych tulei z jarzma wahacza. Ogólnie polecam, w poprzedniej terenówce zrobiłem na poliuretanie 120tyś km. i autko bez luzów zmieniło właściciela. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
labs4 Opublikowano 13 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Jestem ciekaw jaka jest W Olkuszu mają komplet 10 tulei za 500zł, to poliuretan o twardości 85sha. Wymieniałem we własnym zakresie. Największy problem to odkręcenie śrub regulujących. Ukręciłem dwie. Więc najpierw zaopatrz się w śruby i jazda. Wymiana jest banalnie prosta. Więcej zabawy z wyciągnięciem starych tulei z jarzma wahacza. Ogólnie polecam, w poprzedniej terenówce zrobiłem na poliuretanie 120tyś km. i autko bez luzów zmieniło właściciela. Jestem ciekaw jaka jest wytrzymałość tych poliuretanowych. Rozumiem że 5 tulejek idzie na strone .Myślałem że 4. 2 tulejki na wahacz Na allegro widzę że są takie tulejki po 120 pare zeta za sztukę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Obecnie od kilku tyś. km mam poliuretan z przodu i żadnych luzów. Jak już pisałem wcześniej mając Pajero Pinin zrobiłem 120tyś na poliuretanie czerwonym (chyba 75 sha) i zero luzów. cena jest śmieszna za to samo w gumie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.