Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Chcesz kupić Almerę N15, N16? Zapytaj tutaj


Gość Polinaa
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wg mnie jeśli szukasz oszczędnego autka do jazdy po mieście powinieneś poszukać 1,4 16 Valve Twin Cam. Po mieście w zimie pali w okolicach 7,4-8,2

 

Z tego co zauważyłem to Prusiak szuka n16 a tu wybór silników (benzynowych) jest ograniczony bo dostępne są tylko 1,5 i 1,8. Taka uwaga formalna ...

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co zauważyłem to Prusiak szuka n16 a tu wybór silników (benzynowych) jest ograniczony bo dostępne są tylko 1,5 i 1,8. Taka uwaga formalna ...

 

Dzięki za sprostowanie, N16 nie śledziłem wersji i wyposażenia. Wrzuciłem przykład ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SIę przejmusze kolorami jakbyś kobietą był ;)

Ja? Ja tylko nie chce białego i czarnego ze względów praktycznych zawsze brudny i zawsze nagrzany(czarny)

 

 

na VVTi mnie nie stać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość McAlmera
Może taka (tu chyba też Handelek mały bo FVAT jest)

http://otomoto.pl/nissan-almera-zarejestro...e-C7887588.html

 

lewy przód najprawdopodobniej uderzony - brak oznaczenia modelu po lewej stronie i chyba inny odcień błotnika. Do tego zderzak z przodu po lewej stronie jakiś poszarpany.

 

Wnętrze faktycznie jakieś nieciekawe i pedał gazu wytarty do blachy.

(po za tym brak klawisza przeciwmgłowych na konsoli środkowej - ale może poliftowe miały gdzie indziej)

No i oczywiście zdjęcia "na mokro" :/

Za tą cenę jestem na nie :!!:

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

96000km przebiegu :D:D:D ciekawe kto kierownicę wytarł na blask i gałkę zmiany biegów. Z chęcią bym zobaczył, jak wyglądają wpisy w ks. serwisowej, czy wszystkie nie są jednym pismem/długopisem podpisane.

 

Co do reszty, to fotki na mokro i mało widać :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mlody666
Może taka (tu chyba też Handelek mały bo FVAT jest)

http://otomoto.pl/nissan-almera-zarejestro...e-C7887588.html

 

lewy przód najprawdopodobniej uderzony - brak oznaczenia modelu po lewej stronie i chyba inny odcień błotnika. Do tego zderzak z przodu po lewej stronie jakiś poszarpany.

 

Wnętrze faktycznie jakieś nieciekawe i pedał gazu wytarty do blachy.

(po za tym brak klawisza przeciwmgłowych na konsoli środkowej - ale może poliftowe miały gdzie indziej)

No i oczywiście zdjęcia "na mokro" :/

Za tą cenę jestem na nie :!!:

 

pzdr

 

Też jestem na nie. Auto udeżona na 99% tylko nie wiadomo czy w prawy czy lewy bok bo oba mają różne odcienie no i z jednej strony jest nalepka pod kierunkiem z drugiej nie ma. TEŻ JESTEM NA NIE :diabel2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie, lewy przedni błotnik jest podejrzany że wymieniany/malowany

 

po za tym brak klawisza przeciwmgłowych na konsoli środkowej - ale może poliftowe miały gdzie indziej

 

przeciwmgielne włącza się w dźwigni kierunków, obok włącznika świateł ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość rozmaryn

zasiegam rady u Was... bo ja sie kompletnie nie znam. wiec tak jezeli chodzi o ten samochod >>> http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7869139 <<< dzwonilem do faceta i mowi ze ma nagranego faceta z radomia na jutro po 17:00 i chce mu dac za niego 19700, stoi w pl od grudnia. zmienial pasek rozrzadu mowiac ze to grosze kosztuje wiec nic to go nie kosztowalo, uzasadnil to tez tym ze poprzedni wlasciciel nie zmienial go w ogole. jezeli zas chodzi o ten samochod >>> http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7927125 <<<< to facej podal mi nr VIN gdzie go moge szybko sprawdzic? jest male wgniecenie jak widac na fotach. Chce za niego 20k. o co jeszcze moge spytac?

 

-----

edit

ilu znakowy jest nr vin? bo podal mi 17 znakowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość masterpn

96000km przebiegu :D:D:D ciekawe kto kierownicę wytarł na blask i gałkę zmiany biegów. Z chęcią bym zobaczył, jak wyglądają wpisy w ks. serwisowej, czy wszystkie nie są jednym pismem/długopisem podpisane.

 

Co do reszty, to fotki na mokro i mało widać :/

 

Czy po podpięciu go pod komputer w ASO wyjdzie prawdziwy przebieg jeżeli licznik był przekręcony??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmienial pasek rozrzadu mowiac ze to grosze kosztuje wiec nic to go nie kosztowalo

Jak nie ma na to faktury to i tak po zakupie warto by bylo zmienic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość rozmaryn
zmienial pasek rozrzadu mowiac ze to grosze kosztuje wiec nic to go nie kosztowalo

Jak nie ma na to faktury to i tak po zakupie warto by bylo zmienic.

wiem, pewnie to uczynie. problem w tym ze nie wiem na ktory sie zdecydowac, ktory jest lepszy. ja nie widze roznicy pomiedzy nimi , wyposazenie niby to samo, jednak na tym z belgii nie ma znaczka dci.. co mnie zaciekawilo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość rozmaryn

szukalem u siebie w miescie i nie ma zadnej almery wkomisach jak i na gieldzie. nie wiem czy da sei znalesc samochod po atrakcyjnej cenie nie od handlarza...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mlody666
szukalem u siebie w miescie i nie ma zadnej almery wkomisach jak i na gieldzie. nie wiem czy da sei znalesc samochod po atrakcyjnej cenie nie od handlarza...

 

Nie bójmy się aż tak handlarzy, po prostu auto trzeba dokładnie sprawdzić, bo niby co w komisie to nie od handlarza albo na giełdzie. Czasy są takie że większość aut jest właśnie od nich. Ja kupiłem od handlarza i wszystko ok - auto nie było picowane i sam mi pokazał zarysowanie na lakierze a to co chciał ukryć znalazłem sam i negocjacje cenowe były ok bo zjechał trochę ponad 1000 zł.

 

Co do aut z Belgii to nie polecam bo będą bez dywaników i płyny wszystkie na minimum. Belgowie nie bardzo dbają o samochody i przy sprzedaży wszystko wymotują - nawet trójkąt ;) Ale mechanicznie bez większych zastrzeżeń. Wiadomo parę rzeczy jest do zrobienia no ale auto ma już 12 lat - nie ma cudów (pisze o sobie :D )

 

Tak wiec handlarz czemu nie - nie każdy to złodziej, auto z Belgii - wolał bym z niemiec a nawet z Włoch :mikolaj:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość rozmaryn
szukalem u siebie w miescie i nie ma zadnej almery wkomisach jak i na gieldzie. nie wiem czy da sei znalesc samochod po atrakcyjnej cenie nie od handlarza...

 

Nie bójmy się aż tak handlarzy, po prostu auto trzeba dokładnie sprawdzić, bo niby co w komisie to nie od handlarza albo na giełdzie. Czasy są takie że większość aut jest właśnie od nich. Ja kupiłem od handlarza i wszystko ok - auto nie było picowane i sam mi pokazał zarysowanie na lakierze a to co chciał ukryć znalazłem sam i negocjacje cenowe były ok bo zjechał trochę ponad 1000 zł.

 

Co do aut z Belgii to nie polecam bo będą bez dywaników i płyny wszystkie na minimum. Belgowie nie bardzo dbają o samochody i przy sprzedaży wszystko wymotują - nawet trójkąt ;) Ale mechanicznie bez większych zastrzeżeń. Wiadomo parę rzeczy jest do zrobienia no ale auto ma już 12 lat - nie ma cudów (pisze o sobie :D )

 

Tak wiec handlarz czemu nie - nie każdy to złodziej, auto z Belgii - wolał bym z niemiec a nawet z Włoch :mikolaj:

 

dzieki za odpowiedz. bardzo mi pomogla, bo ja np nie wiedzialem ze w Belgii sie tak traktuje samochody ;) ten z niemiec zmienial pasek wiec cos musialo byc z nim nie tak... prawdopodobnie. Oczywiscie ze z kazdym samochodem pojade na stacje diagnostyczna gdzie mi wszystko powinni pokazac, posataram sie tez wziac mechanika..Trzeba niestety liczyc na troche szczescia wiadomo. Bede czekal do jutro i zobacze co wyjdzie z tego przyjazdu goscia z Radomia po ta fure ;) dzieki za pomoc jak cos jeszcze wymyslicie piszcie bo wiecie jak to jest czekac na swoj wymarzony samochod ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy po podpięciu go pod komputer w ASO wyjdzie prawdziwy przebieg jeżeli licznik był przekręcony??

 

Też miałem taki dylemat i w serwisie powiedzieli mi ,że nie ma szans, ale gość pisze, że jest książka, więc może faktycznie ma tyle przejechane.

 

Auto ogólnie wygląda nieźle. Nie widać ,żeby było gdzieś uderzone, wszystkie elementy są

dobrze spasowane. Bogate wyposażenie - nie dostaniesz takiego w autach kupionych w polskim salonie. Dodatkowo - wersje z 4 poduszkami miały aktywne zagłówki. Według mnie oferta godna zainteresowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Phaeton

Witam! otoz jestem nowy na forum wiec hello everybody ! chcialbym sie podpiac pod temat z pytaniem. otoz chce nabyc nissan almera badz 100nx z silnikiem sr20de.. a z racji ze co tydzien bywam w niemczech natknolem sie na almerke gti w dobrym stanie.. papiery itp jest. tlyko ze leby bok(blotniki ma obite) foto nie mam nietety ale generalnie chce to wymienic... i czy czesci od innych wersji silnikowych beda pasowac? i jak to wyglada z kosztami.. bo moge na naprawy przeznaczyc 1 gora 1,1 tys zl.. z blacharki jest do wymiany tylni i przedni blotnik oba lewe.. musze zajrzec do srodka czy tam jest ok czy nie sie nie poprzestawialo...

 

pozdrawiam

 

EDIT: jest to N15 coupe / hatchback(jak zwal tak zwal:P)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mlody666

blachy w GTI są takie same jak w innych N15, z przednim błotnikiem nie będzie problemu bo dostępne są nawet nowe zamienniki, gorzej z tyłem - albo ćwiartka do kupienia na allegro albo klepania szpachla i malowanko. Watpie żeby cały bok dało się dobrze zrobić za 1000zł. Łatanie dziury po nożu i malowanie maski kosztowało mnie 400zł no ale zrobione jest idealnie w dobrej firmie :sylwester:

 

Dziwie się trochę że skoro masz ograniczone środki chcesz kupować GTI bo ta wersja oczywiście będzie droższa, swoje spalić musi a zgazowanie tego motoru uważam za grzech i psucie auta :diabel2:

 

Mając mało kasy a szukając osiągów kupił bym zadbane 1.6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście najważniejsze pytanie - ile musiałbyś zapłacić za auto- wtedy wiadomo co warto robić - a 1000 zł na naprawę to :P mało!

 

Rozmaryn, a dlaczego właśnie szukasz almy 1,5 dci?

Nie mówię, że to zły, czy dobry wybór, ale dlaczego chcesz taką kupić?

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Phaeton
blachy w GTI są takie same jak w innych N15, z przednim błotnikiem nie będzie problemu bo dostępne są nawet nowe zamienniki, gorzej z tyłem - albo ćwiartka do kupienia na allegro albo klepania szpachla i malowanko. Watpie żeby cały bok dało się dobrze zrobić za 1000zł. Łatanie dziury po nożu i malowanie maski kosztowało mnie 400zł no ale zrobione jest idealnie w dobrej firmie :sylwester:

 

Dziwie się trochę że skoro masz ograniczone środki chcesz kupować GTI bo ta wersja oczywiście będzie droższa, swoje spalić musi a zgazowanie tego motoru uważam za grzech i psucie auta :diabel2:

 

Mając mało kasy a szukając osiągów kupił bym zadbane 1.6

 

 

chodzi o to ze za takie same pieniadze mam 100nx >< bez zadnych napraw ale starszy rocznik ..

 

po drugie... chyba nie myslisz ze chce kupic sr20de po to zbey go gazowac?! nigdyyy....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mlody666
chodzi o to ze za takie same pieniadze mam 100nx >< bez zadnych napraw ale starszy rocznik ..

 

po drugie... chyba nie myslisz ze chce kupic sr20de po to zbey go gazowac?! nigdyyy....

 

Nie no spokojnie nie chciałem nikogo urazić tylko po prostu założyłem że skoro masz mało na naprawę to masz też mało na eksploatację stad ten gaz :D

 

Powiem tak: GTI na pewno jest praktyczniejsze i wygodniejsze no i nowsze. 100NX mi osobiście się za bardzo nie podobały - wolał bym naprawić GTI ale to już co kto lubi. Jednego jestem pewien za 1000 złotych nie zrobisz dobrze blacharki jeżeli uszkodzony jest cały bok. Sam błotnik przedni kosztuje nowy około 150 złotych (zamiennik) do tego lakierowanie tego elementu pewnie ze 400 to na zrobienie tyłu juz naprawdę mało zostaje. Dobrze by było jakieś foty zobaczyc żeby ocenić skalę zniszczeń. Poza tym zawsze trzeba mieć na uwadze że podczas naprawy coś może jeszcze wyskoczyc nowego :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przód odkręcasz i zakładasz nowy polakierowany. A tył trzeba spawać i jest więcej zabawy. Wiec imho 1000zl to stanowczo za mało na taką naprawę. Dobry lakiernik liczy 300-350zł za jeden element (lakierowanie), błotnik nowy zamiennik/ używany oryginał coś koło 200zł... pogadaj z jakimś lakiernikiem ile za zrobienie tych dwóch błotników by wziął.

 

Pamiętaj, żeby jeszcze sprawdzić progi (ja za zrobienie dwóch zapłaciłem 1000zł) i komorę bagażnika (zwłaszcza w pobliży amortyzatorów + nadkole od bagażnika) bo tam lubi się pojawiać rdza - więc jeśli było by jeszcze to do robienia to kolejna wydana "złotówka".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...