Teres Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Zerknijcie proszę krytycznym wzrokiem http://otomoto.pl/nissan-almera-C7986347.html Nie widać nic niepokojącego na pierwszy rzut oka. Ciekawe jak wygląda prawy przód, silnik no i właściciel nie wspomina, że jest bezwypadkowy. Powinna być książka, bo nie jest sprowadzany, więc można zadzwonić/podjechać do ASO gdzie miał przeglądy 1.http://moto.allegro.pl/it...8_2001r_5d.html chyba spoko 2.http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C7359109 jakoś kiepsko spasowana tylna klapa z lewym błotnikiem, inny odcień srebrnego na małym fragmencie pod lewą lampą 3.http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C7734168 Firmówka, przebieg mało realny na firmówkę, ale kto wie. 4.http://moto.allegro.pl/item566371433.html nie widać nic zniechęcającego 5.http://moto.allegro.pl/it...san_almera.html Też chyba ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADAM85 Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Zerknijcie proszę krytycznym wzrokiem Poduchy - zaślepki wyglądają podejrzanie - jakoś kiepskie spasowanie, a ta kierowcy inny odcień. U mojego taty w n16 tak nie jest. Przód generalnie wygląda ok. [ Dodano: Czw 05 Mar, 2009 20:08 ] 1.http://moto.allegro.pl/it...8_2001r_5d.html tak na szybko, to ta pierwsza najlepsza - auto od pasjonata i kogoś kto nie oszczędzał, ale ..lubiącego spalić gumę :diabel2: tak jak ja - na pierwszy rzut oka. Dobrze ponegocjować i felgi i opony dorzuci za parę złotych - cb kupisz sam :diabel2: . Inne almy też ok.. ale sobie wziąłbym pierwszą. Ten sedan też jest w porządku, ale różnica w cenie znaczna...więc chyba nie warto. Czyli negocjować, oglądać i brać nr 1 !!! Pozdrawiam [ Dodano: Czw 05 Mar, 2009 20:15 ] A zerknij na tą - ciągle na nią patrzę i bardzo mi się podoba.. oprócz tapicerki Mój ojciec ma w tym kolorze i uważam, ze bardzo ładnie się prezentuje http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7908927 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wik Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Co sądzicie o poniższych almerkach? 1. http://moto.allegro.pl/it...8_2001r_5d.html tylko co w niej robią lampy po liftingu (ciekawe czy jakaś nie walona czasem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 ciacho napisał/a: Co sądzicie o poniższych almerkach? 1. http://moto.allegro.pl/it...8_2001r_5d.html tylko co w niej robią lampy po liftingu (ciekawe czy jakaś nie walona czasem) Napisał, że wymieniał, bo chciał ksenony i że oryginalne lampy ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rozmaryn Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Rozmaryn, a dlaczego właśnie szukasz almy 1,5 dci?Nie mówię, że to zły, czy dobry wybór, ale dlaczego chcesz taką kupić? Pozdro poniewaz zakochany jestem od dluzszego czasu w almerze... chcialem disla bo jest oszczedny, na wieksze silniki mnie nie stac bo wysokie oc z reszta uwazam ze wiekszy mi nie jest potrzebny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Phaeton Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 chodzi o to ze za takie same pieniadze mam 100nx >< bez zadnych napraw ale starszy rocznik .. po drugie... chyba nie myslisz ze chce kupic sr20de po to zbey go gazowac?! nigdyyy.... Nie no spokojnie nie chciałem nikogo urazić tylko po prostu założyłem że skoro masz mało na naprawę to masz też mało na eksploatację stad ten gaz Powiem tak: GTI na pewno jest praktyczniejsze i wygodniejsze no i nowsze. 100NX mi osobiście się za bardzo nie podobały - wolał bym naprawić GTI ale to już co kto lubi. Jednego jestem pewien za 1000 złotych nie zrobisz dobrze blacharki jeżeli uszkodzony jest cały bok. Sam błotnik przedni kosztuje nowy około 150 złotych (zamiennik) do tego lakierowanie tego elementu pewnie ze 400 to na zrobienie tyłu juz naprawdę mało zostaje. Dobrze by było jakieś foty zobaczyc żeby ocenić skalę zniszczeń. Poza tym zawsze trzeba mieć na uwadze że podczas naprawy coś może jeszcze wyskoczyc nowego no oczywisice ze "klamerki" gti sa lepsze niz 100nx.. nx ma dziwny przod co prawda ale tu chodzi o wnetrze(czyt. slinik) wlasnie sie zastanawiam co tu poczac .. w piatek w nocy jade do de.. przyjze sie mu dokladniej wyglada to tak jakby ktos mu pociagnol po boku , ominol drzwi i znow zderzak pociagnol.. powgniatane.. zajze w bagaznik, progi i komora silnika.. jest bedzie si.. sporobuje sie nia przejechac.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość barto691 Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Witam! Przymierzam się do zakupu almerki z rocznika po 98. Wczoraj oglądałem jeden egzemplarz rocznik 98, 1.6 silnik, w trzech furtkach, klimatyzacja, el. szyby, el. lusterka, 4 poduchy (podobno), abs (też podobno), od kierunkowskazami oznaczenie „emotion”. Auto sprowadzone świeżo z Niemiec, w cenie przystępnej 8300 do negocjacji. Wczoraj miałem niestety mało czasu na obejrzenie auta i pewne rzeczy nasunęły mi się dopiero jak wróciłem do domu. Mam więc do Was trzy pytania. Nie ma problemu żeby samochód obejrzeć jeszcze raz po weekendzie pod warunkiem, że będzie sens tzn. odpowiedzi na Wasze pytania nie odstraszą mnie od tego samochodu 1. Czy możliwe jest aby almera z takim wyposażeniem mogła nie mieć abs-u? Co prawda na szybie klapy bagażnika jest naklejka oznaczająca abs (co prawda mam teraz podejrzenia, że klapa była wymieniana - to pewnie z szyba), jest kontrolka na zegarach ale w trakcie jazdy przy gwałtownym hamowaniu ani nie słyszałem żeby pracował abs (brak jakiegokolwiek stuku) ani nie czułem "bicia" na pedale hamulca. Ponieważ nie przewidywałem takiej opcji to nie sprawdzałem wcześniej na necie gdzie pod maską siedzi pompa abs-u, to i nie wiedziałem gdzie jej wczoraj szukać. Jak dla mnie zachodzi możliwość, że abs był w tym aucie ale ktoś go celowo odłączył bo coś nie działało a kontrolkę to pewnie da się obejść. 2. Po zajrzeniu pod wykładzinę do bagażnika moją uwagę przykuła jakaś belka - jakby wzmocnienie przykręcona do podłogi i dodatkowo uszczelnione-przyklejone silikonem. Belka przymocowana jest w poprzek bagażnika, prawie na całej jego szerokości. Belka zamontowana jest na wysokości tylnej kanapy tak, że część tej belki znajduje się pod tylna kanapą. Może nie zwróciłbym na to uwagi ale belka ta była w innym kolorze niż cała reszta podłogi w bagażniku, co jak dla mnie może świadczyć o tym, że to coś nowego a nie fabrycznego. Samochód jest czarny, podłoga w bagażniku również czarna a ta belka jakaś taka beżowa. Może mi ktoś powiedzieć co to jest i czy fabrycznie jakieś takie wzmocnienie istnieje? Ewentualnie czy może ktoś wrzucić zdjęcie swojego bagażnika bez wykładziny? 3. Czy wychodziły jakieś almerki w trzech furtkach bez wycieraczki tylnej szyby? W tej, którą oglądałem nie było na tylnej klapie ani wycieraczki ani napisu almera ani znaczka nissana. Niestety nie zastanawiałem się nad tym oglądając samochód tylko dopiero w domu mnie "natchnęło". Kojarzy mi się, że w miejscu w, którym montowane jest ramię wycieraczki naklejona była jakaś naklejka. Najprościej było by to sprawdzić na miejscu, "macając" naklejkę czy czasem nie ma pod nią dziury no ale w tej chwili jest to nie wykonalne. Podsumowując więc czy jest opcja, że fabrycznie nie było wycieraczki? Właściciel mówi, że po sprowadzeniu samochodu do Polski nic przy nim nie robił (co może być prawdą ale nie wiadomo co się działo z samochodem w Niemczech ). Jak pozbierałem sobie do kupy te trzy pytania to zacząłem się zastanawiać czy samochód nie był bity w tył, co tłumaczyło by np, że: 1. awarię abs-u , przy kraksie mógł np. pójść czujnik do abs-u, to ktoś po prostu odłączył abs a kontrolkę na zegarach pewnie można obejść. 2. ta dziwna belka w bagażniku, może została zamontowana żeby ukryć jakieś ślady po kraksie. 3. brak wycieraczki, może uderzenie było na tyle mocne, że ktoś wymienił klapę od bagażnika, stara wycieraczko może ucierpiał przy strzale a nowa klapa była bez ramienia wycieraczki. Niestety wczoraj miałem za mało czasu i nie posprawdzałem szyb czy maja te same numery - mogę to zrobić przy następnych oględzinach. 4. Na co jeszcze ewentualnie zwrócić uwagę, gdbymy pojechał oglądać auto jeszcze raz? z góry dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam barto691 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mlody666 Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 No to na wstępie powiem że z Twojego opisu wynika że auto było ewidentnie bite w tył i to mocno: po pierwsze wszystkie elementy w bagażniku powinny mieć taki sam kolor (nie wiem o jaką belkę Ci chodzi ale u mnie zadnej nie widac tak na wierzchu Po drugie brak wycieraczki - każdy htb ma tylną wycieraczkę Po trzecie brak oznakowań z tyłu. Co do pompy ABS to powinna być zamocowana pod maską przy prawym kielichu amortyzatora (taka metalowa puszka z kilkoma gumowymi wężykami mocowana bezpośrednio do blachy przy kielichu). Jak jej nie ma to nie ma ABS, jak jest to abs zdechnięty. Ja bym tego auta nie brał z uwagi na walony tył i na dodatek z tego co piszesz marnie zrobiony (dla pewności można jeszcze obejżeć spawy podłogi bagażnika) No i to ze auto było konkretnie bite tłumaczyło by jego niską cenę. Co do poduszek to zwróc uwagę na spasowanie osłon od nich - wszystkie przerwy powinny być równe zarówno na kierownicy jak i nad schowkiem pasażera. W almerach N15 nalezy jeszcze przy oglądaniu zwrócic uwage na progi (charakterystyczne łączenia), i tylne nadkola - czy nie wychodzi rdza. Obejżyj też dokładnie podszybia zwłaszcza tylnej szyby i miejsce pod spryskiwaczem tylnej szyby czy nie ma śladów korozji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość patriot Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 barto691, odnosnie drugiego pyt. Belka jest jako wzmocnienie standardem. Jest szara o ile dobrze pamietam i mocowana tak jak napisales. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TomK Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Tak jak piszesz to klapa najpewniej byłą wymieniana skoro jest brak wycieraczki, emblematów. Ale mogło to być zrobione z dwóch powodów. 1. Walona w tył 2. Ktoś chciał mieć gładką klapę i pozbył się znaczków i wycieraczki (znam kilka osób które tak zrobiły). Odnośnie ABS to pamiętaj, że włącza się on dopiero powyżej jakieś prędkości - chyba 30km/h. A zablokowało Ci koła jak hamowałeś? jeśli nie to może dlatego go nie czułeś Jeśli mówisz o takiej belce na wysokości amortyzatorów lub nawet bliżej kanapy tylnej to takie coś na 1000% było - przynajmniej w hatchbackach. Ukryte to jest pod wykładziną bagażnika i jest w innym kolorze niż nadwozie. Wg mnie to jest usztywnienie karoserii. Sprawdź dokładnie ten ABS i obejrzyj tył - od spodu również. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość uchmanek Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Ja tylko dodam, ze w N15 abs dziala dość cicho (w porównaniu do np: N16). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mlody666 Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 To ja już wiem o która almę chodzi: LINK To cofam to bicie patrząc na ogólny "tuning" pewnie ktoś chciał wygładzić klapę. Osobiście jednak i tak trzymał bym się z dala od chałupniczo tuningowanych aut Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TomK Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Mlody666 masz rację. Widać, że dołożony zderzak od GTI (co prawda bez dokładki) i tylna klapa wygładzona. Samochód ogólnie bardzo ładnie się prezentuje - szkoda tylko że fotki z mokrym lakierem. Zastanawiają mnie tylko dwie rzeczy gdzie jest włącznik halogenów (chyba że po lifcie gdzieś go przenieśli) i te 4 poduchy:) Z tego co wiem są dwie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mlody666 Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 TomK, Po lifcie halogeny włącza się z tego co wiem przy kierownicy. I zgodzę się ze z zewnątrz wygląda to nieźle na fotkach ale nie wiadomo kto to rzeźbił i jak więc żeby te "mody" nie wyszły po zakupie bokiem. nie oszukujmy się to jest 11sto letnie auto i w razie odpukać awarii seria daje pewność ze nie będzie problemów z naprawą. Ewentualnie dokłada wiedza co i jak tam jest pomieszane. Dodam jeszcze że wnętrze wygląda na dość zajechane no ale może wystarczy wyczyścić A co do tej belki to nie bardzo wiem o co chodzi ale jak o ta co jest widoczna po podniesieniu wykładziny i zajrzeniu pod plastik pod klapą to to akurat powinno tam być i może mieć inny kolor. Ale z opisu wywnioskowałem ze chodzi o coś widocznego na pierwszy rzut oka po podniesieniu tej podłogi z dykty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha jr Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Widać, że dołożony zderzak od GTI Zderzak wcale nie jest dokładany! Mam prawie identyczną Almerę tyle że 1.4 (wersja Motion, 1.6 były Emotion) i wygląda dokładnie jak ta! Zderzak też mam taki sam i spoiler z tyłu ze światłem stop. Tylko w zderzaku nie ma jednego halogenu A jeśli chodzi o boczne poduchy to są w fotelach. Na tym zdjęciu widać na górze fotela "metkę" airbag: Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TomK Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Ok już wiem z tymi zderzakami Myślałem że takie były tylko w GTI ale po przejrzeniu paru opisów autek wyszło że to są zderzaki po lifcie do GTI, SR i motionów Z tymi poduchami to sie akurat czegoś nowego dowiedziałem jutro sprawdzę u siebie czy nie mam takich wszywek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rozmaryn Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 no i witam, kupilem ta almere co pokazywalem. okazalo sie ze byla uderzona pewnie lekko bo wszystko wyglada dobrze jedynie obluzowany zderzak i lamka lekko sie rusza. powiem wam ze jechalem ta alemra z 200 km dzisiaj i jestem bardzo zadowolony z jazdy jak i spalania. jedynie niepokoi mnie jedno, mianowicie jak stoje powiedzmy na swiatlach i dziala sobie nawiew to czuje troszke spaliny.. czy to normalne? bo jak to cos powaznego to sie potne chyba ;D oczywiscie mi zjechal z ceny za usterki. n16 1.5 dci taka jak ta http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7869139 (mojej juz nie ma na aukcji) |Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość uchmanek Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 To nie jest normalne. Zobacz wątek w tuningu na temat egr, może to jest przyczyną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość neotec Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Szukam dla siebie Japońca z lat 2001 do 2003. Coś nieco mocniejszego, tak min. 1.6 do 1.8 w benzynie, raczej SEDAN. Do wydania 26 do max 28 tyś zł. Biorę pod uwagę: - Corolla 1.6 E12 Sedan - 2001-2002r. - Avensis I 1.8 - 2001-2002r. - Almera N16 1.8 Sedan - 2002 - 2004r. - może jeszcze Mazdę 323/F tego nie znam zupełnie - może Civic - ale to nadwozie z lat 200X mi nie bardzo pasuje. Almera wypada najlepiej cenowo, ale chyba najbardziej awaryjna z przedstawionych. Jeśli się mylę to mnie poprawcie. Na co zwrócic uwage w podanych rocznikach? Tu kilka autek które wpadły mi w oko, jeśli któreś z nich wyda się wam interesujące to też proszę o info: http://otomoto.pl/nissan-almera-C7993011.html http://otomoto.pl/nissan-almera-1-8-16v-sa...l-C7846277.html http://otomoto.pl/nissan-almera-salon-seda...a-C4805754.html http://otomoto.pl/nissan-almera-C7949147.html http://otomoto.pl/nissan-almera-1-8-krajowy-C6840761.html http://otomoto.pl/nissan-almera-salon-pols...e-C7880281.html http://otomoto.pl/nissan-almera-visia-C7735551.html http://otomoto.pl/nissan-almera-krajowa-C7376695.html A na koniec Corollka: http://otomoto.pl/toyota-corolla-sol-C7427039.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitram Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 ja z tego co zaprezentowałeś ja wybrał bym Corolle, kolor taki sobie ale auto naprawdę super, (używam na co dzień) jeżdżę wersją z silnikiem 1,4 ma już ponad 200 k przejechane ale sprawuje się idealnie, olej i płyn w spryskiwaczu się wymienia i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADAM85 Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 A nie myślałeś nad tym autem http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8009584 Obuć go w piękne felgi 16'' i wygląda i jeżdzi super. MAteriały bardzo dobrej jakości. BOSKA KIEROWNICA MOMO - jechałem dwoma i 1,6 i 2,0 - 1,6 za słaby, a 2,0 w sam raz 100% Japończyk. Chyba sam bym takim jeździł gdyby nie auto służbowe. Cena ok. Spalanie nie będzie małe - koło 9 litrów średnio. do 100 km/h w 10 s. Tyle że to nie sedan..... Konstrukcja z 2003 roku, więc zakładam, że jest bezpieczny. CO TY NA TO??????????????? a osobiście wolę almerę 1,8 niż corolle 1,6 Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rozmaryn Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 To nie jest normalne. Zobacz wątek w tuningu na temat egr, może to jest przyczyną. gdzie moge znalesc ten dzial? znalazlem jedynie dzial tuning optyczny, szukalem tez na forum ERG ale jakos opornie mi to idzie :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość uchmanek Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 rozmaryn: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=2826 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość t_s Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Czolem Klubowicze, Po pierwsze to "Dzien Dobry" jako ze jest to moj pierwszy post na forum. Nosze sie z zamiarem kupna auta i na placu boju pozostalo kilku konkurentow - jednym z nich jest Almera N16. Prosilbym Was o pomoc w wyborze silnika, ktorego powinienem szukac. Na pewno wiem ze nie bedzie to 1,5 dci. Juz nie pamietam gdzie wyczytalem, ze 1,8 jest najgorsza z dostepnych opcji i ma tendencje do zjadania oleju. Z kolei przy benzynowym 1,5 pojawia sie watpliwosc, czy radzi sobie z tym autem. Zostaje jeszcze 2,2D - czy poratowalibyscie kilkoma poradami co do tych trzech jednostek, ew. skierowali do odpowiednich dzialow? Z uwagi na ograniczenia budzetowe bedzie to pewnie rocznik 2001-2003. Samochod uzytkowany ok 2kkm miesieczne, glownie dojazdy do pracy po miescie ale rowniez sporo weekendowych wypadow do 300km, ze dwa razy w roku dalsza trasa (kilka tys km). Jezdze raczej dynamicznie - nie oznacza to checi wygrania kazdego startu spod swiatel, raczej czeste wykonywanie manewru wyprzedzania na trasie. Dzieki za podpowiedzi Tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Asahi Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Na pewno wiem ze nie bedzie to 1,5 dci. Szkoda bo to jedna z najbardziej udanych konstrukcji Renaulta. Z uwagi na ograniczenia budzetowe bedzie to pewnie rocznik 2001-2003. Jeśli jest tak jak piszesz poszukaj Almery rocznik 1999 - w silniku beznynowym 1,4 lub 1,6 będziesz bardzo zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.