grucha jr Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 PS. Dodam jeszcze że Almerka z silnikiem 1.4, po włączeniu klimy strasznie zaczyna mulić. Jest to baaardzo odczuwalne -aż do tego stopnia, że podczas wyprzedzania wyłączam na ten moment klimatyzacje. To kolejny "silny" argument na rzecz zakupu jednostki 1.6 Potwierdzam! I jak mam coś wyprzedzić to też klime wyłączam Szukaj 1.6 albo GTI! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karamba80 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 czy to jest sedan? czy VIN zaczyna się na J...... Sorry,zapomnialem - 3D,hatchback. Czy na J to jeszcze nie wiem, ale wiem, ze tego wlasnie powinienem sie spodziewac. Bardzo prosze o jakies wskazowki w pozostalych kwestiach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutek Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Gdybym miał wybór to kupowałbym 1.6 lub 2.0. Mam 1.4 i mimo że jednostka jest we wzorowym stanie to przy pełnym obciążeniu i pracującej klimie jest słaba. Nie oszczędzam silnika bo i po co? Sekwencja podaje 10l LPG/100km w mieście ale czy 16,50zł za 100km to dużo? Nie wydaje mi się W trasie nie odczuwam w zasadzie słabości silnika, jak się rozpędzi do 110 to w 8l LPG się mieszczę a w razie czego do 150 spokojnie się dokręca dalej to już strach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Belzebub Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 a w razie czego do 150 spokojnie się dokręca dalej to już strach Święte słowa, u mnie też powyżej 140km/h dziewczyna zaczyna nerwowo na mnie spoglądać i wymykają się jej "różne epitety" w moim kierunku haha Przy okazji 140u trzeba też trochę potrenować krzyki, bo normalnie rozmawiać już się nie da tak głośno (nie tyle silnik, co pęd powietrza, nawet oponki zafundowałem ciche). "Ten typ tak ma". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADAM85 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Odnosnie`obrotow Ja mialem 1,4 75 koni i krecilem zawsze do 5 i czesto do 6,5-6,8 obr. ani mi przez mysl nie przeszlo ze to mogloby zaszkodzic silnikowi. zrobilem w tym stylu 50 000 km do 218 000 - i nic nie padlo - wiec nie zamulajcie tylko jexdzcie jak ludzie. obecnie diesla zdarza mi sie podkrecic do 4500 i ognia ......... :diabel2: :diabel2: :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafi1990 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 - zakatujesz auto, przy tej prędkości to 3 bieg co najwyźej. chyba w nowoczesnym dieslu na 3 biegu 50km/h smeru napisz mi tylko jaki jest sens trzymania samochodu na obrotach jeżeli chcesz jechać okładane 50 czy 60 km/h :?: jeżeli jadę na 4 biegu 60km/h mam coś przy 2tys. obrotów... wrzucam na 5 i mam 1,5tys i cały czas utrzymuję tą prędkość... jeżeli chce przyśpieszyć to nie na 5 czy nawet 4 tylko wrzucam 3 i jazda... kolega zrozumiałem przesłanie.. chodzi aby obroty podczas jazdy nie spadały poniżej 2,5tys obrotów nie mówię że wysokie obroty szkodzą silnikowi (bo tak nie jest) ale po co bez powodu kręcić silnik :?: napisze mi ktoś czym niby grozi taka jazda :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość macin Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 Odpowiedź na moje pytanie moze przydać się przyszłym kupującym. Nie mogę się doszukać, czy Almera z 2003 roku 1.5i benzyna posiada kable WN (zapłonowe). Gdzieś mi się obiło że część Almer ma cewki nad świecą i nie mają takich kabli. Proszę o informację, bo nie mogę się tego doszukać. Zdjęcia dodam jak zrobię, na razie jest wymyty :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość danstan Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 Gdzieś mi się obiło że część Almer ma cewki nad świecą i nie mają takich kabli. Witaj W Almerach N16 z silnikami QG15 i QG18 nie ma kabli wysokiego napięcia. Cewki zapłonowe są oddzielne dla każdej ze świec i zasilane niskim napieciem (jeden przewód). Cewka po osadzeniu na świecy jest przykręcana jedną śrubą do pokrywy zaworów (o ile dobrze pamiętam). Pozdrawiam życząc miłego dnia :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dawidofff89 Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 Witam serdecznie Właśnie sprzedałem swoje autko ( Vectra A ) i nadszedł czas, aby kupić coś lepszego i ładniejszego. Zastanawiam się właśnie nad Almerką, Primerka już raczej większe autko no i te silniki 1.6 i 2.0 już troszkę palą, zwłaszcza w gazie. Co byście powiedzieli o tym modelu Almerki:: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8566838 Wg. z tą bezwypadkowością nie ściemnia, tak myślę i widać to na zdjęciach ( dopasowane elementy, przy silniku cała blacha raczej nie czysta itp. ) ale zastanawia mnie ta pokrywa od głowicy... co ona taka czysta i ładniutka? Może planowanie głowicy albo coś takiego, coś gorszego? Co sądzicie o tym autku? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADAM85 Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 Autko wygląda ok. Cenę trzeba zbić - 11300-11700 można dać. silnik trzeba odpalić i osłuchać. łańcuszek może zadzwonić przez 1-3 sekundy a potem cisza. A silnik - jeśli auto z importu to raczej 1,4 74 koni / lub 1,6 90 koni. powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha jr Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 A silnik - jeśli auto z importu to raczej 1,4 74 koni / lub 1,6 90 koni. Jeśli importowana z Niemiec... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dawidofff89 Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 No właśnie się troche zdziwiłem jak przeczytałem moc silnika i jaki to silnik Tylko że jednak odstrasza mnie ta pokrywa ;/ nie lubię jak ktoś już grzebie przy aucie tym bardziej w tych sprawach od głowicy, wałków, zaworów. Właściciel nigdy prawdy nie powie, tylko właśnie jak piszesz ADAM trzeba posłuchać silnika jak chodzi, ale czasami są ukryte wady co nie da się ich wykryć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADAM85 Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 Pamiętam w moim pierwszym sunny (pierwsze auto) z silnikiem 1,4 była planowana głowica i na wolnych obrotach łańcuszek rzężolił raz na jakiś czas. coś tam się ocierało czy cuś... zrobiłem koło 50 000 tys i nic się nie posypało, obecnie auto ma ponad 210 tys km i jest ok. Przy kupnie drugiego już byłem na to wrażliwy i w almie było ok. Powiem szczerze, że moja zielona - to był super egzemplarz - żyletka.. a jeszcze jak wspomnę gdzie mnie zawiozła to naprawdę "szacuneczek" Prosta zasada, jak nie pasuje... szukamy dalej. A do jakiej kwoty szukasz autka? Nie bierzesz pod uwagę n16? Wiem, że ma swoje wady, ale zawsze to mocniejsza konstrukcja - znaczy bezpieczniejsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dawidofff89 Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Zgodzę się z Tobą, że jak coś mi nie pasuje to szukam dalej poszukam sobię jeszcze jakiś innych egzemplarzy... Hm.. niestety n16 to już nie mój portfel ja szukam czegoś najwyżej do 12-13 tys. Miałem Vectrę więc dużo razy się zraziłem i teraz bardzo uważam przy kupnie auta. Myślałem o Primerze, ale jednak Almerki chyba powinny mniej palić. Znajomy ma właśnie Almereczkę w gazie 1.4 i mówi że czasami przy nawet ostrej jezdzie to do 10 litrów można się zmieścić, Primerką już nie da rady ;/ A który motor byście ewentualnie proponowali do gazu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADAM85 Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 i 1,4 i 1,6 da się zagazować. Ja cisnąłem moją niemiłosiernie i nigdy nie spaliła więcej jak 8,2 pb. przy normalnej jezdzie do 7 litrów. Nie wiem czy warto gazować. Chyba, że robisz 20 000 km rocznie... po Polsce. Ale.... to Twoja decyzja Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dawidofff89 Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Właśnie rozmawiałem z osobą która także ma Almerkę tylko w benzynie, 1.4 i mówi że przy spokojnej jedździe to mozna zmieścić się w 6,5 Pb więc już tym bardziej będe się rozglądał nad Almerką w Pb a jak się trafi w LPG to też nie będe płakał ;P A kolega widzę, że nawet nie daleko mnie mieszka, że tak powiem bo ja to Sieradz Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 1.4 i mówi że przy spokojnej jedździe to mozna zmieścić się w 6,5 Pb W primerze tez jest to wykonalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha jr Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Właśnie rozmawiałem z osobą która także ma Almerkę tylko w benzynie, 1.4 i mówi że przy spokojnej jedździe to mozna zmieścić się w 6,5 Pb Nie wiem gdzie ta osoba jeździ, bo u mnie w 1.4 spalanie po Warszawie wynosi ok 9.5l Pb. Fakt że mam felgi 16, opony 195/50 i nie lubię się człapać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Asahi Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 moim zdaniem 6,5 pb to wynik który kwalifikuje sie na trasę lub co najwyżej na tryb mieszany mam wrażenie że to podawanie spalania przez kierowców to tak jak podawanie wymiarów złapanych ryb przez wędkarzy - czyli pobożne życzenia ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Wiarygodne wyniki macie tu http://www.autocentrum.pl/spalanie/ albo tu http://www.spritmonitor.de/en/ Cudów w dobrze pracującym silniku nie będzie bo to zależy głownei od masy auta a potem od stylu jazdy oraz szerokosci opon itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kudys25 Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Witam szukam dobrej N15, mam pytanie czy ktoś oglądał już tą almerke http://moto.allegro.pl/item620463479_nissa..._abs_klima.html , co myslicie o przebiegu, nie za duży? Jeszcze jej nie widziałem ale mam zamiar jechać ją obejrzeć i chciałem się dowiedziec przed czy na miejscu nie spotka mnie jakaś niespodzianka i czas stracony. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melo Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Witam szukam dobrej N15, mam pytanie czy ktoś oglądał już tą almerke http://moto.allegro.pl/it..._abs_klima.html , co myslicie o przebiegu, nie za duży? Jeszcze jej nie widziałem ale mam zamiar jechać ją obejrzeć i chciałem się dowiedziec przed czy na miejscu nie spotka mnie jakaś niespodzianka i czas stracony. Pozdrawiam Nie oglądałem jej ale cena wysoka i silnik nie za bardzo dynamiczny. Możesz sie przejechac i ją obejrzec jeśli masz niedaleko. Myślę że przebieg jest w miarę realny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Asahi Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Witamszukam dobrej N15, mam pytanie czy ktoś oglądał już tą almerke http://moto.allegro.pl/it..._abs_klima.html , co myslicie o przebiegu, nie za duży? Jeszcze jej nie widziałem ale mam zamiar jechać ją obejrzeć i chciałem się dowiedziec przed czy na miejscu nie spotka mnie jakaś niespodzianka i czas stracony. Pozdrawiam 1. Grill nie jest symetryczne względem klapy silnika - moim zdaniem był walnięty 2. Przebiegem bym się bardzo nie przejmował 3. Silnik 1.4 + klima = mułek - podciągniecie wyników to wkład +- 1300-1500 zeta 4. Cena zbyt wygórowana Konkluzja - należy zapytać za ile jest do wzięcia - ale śmiem wątpić czy zejdzie poniżej 10 000 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mlody666 Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 No nie no za te pieniądze to spokojnie można mieć 1.6 w lepszym stanie (bez wgniotów). Moim zdaniem to to auto jeszcze postoi na allegro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dawidofff89 Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 O tym spalaniu 6,5 Pb to mam na myśli jazdę mieszaną, właśnie nie dopisałem że to pół miasto i pół trasa jeździ nim moja ciotka, więc szaleć nie szaleje a ta jazda to raczej taka z tych spokojniejszych... JA także 'kudys' interesowałem się tym autem, ale wg mnie ta cena troche wygórowana, no i 'asahi' ma rację co do grilla na przykład, a dodatku widać pare przetarć i wgniotów, które trzeba było by zrobić. W Zduni nie daleko mnie są dwie Almerki na sprzedaż z silnikami 1.6 w Pb i musze sobie je obejrzeć i posłuchać, tylko że są w komisie a ja już wiem co to znaczy komis ;/ tym bardziej jak autko lśni, a co trzecie slowo facet mówi że jest bezwypadkowe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.