Gość Tolo74 Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 Witam Mam pytanko o Almerę N15. Wypatrzyłem sobie sztukę z 1998 roku. 170 000 przebiegu silnik 1,4 + LPG. Dziś oglądałem i prosił bym o kilka rad. Auto było ewidentnie lekko walnięte z prawej strony maski. Ale nie jest to duży problem. Jednak wydaje mi się że poduszka kierowcy strzeliła. Na osłonce są pęknięcie idące przez całą długość co jak dle mnie jest świadectwem że poducha walnęła. Chyba że się mylę i ma prawo to popękać od starości chociaż mi się nie wydaje. Poduszka kierowcy wygląda ok chyba że zosała wymieniona ale uderzenie chyba nie było aż tak silne żeby poszły obie. To jak dla mnie jeden minus. Druga rzecz jaką zauważyłem to mocno dmucha spod korka oleju co świadczy o konieczności wymiany uszczelki pod głowicą. Jaki to może być koszt i czy coś jeszcze musiał bym wymienić? Ostatnia rzecz to przy odpalaniu tłoki trochę głośno chodzą ale po chwili jest już ciszej. Nie znam się na tych silnikach wieć czy jest to oznaka jakiegoś zurzycia czy ten typ tak ma? z góry dzięki za rady Jak nie chcesz trzymac złomu i masz watpliwosci -to odpusc sobie. Pomysl co robi cywilizowany czlowiek jak przydarzy mu sie nieszczescie wpostaci kolizji wywalajacej poduszki? Jak ma AC lub OC -to idzie do serwisu i robia mu auto -tak jak fabryka (czyli nowe elementy, serwis, lakieri tp) a Polak bierzer kapuche i robi najtanszym kosztem twerdzac ze reszta zostanie wkieszeni a auta sie pozbedzie wkrotce i tak wyjdzie na swoje. Jak nie ma odszkodowania -to sprawa wyglada jeszcze gorzej. Robi u sasiada w stodole sklecajac do kupy auta zeby tylko pachnialo nowoscia. Jezeli ktos nie ma nic do ukrycia -to wyjawi to i nabywca wie co kupuje, a jezeli Ty masz watpliwosci ze cos jest nie tak -to jezdzcie do serwisu przy czym jezeli cos bedzie nie tak -niech sprzedawca pokryje koszt diagnostyki. a propos -poduchy -to one wywalaja jezeli predkosc uderzenia byla srednio minimum 40km/h co wg mnie powinno juz raczej dyskwalifikowac auto do dalszej jazdy (choc zalezy tez od przypadkow) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Asahi Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 Z tego co wiem w Almerach N15 - dmucha spod korka oleju zawsze - kwestia konstrukcji pokrywy zaworów. No chyba że dmucha z dziury pod bagnetem oleju - tutaj już gorzej Jak dla mnie sprawa prosta - jeśli autko w podejrzanym stanie nie biorę i wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ronin79 Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Witam Panowie, co sądzicie o tej sztuce http://allegro.pl/item763026047_nissan_almera_gti.html może ktos zna te autko, z góry dzięki za info.. PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość McAlmera Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Witam Panowie, co sądzicie o tej sztuce http://allegro.pl/item763026047_nissan_almera_gti.html może ktos zna te autko, z góry dzięki za info.. PZDR Hej, wg. mnie na plus na pewno to ,że jeden właściciel od 4 lat, a nie auto typowo na handel. Silnik serii SR według opinii na forum jest dość idiotoodporny i z LPG też wspólpracuje OK (tylko trzebaby obadać co to za instalacja gazowa) - jeśli przebieg faktyczny, to nie powinno być problemów. Przydałyby się zdjęcia wnętrza, które mogą co nieco powiedzieć o stanie wyeksploatowania. Blachy, to tylko na żywo zweryfikujesz, bo czarny ładnie maskuje niedoskonałości - mnie zastanawia, że 12 letnia N15 nie ma rdzy na progach - chyba coś nie tak ;P Na minus dla mnie felgi - wielkie i chyba niezbyt markowen (allesio?) więć raczej ciężkie - mogły mieć zły wpływ na stan zawieszenia (wygląd fabrycznych tarcz hamulcowych w taich felgach, to oczywiście rzecz gustu ) Cena chyba jednak za wysoka. Moim zdaniem ogólnie auto warte zainteresowania. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ronin79 Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Hej, wg. mnie na plus na pewno to ,że jeden właściciel od 4 lat, a nie auto typowo na handel. Silnik serii SR według opinii na forum jest dość idiotoodporny i z LPG też wspólpracuje OK (tylko trzebaby obadać co to za instalacja gazowa) - jeśli przebieg faktyczny, to nie powinno być problemów. Przydałyby się zdjęcia wnętrza, które mogą co nieco powiedzieć o stanie wyeksploatowania. Blachy, to tylko na żywo zweryfikujesz, bo czarny ładnie maskuje niedoskonałości - mnie zastanawia, że 12 letnia N15 nie ma rdzy na progach - chyba coś nie tak ;P Na minus dla mnie felgi - wielkie i chyba niezbyt markowen (allesio?) więć raczej ciężkie - mogły mieć zły wpływ na stan zawieszenia (wygląd fabrycznych tarcz hamulcowych w taich felgach, to oczywiście rzecz gustu ) Cena chyba jednak za wysoka. Moim zdaniem ogólnie auto warte zainteresowania. pozdrawiam Dzięki dzięki.. dziś prześle mi więcej fotek.. zastanawiam się bo koleś mówił że ta Almerka jest w Ocynku..?? a z tego co wiem to nissan nie robił blach ocynkowanych (stąd problemy z progami i nadkolami) Czy ktoś kiedyś słyszał o nissanie w ocynku???? PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 Jak auto jezdzilo we Wloszch (ale nie w rejonach gorskich) to barzdo mozliwe ze nie ma sladow rdzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Missiakkuss Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 Witam! Jestem nowy, proszę nie bijcie. Przeszukałem forum, dużo poczytałem, ale tego nie znalazłem ... Oto problem: To nie jest problem: http://www.allegro.pl/item761571251_nissan_alemera_1_8_okazyjna_cena.html Problem pojawia się teraz Byłem, oglądałem, opis zgadza się z rzeczywistością, ale i tak chciałbym mieć pewność czy to jest ten samochód na który chciałbym wydać taką kasę. Chciałbym go sprawdzić w serwisie i proszę napiszcie czy znacie w Tychach/Katowicach jakieś sprawdzone serwisy i co powinienem sprawdzić: - Lakier? - Amortyzatory? - Hamulce? - Skrzynie biegów? Coś jeszcze? Ile to może kosztować? Dzięki za pomoc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kot Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 (edytowane) Witam wszystkich serdecznie, ostatnio przeszukiwałem oferty i pomyślałem, że zapytam z tego względu iż to stoi jakieś 10 minut na piechotę od mojego miejsca zamieszkania. Dokładnie chodzi mi o http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10200129 kolejne pytanie ile takie auto jest rzeczywiście warte? Chciałem kupić je na własny użytek, głównie chodzi mi o dojeżdżanie do pracy i w drugą stronę ( jakieś 23 km w obie strony ). Prosiłbym o odp bo chciałem dzisiaj lub ewentualnie jeśli będzie aktualna oferta obejrzeć i może kupić. Na co zwracać uwagę przede wszystkim jeśli chodzi o Almery ? Jeździłem tym dzisiaj, cichutko chodzi, biegi sztywno się wbija. Rdza od strony kierowcy, tylne nadkole i kawałek progu. Poza tym raczej bez zarzutu. Jutro najprawdopodobniej ten samochód kupię. Edytowane 11 Października 2009 przez kot_ck Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość McAlmera Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 Witam wszystkich serdecznie, http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10200129 kolejne pytanie ile takie auto jest rzeczywiście warte? Chciałem kupić je na własny użytek, głównie chodzi mi o dojeżdżanie do pracy i w drugą stronę ( jakieś 23 km w obie strony ). Prosiłbym o odp bo chciałem dzisiaj lub ewentualnie jeśli będzie aktualna oferta obejrzeć i może kupić. Na co zwracać uwagę przede wszystkim jeśli chodzi o Almery ? Jeździłem tym dzisiaj, cichutko chodzi, biegi sztywno się wbija. Rdza od strony kierowcy, tylne nadkole i kawałek progu. Poza tym raczej bez zarzutu. Jutro najprawdopodobniej ten samochód kupię. Wygląda w porządku - stan wnętrza wskazuje na to, że przebieg bardzo realny. Rdza na progach - norma - mnie to kosztowało niecałe 200 PLN za stronę u lakiernika. 2 uwagi: - lekko nie schodzą się elementy przodu (lewa strona) - warto dokładnie obejrzeć auto pod maską czy nie ma śladów jakiejś większej kolizji. - tuning/siatex w zderzaku + gałka biegów = poprzedni właściciel jeżdżący z fantazją (?) ..i te kołpaki ;p Jeśli przebieg prawdziwy - a wiele na to wskazuje - to nie martwiłbym się o jeszcze kilka lat bezproblemowej eksploatacji. N15 naprawdę ciężko popsuć Z technicznych rzeczy to osłuchać rozrząd - może lekko metalicznie szumieć, ale głośniejsze dzwonienie może oznaczać wydatki. Obejrzeć warto miskę alejową, czy nie cieknie - nic groźnego, a parę złoty można stargować oraz przewody hamulcowe pod kątem korozji. Jeśli sprzedający nic nie ukrywa, to będziesz zadowolony. Spalanie jakiego możesz się spodziewać, to śr. ok. 7,5 l/100km - jeśli dużo w korkach nie stoisz i nie ścigasz się ze wszystkim co się rusza.. powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kot Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 Wygląda w porządku - stan wnętrza wskazuje na to, że przebieg bardzo realny. Rdza na progach - norma - mnie to kosztowało niecałe 200 PLN za stronę u lakiernika. 2 uwagi: - lekko nie schodzą się elementy przodu (lewa strona) - warto dokładnie obejrzeć auto pod maską czy nie ma śladów jakiejś większej kolizji. - tuning/siatex w zderzaku + gałka biegów = poprzedni właściciel jeżdżący z fantazją (?) ..i te kołpaki ;p Jeśli przebieg prawdziwy - a wiele na to wskazuje - to nie martwiłbym się o jeszcze kilka lat bezproblemowej eksploatacji. N15 naprawdę ciężko popsuć Z technicznych rzeczy to osłuchać rozrząd - może lekko metalicznie szumieć, ale głośniejsze dzwonienie może oznaczać wydatki. Obejrzeć warto miskę alejową, czy nie cieknie - nic groźnego, a parę złoty można stargować oraz przewody hamulcowe pod kątem korozji. Jeśli sprzedający nic nie ukrywa, to będziesz zadowolony. Spalanie jakiego możesz się spodziewać, to śr. ok. 7,5 l/100km - jeśli dużo w korkach nie stoisz i nie ścigasz się ze wszystkim co się rusza.. powodzenia Dziękuję, dokładnie przejrzałem samochód. Jeśli chodzi o to co pod maską to raczej wygląda OK. Rozrząd jak wcześniej wspomniano szumi cichutko metalicznie, elegancko się odpala, wystarczy jedno przekręcenie. Nic nie kapie, nic nie stuka ani puka. Odnośnie tego "tuningu" widocznie Niemiec od którego był kupowany miał bujną fantazję. Kołpaki nie za specjalne ale jakoś się jeździ . Z tego co mi wiadomo w samochodzie były usuwane jakiekolwiek usterki na bieżąco. Jeździła nią kobieta w wieku około 50 lat i jej córka +/-20 lat. Samochód kupiłem. W środku pewne mankamenty: brak klaksonu, podświetlenie deski w 90% [brak podświetlenia temperatury], w miejscu gdzie jest zegar podświetlone tylko tło nie widać godziny ( co w takim wypadku? ) Podświetlenie związane z nawiewem brak, popaliły się lampki? Bezpieczniki? Swoją drogą jestem w tym nowy i miejcie litość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Missiakkuss Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Panowie jak wygląda opcja z fotelami? Wiem, że mają ciekawą regulację dot. lędźwi, ale czy jest jakaś regulacji na wysokość? Chodzi mi o taką dźwignię jak np. w Peugeot 307, żeby fotel chodził góra/dół? Czy ktoś może oglądał ten model i może coś o nim powiedzieć? http://www.allegro.pl/item761571251_nissan_alemera_1_8_okazyjna_cena.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość playmaker4 Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Witam, chce kupić nissana almere n16, do 2003r. bo na młodszy rocznik nie mam pieniędzy i chce mieć autko w dieselu, tylko nie wiem jaki silnik warto wybrać, 1.5 czy 2,2 ? jakie spalanie jest obu w mieście, i jak się auta sprawuja? czytałem że podobno diesele chodzą dosyć głośno.. proszę o odpowiedź Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 (edytowane) Witam, chce kupić nissana almere n16, do 2003r. bo na młodszy rocznik nie mam pieniędzy i chce mieć autko w dieselu, tylko nie wiem jaki silnik warto wybrać, 1.5 czy 2,2 ? jakie spalanie jest obu w mieście, i jak się auta sprawuja? czytałem że podobno diesele chodzą dosyć głośno.. proszę o odpowiedź Pozdrawiam Wg powszechnej opinii, własnego doświadczenia i wiedzy na temat tego, jakie problemy miał mój brat w megance z 1,5 DCI ( ten sam silnik jest w almerach ), polecam 2,2. Tak, do najcichszych nie należy to fakt. Spalanie w mieście ( moje statystyki ) 5,5-7,5 realne wartości. Obecnie i od dłuzszego czasu, niezaleznie od ciśnienia w kołach, mam stałe spalanie 6-2 - 6,5l/100 Jeżdzę taką od 12.2007 ( rocznik 2003, jeszcze przed liftem w związku z czym silnik Di nie Dci ) i generalnie jestem bardzo zadowolony. Z własnego doświadczenia wiem, ze auto z tego rocznika, nie przechodziło wymiany zawieszenia na zachodzie ( w Polsce nie były sprzedawane, więc wszystkie pochodza z importu ), więc musisz sie liczy z tym, że kupisz takie, które trzeba juz robic ( oczywiście sa to wymiany typu tuleje na wahaczach, amory, końcówki itp ) albo lada chwila, bo na naszych drogach zaraz poleci. Ja na dniach bede wymienial tuleje na wahaczach ( na szczescie sa wymienialne ) i chyba koncowki drazkow kierowniczych, dodatkowo nałożyła mi sie wymiana klocków i tarcz z przodu i chyba zrobię to od razu z tylnimi, bo jak patrzyłem siedza tam jeszcze oryginalne fabryczne. Edytowane 14 Października 2009 przez herson Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość playmaker4 Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 A posiada może ktoś almere n16 w gazie ? i może powiedzieć jak autko się sprawuje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość madis Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Witam! Rozważam kupno pierwszego w moim życiu autka-wybór padł na Almerę. Proszę o rzucenie okiem na tę "almerkę". http://otomoto.pl/ni...C10230764.html. Czy to nie jest powód do niepokoju, że po przebiegu 119 tyś. auto miało wymieniane sprzęgło? I na co szczególnie powinnam zwrócić uwagę i o co zapytać sprzedającego? Dziękuję za wszystkie sugestie w tej sprawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michgor Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 (edytowane) Witam to mój pierwszy post na forum, więc proszę o wyrozumiałość i w miarę możliwości o rzetelną pomoc. Chcę zakupić swoje pierwsze auto i wypadło na Almerę. Chciałbym ze względów ekonomicznych kupić zagazowaną. Czytałem, że silniki 1.8 znoszą gorzej gaz, ze względu na 4 cewki oraz na wydmuchiwanie uszczelki pod głowicą. Znalazłem ciekawą ofertę na allegro: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10116915 Co powiecie o tym silniku 1.5 ? Czy nie będzie on zbyt mułowaty ? Czy ma on jakąś wadę wrodzoną ? Jest jeszcze druga opcja z silnikiem 1.8 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10238478 Jaka może być mniej więcej cena lakierowania drzwi ? Edytowane 20 Października 2009 przez michgor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majsterus Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 naprawa uszkodzenia to minimum 600zł... Almery to lipy, nie oszukujmy się, wystarczy spojrzeć na deskę, która jest ...malowana....to dopiero tandeta, każda rysa prześwituje bo plastik jest szary pod spodem. poszukaj dizla...a nie benzyne sam mam 2.2 i to jedzie, 1.5 jest za słaby, wersja 3 drzwiowa wazy ponad 1 tone i to ma ciągnąć 1.5 silnik?? słabe skrzynie, rzekłbym bardzo słabe. wersje 3 drzwiowe mają obwieszone drzwi, bo ważą chyba tyle co wywrotka żwiru. Każdy bedzie zachwalał ...ach, ....ech jaka ta almera jest dobra, dobra to jest honda Panie i Panowie. Mam i znam to auto. A trochę się narobiłem aby przywrócić do przyzwoitego stanu. ta pierwsza mi dziwne alufelgi, sparowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michgor Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 Czyli ogólnie odradzasz Almerę ? A co z tą drugą z silnikiem 1.8 ? W gazie to by była fajna alternatywa dla 1.5. 114KM powinno już pociągnąć i do tego wersja 5 drzwiowa. Słyszałem o skrzypiących i nie najwyższej jakości plastikach, ale czy to naprawdę taka lipa ? A co sądzicie o gazie w tych autach ? Czy jest to dobre rozwiązanie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majsterus Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 odnosnie gazu... nie wiem...ale jak jest dobrze założony to w każdym silniku pociągnie. jak pisałem, mam dizla, to auto jest ciężkie a dizel ma duży moment i czuć ze ciągnie. 1,5 przy takiej masie wcale nie będzie oszczędne. poszukałbym 1,8. no i almerke utrzymaną, bo złachanej doprowadzenie do dobrego stanu jest kosztowne, auto w miarę młode i części drogie. Jednak pewniej się czuję w tym czołgu niż np. w micrze almera ma słaba tylną klapę, rdza pod szybą ładnie wychodzi, do tego zaciera sie tylna wycieraczka. Zresztą to auto ma S w VIN`ie to już nie to co J. słabe punkty: -skrzynia - deska rozdzielcza malowana - szybko się ściera skórzana kierownica i głaka do biegów - obwieszające się drzwi - tylna klapa rdzewieje i zaciera sie wycieraczka - tuleje wahaczy przednich pękaja poza tym wygląda na czasie i lepiej się jedzie niż np focusem. dizel stary francuski, chyba z legendarną pompą VP boscha co jeszcze - na paskach klinowych - w 2000r - wstyd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michgor Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 W tym przedziale cenowym ciężko znaleźć alternatywę dla Almery. Jest ona stosunkowo tania a wyposażenie jej jest na poziomie. Niestety nie jest to rodowity Japoniec. Na co mam konkretnie zwrócić uwagę przy oglądaniu auta ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Missiakkuss Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 Z mojego małego doświadczenia: Zwróć uwagę na to co pod maską, czy nie ma żadnych zacieków etc. Sprawdź czy nie ma rdzy, pod fotelami, w bagażniku, na tylnej klapie; zobacz jak wygląda filc pod dywanikami - czy nie ma zacieków, dziur. Sprawdź jak chodzą amorki, szyby-lusterka(jeżeli elektryka) ... Bez uruchamiania silnika sprawdź jak "pracuje" skrzynia biegów i czy coś nie piszczy nie strzela nie klekoce... Czystość tapicerki, podsufitówki, czy nie ma zacieków, plam, wypalonych dziurek. Co jeszcze? Jest od cholery rzeczy do sprawdzenia, dlatego po wstępnych organoleptycznych oględzinach, jedź na stacje - zbadaj lakier, hamulce, amorki, sprawdź jak wygląda podłoga z perspektywy kanału. Najlepiej znaleźć jak najwięcej, choćby błahych "usterek" dzięki którym zbijesz cenę Mnie nic więcej do głowy nie przychodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hautamiki Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 Witam serdecznie, Co myślicie o tym egzemplarzu Almery 2,2 w dieslu rok 2001 do lekkich poprawek (mam bliziutko i chyba w niedzielę pojadę obejrzeć): http://otomoto.pl/ni...-C10177399.html Po kupnie zrobiłbym błotnik prawy przód i prawy tył, zderzak tylny pewnie nie, jednak poza tymi widocznymi elementami zastanawia mnie czy to rdza pod wlewem paliwa oraz co się dzieje ze zderzakiem tuż przy lewym tylnym nadkolu? Kolejna kwestia, która mnie interesuje to, jakie dokumenty zw ze sprowadzeniem powinien mi pokazać sprzedający? Z ogłoszenia wynika, iż auto gotowe do rejestracji, więc 250zł, ale czy na pewno? W internecie wyczytałem, iż powinny być: tłumaczenie dokumentów (90 zł), pierwsze badanie techniczne (169 zł), opłata skarbowa w UC (17 zł), akcyza (przy 2,2 będzie 10%), Urząd Skarbowy (160 zł za decyzję VAT), Wydział Komunikacji (790 zł z opłatą recyklingową). Źródło: http://www.money.pl/...adzony;samochod,234,-1,241898.html Poza zajrzeniem do książki serwisowej i przebiegiem co powinienem sprawdzić? Jeśli pojazd nie ma blach to będę miał problem z udaniem się do ASO, a w serwisie do znajomego tylko 40km.. Prośba o pomoc i z góry dzięki za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dombek100 Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 Witam, na początek chciałem się z wszystkimi przywitac. Jestem nowym użytkownikiem tego forum. Ostatnio poszukuje samochodu do kupienia i wybór padł na Almerkę. Obecnie jestem w trakcie zdobywania informacji o tym pojeździe. Konkretnie chodzi mi o Almerę N16 po 2003 r z silnikiem Diesela 2,2 dci (wersja 136 km). Proszę o jakieś informacje o tym samochodzie – głównie chodzi mi o to czy: 1. Ten silnik jest trwały i niezawodny, czy dużo pali, czy jest głośny? Słyszałem że jest to konstrukcja Japońska z systemem common rail, więc pewnie jest bardzo wrażliwa na jakosć paliwa. 2. Czy Almery N16 mają ocynkowane blachy? Trochę się boję bo pamiętam że N15 miała problemy z blachą i lubiła złapać rdzę bez powodu (czyli kolizji). Przepraszam jeżli gdzieś na forum był już ten temat poruszany. Bardzo proszę o linki szukałem w googlu i naprawdę niewiele jest na temat tego samochodu z tym silnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 Witam, na początek chciałem się z wszystkimi przywitac. Jestem nowym użytkownikiem tego forum. Ostatnio poszukuje samochodu do kupienia i wybór padł na Almerkę. Obecnie jestem w trakcie zdobywania informacji o tym pojeździe. Konkretnie chodzi mi o Almerę N16 po 2003 r z silnikiem Diesela 2,2 dci (wersja 136 km). Proszę o jakieś informacje o tym samochodzie – głównie chodzi mi o to czy: 1. Ten silnik jest trwały i niezawodny, czy dużo pali, czy jest głośny? Słyszałem że jest to konstrukcja Japońska z systemem common rail, więc pewnie jest bardzo wrażliwa na jakosć paliwa. 2. Czy Almery N16 mają ocynkowane blachy? Trochę się boję bo pamiętam że N15 miała problemy z blachą i lubiła złapać rdzę bez powodu (czyli kolizji). Przepraszam jeżli gdzieś na forum był już ten temat poruszany. Bardzo proszę o linki szukałem w googlu i naprawdę niewiele jest na temat tego samochodu z tym silnikiem. Użyj wyszukiwarki na stronie głównej forum, albo w dziale almera. tego typu tematów, było całe zatrzęsienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Missiakkuss Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 Z tego co mi się kojarzy to diesel jest głośny, ale w granicach rozsądku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.