mario632 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 (edytowane) "Diesla bym sobie darował w tym aucie - zresztą przy kosztach naprawy dzisiejszych klekotów to trzeba sobie dobrze przekalkulować: ile zaoszczędzę na paliwie a ile zainwestuję w naprawę." Tu nie koniecznie sie zgodze jesli chodzi Ci o 2.2 di. To jeszcze stara sprawdzona konstrukcja japonska i poza wymianą raz na 250tys pompy wtryskowej nic sie nie psuje, a jesli juz to jakies drobne rzeczy. Nowe konstrukcje przescigaja sie w osiagach i spalaniach, do tego doszly surowe normy ekologiczne. No i polityka koncernow tez sie zmieniła. Jak auto sie nie psuje to nie zarabiaja, taka jest prawda... A co do wyżej wymienionych silnikow 2.0 tdi i 3.o dci dorzucic mozna jeszcze wiele nowych diesli majacych kosztowne wpadki np tdci forda(turbiny, wtryski), d4d toyoty(kola dwumasowe) czy nawet taki wzor bezawaryjnosci jak mazda 6 tez miala problemy z dieslem 2.0 140km (Siadają wtryskiwacze i zacieraja sie silniki bo za maly smog) Edytowane 4 Stycznia 2010 przez mario632 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arthi Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 (edytowane) Diesla bym sobie darował w tym aucie - zresztą przy kosztach naprawy dzisiejszych klekotów to trzeba sobie dobrze przekalkulować: ile zaoszczędzę na paliwie a ile zainwestuję w naprawę. Trudno się z tobą nie zgodzic, stąd właśnie moje wątpliwości przy wyborze. Przy czym 1.5 wydaje sie bedzie mial wystarczajaca moc do plynnej jazdy. Juz pisalem wczesniej 1.8 odpada z uwagi na wysokie spalanie, rowniez oleju. Jesli mozesz napisz jeszcze jakie masz spalanie w tym 1.5, z tego co widze srednio mozna spokojnie zejsc ponizej 7L. A co do wyżej wymienionych silnikow 2.0 tdi i 3.o dci dorzucic mozna jeszcze wiele nowych diesli majacych kosztowne wpadki np tdci forda(turbiny, wtryski), d4d toyoty(kola dwumasowe) czy nawet taki wzor bezawaryjnosci jak mazda 6 tez miala problemy z dieslem 2.0 140km (Siadają wtryskiwacze i zacieraja sie silniki bo za maly smog) Widze ze masz dosc obszerna wiedze, mozesz cos napisac o mazdzie 323f z silnikiem diesla? Chodzi o model produkowany do 2003 silnikiem 2.0 i mocy 90KM. Generalnie mazdy to rownie solidne jak nie solidniejsze samochody, wiec zatanawialem sie rowniez nad ta marka. Edytowane 4 Stycznia 2010 przez arthi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario632 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Trudno się z tobą nie zgodzic, stąd właśnie moje wątpliwości przy wyborze. Przy czym 1.5 wydaje sie bedzie mial wystarczajaca moc do plynnej jazdy. Juz pisalem wczesniej 1.8 odpada z uwagi na wysokie spalanie, rowniez oleju. Jesli mozesz napisz jeszcze jakie masz spalanie w tym 1.5, z tego co widze srednio mozna spokojnie zejsc ponizej 7L. Widze ze masz dosc obszerna wiedze, mozesz cos napisac o mazdzie 323f z silnikiem diesla? Chodzi o model produkowany do 2003 silnikiem 2.0 i mocy 90KM. Generalnie mazdy to rownie solidne jak nie solidniejsze samochody, wiec zatanawialem sie rowniez nad ta marka. Szczerze mowiąc to mysle ze benzyną 1.5 czy 1.8 realnie w jezdzie mieszanej nigdy nie zejdziesz ponizej 7l! Ponizej 7 to ledwo schodzi micra 1.0 mojego brata:) Jesli decydujesz sie na jakas nowa konstrukcje diesla musisz sie liczyc z jakimis naprawami. Nie tak jak w starych dieslach ale za to jakie masz osiagi! Mazda robi dobre auta(w dieslach moga siąść bardzo drogie wtryskiwacze ale to wina raczej naszego paliwa) ale najwazniejsze zebys znalazl auto zadbane i nie zjezdzone, wtedy bedziesz zadowolony nawet z francuza. A o zadbane i bezwypadkowe auto wiesz mi jest bardzo trudno. P.s. Jesli chcesz bezawaryjnego diesla to kup sobie 1.9 SDI 68km VW. W tym silniku nie ma co sie psuć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arthi Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 P.s. Jesli chcesz bezawaryjnego diesla to kup sobie 1.9 SDI 68km VW. W tym silniku nie ma co sie psuć Fakt, ale to straszny klekot. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
protech Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 zgodze sie z wami ze ciezko znalezc auto o niskim przebiegu w takim roczniku, jednak jakims cudem mi sie udalo, znajomy sciaga samochody z wloch i udalo sie dorwac z 2000roku almerke n16 z przebiegiem 77000 km, na poczatku nie chcialem wierzyc, ale mam wszystkie faktury od poczatku do konca, miala tylko jednego wlasciciela 40 letnia babke, na fakturach jest napisane przy jakim przebiegu co bylo wymieniane i dokladna data, do tego wszystko w ASO nissana z pieczatkami itp wiec dosc wiarygodne mi sie to wydaje. Samochod jest czysciutki, nic nie poobcieranie, wyglada jak nowy. Mam tylko takie male zastrzezenia, nie chce otwierac nowego tematu wiec podepne sie tutaj: - da sie cos zrobic z tym zeby z nizszych obrotow sie lepiej zbieral? slyszalem cos o wycieciu katalizatora, skutkuje? - druga sprawa, czasami gasnie mi podswietlenie nawiewow, potem znowu sie zapala, jak cos przekrece to znowu i nie moge rowniez maksymalnie przekrecic tego koleczka zeby wialo na szyby, wskaznik jest troche za bardzo w lewo od obrazka, ale mimo wszystko wieje na szyby, co zrobic z tymi rzeczami? - ktos moze wie jaka jest tam pojemnosc misy olejowej? 4l oleju nie wystarczy? - no i mam dosc nieprzyjemne odglosy jak jezdze po sniegu, takie lekkie stukanie? dzieje sie to tylko i wylacznie jadac dosc wolno bo duzym sniegu, moze to byc lacznik stabilizatora? - co do zawieszenia to jeszcze przy progach zwalniajacych slychac taki dziwny gumowy dzwiek, jakby jakas guma sie sciskala, amortyzatory? - w n16 przed liftem nie da sie w zaden sposob zamonotwac komputera pokladowego? niestety mam tylko temperature i zegarek obok obrotomierza z gory dzieki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario632 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 (edytowane) Nie napisales jaki masz silnik. Jesli 2.2 to do silnika wchodzi 5.7litra. Jak wywalisz kata i zaslepisz EGR troche bedzie sie lepiej zbieral, ale na cuda nie licz.. Sprawdz tylko przeplywke czy nie zaczyna siadac. Jesli chodzi o nawiewy to trzeba rozkrecic i zobaczyc moze cos nie łaczy. Jesli chodz o zawieszenie to lepiej jechac na warsztat bo tak to ciezko powiedziec. Za ok 20zl ci sprawdzą dokladnie. P.s Wlasnie widzialem link do Twojej almery. http://moto.allegro.pl/item848861586_nissan_almera_2_2_di.html Mozesz miec cos z nawiewem bo masz cos tam grzebane. To że nieorginalne radio z maskownicą to nic ale te pokretła od dmuchawy tez nie pochodzą od almery.Tak mi sie wydaje na pierwszy rzut oka:) Edytowane 4 Stycznia 2010 przez mario632 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dombek Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Witam, co myślicie o tym ogłoszeniu: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10866121 ??? Pozdrawiam dombee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
protech Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Tak to dokladnie ten samochod, znalazlem tutaj podobny i jest zblizenie na nawiewy http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10844949 wiec widac dosc wyraznie i wydaje sie, ze sa takie same ale jutro jeszcze sprawdze u siebie czy sa identyczne w 100%. Jak sprawdzic przeplywke? I jakie sa pierwsze objawy ze siada? Na cuda nie licze, bo szczerze powiem dobrze mi sie jezdzi, kwestia przezwyczajenia, trzeba wejsc troche na obroty jesli chce sie miec przyspiesznie, jednak bylo by milo gdyby troche sie predzej zbieral. Dzieki za info. Zaraz postaram sie cos z tych faktur wyczytac czy robione jakies nawiewy byly czy cos takiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pemo_ Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 Diesla bym sobie darował w tym aucie - zresztą przy kosztach naprawy dzisiejszych klekotów to trzeba sobie dobrze przekalkulować: ile zaoszczędzę na paliwie a ile zainwestuję w naprawę. O LPG się nie wypowiem w ogóle bo nie mam. Akurat o dieslu 2.2 w Almerze ciezko cos zlego powiedziec poza słynna pompą wtryskowa Boscha, która nawala raz, gora dwa na caly zywot auta. Do tego nie jest to zbytnio dzisiejszy diesel, dlatego nie ma sie co tam zepsuc, jest trwały łancuch, prosta turbina, brak intercoolera i nie ma common rail, ktore jest wrazliwe na zlej jakosci paliwo. Sam jestem zwolennikiem aut benzynowych, ale ten diesel to akurat bardzo fajny silnik. ...ale najwazniejsze zebys znalazl auto zadbane i nie zjezdzone, wtedy bedziesz zadowolony nawet z francuza. A to francuzy jakies gorsze sa? Ja jestem zadowolony i to z dwóch Widze ze masz dosc obszerna wiedze, mozesz cos napisac o mazdzie 323f z silnikiem diesla? Chodzi o model produkowany do 2003 silnikiem 2.0 i mocy 90KM. Generalnie mazdy to rownie solidne jak nie solidniejsze samochody, wiec zatanawialem sie rowniez nad ta marka. Mazdy to solidne auta, w przeciwienstwie do Almery produkowane byly w Japonii. Choc patrzac np. na ten ranking, 323 wypada gorzej od Almery: http://tipnanakup.bezpecnyobchod.cz/index.php/tuv-rok-testu-stari/2009-6-7/220 Silnik Mazdy to tak samo prosta konstrukcja jak 2.2 w Almerze, nie powinna sprawiac klopotów. Były tez wersje 101 KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arthi Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 (edytowane) Tak to dokladnie ten samochod, znalazlem tutaj podobny i jest zblizenie na nawiewy http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10844949 wiec widac dosc wyraznie i wydaje sie, ze sa takie same ale jutro jeszcze sprawdze u siebie czy sa identyczne w 100%.Niezly rodzynek, gratuluje udanego zakupu i zycze bezproblemowej eksploatacji. Ten przebieg to rzeczywiscie jest genialny. Jak juz wszystko pozałatwiasz napisz ile wyniosly cie oplaty przy takim autku tj. akcyza, oplaty rejestracyjne. Edytowane 5 Stycznia 2010 przez arthi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkel. Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 (edytowane) Zadzwoniłem specjalnie do kolegi w sprawie 1.5 90KM 2000. Otóż spalanie w mieście przy normalnej jeździe kreuje się miedzy 8,5-9L/100, "schodząc poniżej to juz jest ekonomiczna jazda.." "Jednak nie raz mi się udało dojść bez problemu do 10 litrow.." Także różnica między 1.5 a 1.8 jest w spalaniu w mieście.. o jakieś średnio 1,5L Moc "..da się wyprzedzić.. ale spod świateł nie ma się co ścigać.. " "w ruchu miejskim wystarczy, jeździ jak polo 1.4 16V" "Da się w eko jeżdzie do 7 litrow w miescie, ale bez korków" Edytowane 5 Stycznia 2010 przez Majkel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skawin Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 Ja mam 1.5 po lifcie (98km)i nie narzekam. Też miałem dylemat między 1.5 a 1.8 ale po przeanalizowaniu wszystkich za i przeciw, wybrałem 1.5 i nie żałuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 Jeżeli była bita z przodu, to cały pas przedni ma przeszczepiony z innego rozbitka lub anglika. Wygląda na oryginalny, łącznie z żółtą fabryczną naklejką. Co do przebiegu, pewne jest jedno, ma powyżej 160tkm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 Nie napisales jaki masz silnik. Jesli 2.2 to do silnika wchodzi 5.7litra. Jak wywalisz kata i zaslepisz EGR troche bedzie sie lepiej zbieral, ale na cuda nie licz.. Sprawdz tylko przeplywke czy nie zaczyna siadac. Jesli chodzi o nawiewy to trzeba rozkrecic i zobaczyc moze cos nie łaczy. Jesli chodz o zawieszenie to lepiej jechac na warsztat bo tak to ciezko powiedziec. Za ok 20zl ci sprawdzą dokladnie. P.s Wlasnie widzialem link do Twojej almery. http://moto.allegro....era_2_2_di.html Mozesz miec cos z nawiewem bo masz cos tam grzebane. To że nieorginalne radio z maskownicą to nic ale te pokretła od dmuchawy tez nie pochodzą od almery.Tak mi sie wydaje na pierwszy rzut oka:) Zarówno w tym jak i linku z kolejnej po Twojej wypowiedzi, wszystko jest na swoim miejscu i pochodzi oryginalnie z almery. Diesla bym sobie darował w tym aucie - zresztą przy kosztach naprawy dzisiejszych klekotów to trzeba sobie dobrze przekalkulować: ile zaoszczędzę na paliwie a ile zainwestuję w naprawę. Z Twojej wypowiedzi, można wnioskować, że miałeś i jeździłeś 2,2. Niemniej jednak, jest trochę ogólnikowa. Sam silnik jest konstrukcji z przed 2000r., turbina bez zmiennej geometrii ( jak większość, może być regenerowana ), pompa VP44 Boscha, już trochę obrosła legendą, ale dzięki temu, że większość nowoczesnych diesli opiera się już na innym systemie zasilania paliwem, cena jej regeneracji spadła o dobry tysiąc złotych w stosunku do tego co było jeszcze 1-1,5 temu. Silnik ze swoimi 110KM lub max 136 w DCi, nie jest absolutnie wysilony ( nowe diesle z PSA tej pojemności, mają po ok 170-180 KM ), co może gwarantować długa i bezproblemową jazdę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 (edytowane) Jest taki temat "Chcesz kupić almerę", zadaj tam pytanie, tym bardziej, że ktoś już o nią pytał ( chyba, że to było na NZ Edytowane 5 Stycznia 2010 przez herson Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość carfanr Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 (edytowane) fakt, wątek do przeniesienia do właściwego działu. co do auta: gość pisze że prawdziwe gti, ha, ha. Nie jest prawdziwe bo lampy front i kierunki nie są gti, a jeśli ktoś mówi że jest prawdziwe to ma być zgodne w 100%, a nie jest. Koszt lamp GTI przez serwis to 1200x2 plus 170x2 (kierunki) czyli 2740pln, używane są praktycznie niedostępne. Pisze przekornie że bezwypadkowy, jednocześnie informując że bok robiony i że nikt nie zauważy. Ha, ha, no przecież tak się auta naprawia że nie widać. Dodatkowo tak delikatnie niby ten bok że jednak pokusili się o sprawdzenie geometrii. Auto musiało być dzwonione również przodem bo brak ciemnych lamp od gti, plus n15 lift gti lub nie gti nie ma tak dużej szczeliny między atrapa a maska. no ale auto wg. właściciela jest prawdziwe GTI i bezwypadkowe.:-). zabawny gość. Edytowane 5 Stycznia 2010 przez carfanr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arthi Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 (edytowane) Jestem niemal przekonany do 2.2DI, martwi troche ta rdza i stosunkowo wysokie koszty eksploatacji: sprzeglo 1000, pompa 1500zl, rozrzad ponad 1000zł. Oczywiscie jak ktos napisal nie sa to czeste naprawy, najwyzej 1 w ciagu calej eksloatacji, ale przy kupnie uzywanego samochdou, wszystkie moga sie nieprzyjemnie zbiec w czasie. Czy ktos juz z Was w 2.2 wymienial sprzeglo, przy jakim przebiegu? Edytowane 5 Stycznia 2010 przez arthi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kemot Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 Jeżeli była bita z przodu, to cały pas przedni ma przeszczepiony z innego rozbitka lub anglika. Wygląda na oryginalny, łącznie z żółtą fabryczną naklejką. Co do przebiegu, pewne jest jedno, ma powyżej 160tkm Mistrzu a możesz mi powiedzieć czemu komora jest w kolorze czarnym?Pas w alerce jest przykręcany czy zgrzewany??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajdek419 Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 Ja mam almerkę z silnikiem benzynowym 1,5 90KM plus LPG. Jak narazie jestem po wymianie łanucha rozrządu - poza tym można powiedizeć że jest OK. Spalanie do 9litrów LPG, benzyny nigdy nie udało mi się zmierzyc To prawda, że samochód nie jest rakietą ale na skrzyzowaniu przy ruszaniu nie jest też zółwiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 Mistrzu a możesz mi powiedzieć czemu komora jest w kolorze czarnym?Pas w alerce jest przykręcany czy zgrzewany??? Zadajesz pytanie tak jakbym to ja był sprzedawcą auta i znał jego historię, zadzwoń i zapytaj. Napisałem Ci JEŻELI była bita. Gdybać można sobie cuda wianki, np że pas przedni ma z czarnej sztuki itp. Na drugie pytanie, nie znam odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 Jestem niemal przekonany do 2.2DI, martwi troche ta rdza i stosunkowo wysokie koszty eksploatacji: sprzeglo 1000, pompa 1500zl, rozrzad ponad 1000zł. Oczywiscie jak ktos napisal nie sa to czeste naprawy, najwyzej 1 w ciagu calej eksloatacji, ale przy kupnie uzywanego samochdou, wszystkie moga sie nieprzyjemnie zbiec w czasie. Czy ktos juz z Was w 2.2 wymienial sprzeglo, przy jakim przebiegu? Co do rozrządu, to myślę że podaną kwotę, powinieneś pomnożyć x 2 - 2,5. Łańcuch to nie to samo, co pasek. Wymiana samego paska np w Astrze G, to kwota 400-500 zł + części ( oczywiście w serwise gdzie dadzą Ci gwarancję na usługę ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arthi Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 Co do rozrządu, to myślę że podaną kwotę, powinieneś pomnożyć x 2 - 2,5. Łańcuch to nie to samo, co pasek. Wymiana samego paska np w Astrze G, to kwota 400-500 zł + części ( oczywiście w serwise gdzie dadzą Ci gwarancję na usługę ) rozrzad do 2.2dci primery kosztuje 400zł, myślisz, że do 2.2DI almery bedzie tyle drozszy? nie strasz! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario632 Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 Mysle ze w 1000 sie nie zmiescisz. Ale ten rozrzad powinien wytrzymac co najmniej 300tys a z takim przebiegiem auta chyba nie chcesz kupic:) Kumpel wymieniał sprzeglo przy 230tys. Zaplacil 600zl i sam wymieniał( ma spora znizke w intercarsie bo normalnie trzeba zaplacic ok 900zl) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kosok Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 Witam. Mam zamiar kupic Almere N16 koniecznie z silnikiem Diesla i tu mam pytanie: - jaki silnik sie lepiej sprawuje i jak wyglada spalanie w tych silnikach? - 2.2 dCi 110KM, 2000-2006 - 1.5 Di 82KM, 2002-2006 ( czy nie jest troche za słaby? ) - 2.2 dCi 136KM, 2003-2006 ( jest tak mało tych samochodow z tym silnikiem? bo caly czas jak przegladam ogloszenia to prawie zawsze jest silnik 1.5 po roku 2003 ) Z gory dziekuje za pomoc, pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majsterus Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 no jako pierwsze auto to bym w życiu nie kupił...nissana?? starego mercedesa wolę...merc to merc ale jako drugie trzecie autko to owszem. ale tylko rechota żadnej benzyny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.