Gość the saint Opublikowano 25 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2011 Dzięki za pomoc przejadę się go obejrzeć jak tylko otworzą salon, na pewno zwrócę uwagę na wspomniane przez Ciebie rzeczy. Przy okazji chciałbym spytać jak wygląda sprawa kosztów części do takiej Almery, kiedyś pamiętam były dość drogie, ale dzisiaj mam nadzieję nie jest tragicznie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomzyl Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 hm, samochód jest przedliftowy, a silnik z poliftowego? chyba, ze sedany rządzą się swoimi prawami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość the saint Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 Też mnie to dziwi, tym bardziej, że jak wrzuciłem VIN do jednego z tych "dekoderów" to strona podało info o silniku 90 konnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gaco12 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 (edytowane) koledzy to jest silnik 1.5 98 km a dodam z wyposazeniu to ten amochód ma podstawowe rzeczy poniewaz bogatsze wersje almer miały chromowane klamki z zewnatrza on nie ma to znaczy że to wersja uboga. A nie jak napisane jest w opisie że Airbag - 4 sztuki Radio CD Lusterka boczne regulowane elektrycznie Klamki zewnętrzne chromowane, Klimatyzacja automatyczna, El. podnoszenie szyb, tył TEGO W WYPOSZENIU NIE MA!!!!. nAJLEPIEJ MNIE ROZBAWIŁO KLIMATYZACJA AUTOMATYCZNA A to jest wersja przejsciowa poniewaz fotele ma z modelu po lifcie. Nie dajcie sie nabrac co opisuje salon Dodam że maska pochodzi z werski POLIFTOWEJ poniewaz wersja przed liftu posiada wgłebienie na znaczek nissana Narazie za bardzo nie mam czasu jak lepiej obejże tego nissana na zdjeciach to napewno cos jeszcze znajde Edytowane 27 Grudnia 2011 przez gaco12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
csm Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Maska jest z przedliftowej - jest wglebienie i stary znaczek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gaco12 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 tak sorki dobrze nie zobaczyłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość the saint Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Dziękuję za pomoc samochód wczoraj udało mi się zobaczyć osobiście. Maska podobno jest po naprawie bo autko kogoś potrąciło. Posiada książkę serwisową, ale niestety w środku jest w kiepskim stanie. Brud dosłownie wżarty w plastyki, deska porysowana itp. Niestety nie przypadł mi do gustu, będę szukał dalej. Bardzo dziękuję wszystkim za pomoc! W przyszłości pozwolę sobie skonsultować się przy kolejnych Nissanach. Pozdrawiam!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gaco12 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 ok smiało pisz pomożemy idlatego tak mało było zdjec wntrza samochodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerry1212 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 (edytowane) witam jestem nowym użytkownikiem forum więc tak mam następujące pytanie szukam almery N16 do ceny 12tyś chodzi mi głównie o to żeby nie była wyżyłowana i żeby blacharka była w dobrym stanie. eśli macie jakieś sprawdzone almerki to możecie dać znać, bo ja już szukam 2miesiace i nic jeszcze nie przykuło mojej uwagi bo jak nie była bita to ma gigantyczny przebieg. szukam auta którym mógłbym jeszcze pojeździć troche. dodam że długo zbierałem na ten samochód dlatego niechce kupować trupa.... i najlepiej żeby te samochody były z woj. Małopolskiego lub Śląskiego. z góry dzięki za odpowiedzi. Edytowane 4 Stycznia 2012 przez Jerry1212 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
csm Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Szukaj jakies z polskiego salonu, najlepiej pierwszy wlasciciel - ale o takie kryteria to wiem, ze ciezko. Jesli nie chcesz kupic trupa to wiadomo, od handlarza nie bierz, bo kupisz. Co tu wiecej dodac... Cierpliwoci Ci zycze jedynie i wytrwalosci w szukaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gaco12 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Jerry1212 jesli samochód ma duży przebieg to znaczy nie był krecony licznik i ma prawdziwy przebieg i takiego samochodu nie można od razu skreslac .Może miec wysoki przebieg ale może byc w lepszym stanie niż te z mniejszym przebiegiem i moze miec przekrecony licznik koilka razy. Zauważ ze samochody sprzedawane w Polsce zazwyczaj przebieg nie przekracza 150 tyś. Silniki almery przeżyja ponad 400tys i nic im nie bedzie. A ty chcesz benzyne czy diesla? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerry1212 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Ja bym najbardziej reflektował na ten motor 1.5 w benzynie choć bo bo te 1.5 diesla są chyba produkowane po liftingu i są już droższe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gaco12 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Tak 1.5 diesla to juz sa po lifcie. Motor 1.5 jest mułowaty ja posiadam 1.8 w sedanie po lifcie to już jest czym pociągnać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Auto z polskiego salonu - to przeważnie totalny golas, bo tańszy przy zakupie był, 10 lat jeżdżenia po naszych kosmicznych drogach - no nie wiem, czy to taka zaleta Mając 12000zł nie zaszalejesz, trudno będzie ŁADNĄ N16 za to kupić. A tak z mojej strony - rozejrzyj się za czymś innym, niż Almera, mając tyle PLN można kupić bardziej udane auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerry1212 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 no ja w sumie nie mam jednego modelu który chce kupić szukam czegoś dobrego ale troche czytałem o almerze i mi się nawet wyglądowo spodobała. No nic będe szukał dalej. Dzieki za porady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gaco12 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Qadrat ja posiadam almere n16 po lifcie z polskiego salonu i mam najbogatsza wersje bogatszej nie ma Czemu odradzasz mu almere ja tyle jezdze i sobie chwale nic sie nie psuje odpukac tylko tankuje i w droge Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Bo w tym Nissanie jest więcej Francji niż Japonii I to już nie jest taka udana i dopracowana Almera, jak N15. Źle im wyszła współpraca z Renaultem Wystarczy zajrzeć na nasze forum i zobaczyć, na pierwszej stronie o Almerach, z którymi jest więcej problemów. Mając na wydanie 12000zł to można się rozejrzeć za Mazdą 323F III czy Corollą E11 (ale tą z końca produkcji, od 2000 wzwyż). Bo domyślam się, że chodzi o jakiegoś kompakcika, więc Accord czy 626 odpadają Ale jak już musi być Almera N16, to na pewno nie z silnikiem 1.5 (czy to diesel, czy benzyna, oba szału nie robią). Brać 1.8 benzyna albo 2.2Di (byle nie francuski dCi). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
csm Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 (edytowane) Qadrat: 2.2dCi nie jest francuski, ale to mniejsza z tym, bo i tak nie ta polka cenowa. Jedyny francuski silnik jezdzacy w almerze to 1.5dCi. Bylo o tym trylion razy. Poza tym, z tego co wiem, wspolpraca nissana z renault zaczela sie jakos w 2003? Za 12k obracac sie mozna raczej w przedliftowych, wiec jesli w ogole w tym aucie ktos zamieszal, to byli to brytyjczycy, a nie francuzi. Stara spiewka o N15 kontra N16 juz tez robi sie dosc nudnawa. Idac tym tokiem rozumowania wszyscy bysmy musieli szukac 20-letnich mercedesow i nissanow. Wiadomo, ze im nowsze auto, tym jakosc spada, ale idziemy do przodu i dla niektorych liczy sie tez wyglad, mniej rdzy, wiekszy komfort i takie tam... I nie chce tu atakowac N15, bo to bardzo udana i bezawaryjna konstrukcja - nie ulega watpliwosci. Reasumujac, N16 to dobre auto i mozna je z czystym sumieniem polecic. Wszystko zalezy od tego, czy trafisz warty uwagi egzemplarz, ale to stara prawda dotyczaca kazdej marki wlasciwie. Przeslanie na dzis: nie obrzydzajmy komus auta, ktore jest dobre, zwlaszcza gloszac teorie, ktore nie do konca sa zgodne z prawda. Edytowane 4 Stycznia 2012 przez csm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Renault dorwał się do Nissana już około 2000 roku. Może niezrozumiale tam napisałem, ale miałem na myśli silnik 1.5dCi, który jest rodem z Francji, a że wcześniej wspominałem o 2.2Di, to wyszło tak, jakbym 2.2dCi podpiął pod Francuzów. Nie musimy kupować starych aut, które swoją drogą przeżyją niejedno nowe auto - ale nie musimy też kupować niektórych nowych aut, które nie są udane Można iść na kompromis i kupić nowe auto, które jest w miarę udane, bez wad konstrukcyjnych. N15 vs N16 - pod względem jakości wykonania i niezawodności doskonale widać, który model jest bardziej udany. I nie jestem tu jakiś zapatrzony w N15, bo swojej używam tylko jako dojazdówkę to pracy (mało pali), a na co dzień jeżdżę czymś zupełnie innym, więc mi to lata, czy ktoś krytykuje N15 - dla mnie to jest zwykłe auto, które akurat się nie psuje. Jeśli chcesz, mogę posadzić przed komputerem ojca, który w warsztacie przerobił już chyba każde auto i on od strony technicznej będzie miał o wiele więcej do powiedzenia, niż ja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 To chcesz powiedzieć, że 2,2 dci od roku 2004 to pełny orginalny japończyk??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 A nie jest? Bo z tego, co mi wiadomo, to YD22 jest Nissanowskim silnikiem na common railu, ogólnie nie polecam dCi bo czułe na jakość paliwa i do udanych nie należą, ale jak tam komu pasuje to niech bierze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Ja akurat mam 2,2dci z 2003r i jest w pełni japończyk. Lecz wiem z forum, że co niektórzy z połowy 2004r mają już silniki Renault, lecz nie koniecznie. To samo tyczy sie modeli samochodów P12, X-trail i np. Navara. /tutaj mam na myśli silnik 136kM/ Gdy francuzi dołożyli łapki, to słyszałem, że w pompach wysokiego ciśnienia / bo wiadomo że w 2,2dci są dwie pompy ciśnieniowa i wtryskowa/ zainstalowano zawory SCV firmy Denzo z końcówką 003 i 006, to one najczęściej padały i padają. Od maja 2005 roku zaprzestano montażu tych zaworów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
csm Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 (edytowane) Ze niby to 2.2 dCi francuskie w nich jezdzi? To calkiem inna konstrukcja jest. Tez mam 2003 wiec nie wiem, ale troche mi sie nie chce wierzyc w to co piszesz, a troche sie naogladalem i nowszych. W primerach faktycznie jezdzi francuski diesel, ale 1.9dCi. Te zawory z tego co sie orientowalem, to koszt nowych ~400zl, a jak jestes sprytny to wymienisz same oringi za grosze Edytowane 4 Stycznia 2012 przez csm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 (edytowane) sory - zawiesił mi się komp i nie mogłem dać od razu sprostowania i edytować postu, robię to teraz............ Częściowo przyznaję się do swojego błędu, więc muszę dać sprostowanie...... Francuzi łapki dodali tylko w dwóch silnikach -------- 2 silniki (1.5 dCi, 1.9 dCi) oparte są na konstrukcji Renault. Sorki za wcześniejszy wpis który wprowadza co niektórych w błąd. O tych oringach to wiem, bo SAM O NICH NA FORUM PISAŁEM I WYMIENIAŁEM, koszt dokładnie 1,40gr tylko najgorsze że nie pamiętam już rozmiarów, ale jeden powinienem jeszcze mieć. Edytowane 4 Stycznia 2012 przez mirekg9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
csm Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 No i teraz sie wszystko zgadza. Bardzo mozliwe, ze ja o Twoim wlasnie pomysle z oringami napisalem, bo wiem o tym wlasnie z forum :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.