Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[k12] nie zamykający się wlew paliwa


sicku

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, mam taki problem.... nie  zamyka mi się wlew paliwa , z tego co zauważyłem urwała się (blaszka? plastik?) który trzyma ten cały " zamek " 

nie wiem jak sobie z tym poradzić... nie znam się na micrach (właściwie to autko mojej żony) szukałem na allegro całych mechanizmów - bez skutku ....

pomoże ktoś ? denerwująca jest jazda z otwartą klapka...:( 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można przez bagażnik odpinając osłonę. Ale najpierw sprawdź czy masz wogóle tą wypustkę która powinna ryglować klapkę. Sprawdź  przy rączce za którą pociągasz by otworzyć klapkę czy masz założoną linkę, rzadko się zdarza ale czasem potrafi spaść z zaczepu a częściej zdarza się że jej mocowanie po prostu się łamie i wówczas trzeba albo nową wajchę albo jakoś zamocować na tym co jest. Jak wajcha w porządku i jest na niej linka to niech ktoś Ci tym porusza w jedną i drugą strone a Ty popatrz czy rygiel zamykający klapkę się rusza. Jeśli się rusza to znaczy że sprężyna utrzymująca w pozycji zamknięte pękła, spadła lub coś innego z nią się stało. Jeśli się nie rusza to musisz odpiąć osłony w bagażniku i sprawdzić czy tam linka założona jest na ostrojstwo zamykające, zdarza się że tu może też spaść. Jak odepniesz osłony, uwaga przy wypinaniu zapinek łatwo pękają, to już wszystko będziesz widział, Czy poruszana linka chodzi a jeśli tak to problem tkwi w samym automacie. jeśli linka nie chodzi, a jest zaczepiona o rączkę otwierająca, to znaczy się że jej cięgło pękło i wówczas linka do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie nie :) kolego pisałem wcześniej, nie ma tego rygla - znikł :o - tak twierdzi moja żona hehehe , dziękuje wielkie kolego za odpowiedź, na dniach to sprawdze.... czyli skoro nie mam tego rygla muszę kupić to co wysłałeś mi w linku ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach