mefju Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Czy ktoś z użytkowników nowego QQ ma hak z tyłu? JA odbierając Acente nie miałem bo nie doszedł do salonu, założyli mi tydzień temu i chyba czujniki parkowania go widzą bo mi sygnalizuje cały czas dzwiękowo i na czerwono. Czeka mnie wizyta w serwisie czy jakoś trzeba ustawić czułość czujników? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toruńczyk Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Myślę ,że moduł nie ten Ci wstawili czyli taki który nie rozłącza czujników parkowania. Może tańszą wersję wybrałeś ? A jak co to masz gwaranta . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mefju Opublikowano 26 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Myślę ,że moduł nie ten Ci wstawili czyli taki który nie rozłącza czujników parkowania. Może tańszą wersję wybrałeś ? A jak co to masz gwaranta . hak jest stały wybrany z orginalnych akcesorii Nissana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fergul11 Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Czułości czujników się nie ustawi , mają stały kąt "świecenia" , jedyne co można ustawić to w centralce . Jeśli centralka ma funkcję adaptacji to potrafi odłączyć dwa najbliższe hakowi czujniki i będzie traktować hak jako przeszkodę stałą i ignorować go ,to te "bogatsze centralki" jeśli nie ma tej funkcji to przy cofaniu będzie wyło . Natomiast mając na haku przyczepkę i cofając z nią można zmajstrować , automatyczną blokadę wyjca ,+ ze świateł cofania podłączasz do styku 30 w przekaźniku dalej prąd ma płynąć normalnie do czujników więc tam gdzie podłączamy + ze świateł cofania to ten kabel podłączamy do styku 87a w przekaźnikuDalej kabel od światła postojowego lewego lub prawego z gniazda przyczepy - przecinamy i podłączamy oba końce do styków 85 i 86Ogólnie plan jest taki - prąd ciągle płynie przez przekaźnik ze światła cofania auta do centrali czujników poprzez styki przekaźnika - od 30 do 87aA jak pojawi się przepływ prądu do świateł przyczepki to przekaźnik rozłączy styki i nie będzie napięcia na centralkę czujników.Wada rozwiązania jest jedna - żeby nie działały czujniki musisz włączyć światła postojowe jak manewrujesz przyczepą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toruńczyk Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 mefiu Pisząc ,że może tańszą wersję wybrałeś miałem na myśli moduł a nie hak. Są moduły które rozłączają św. cofania (droższe ) i (tańsze) taki który prawdopodobnie zamontowano w swoim aucie .Nie wiem czy Ciebie Servis o tym informował - myślę ,że tak . A jak co to reklamuj ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
automedg Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Czujniki trzeba zaadoptować ( ustawić) żeby widziały za hakiem przeważnie jest to 33cm zrobią to w nissanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.